Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 5
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  seksiä vanhemman kanssa.
ui
LähetäLähetetty: 7.1.2006, 14:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Olen 21 vuotias porilainen poitsu ja olen harrastanut seksiä vanhemman naisen kanssa onko se jotenkin väärin? Hä oli 45 vuotias ja minä tuolloin 20 vuotias. Meinasimme jopa alkaa seurustelee kunnes hän lähti ulko maille ja on ollut poissa jo 6kk.ehdotuksia olen tyhmä kun harrastan seksiä vanhemman kanssa vai onko iällä merkitystä? Itse pidän vanhemmista naisista ja kokemuksia on myös enemmän.....minulle voi myös txt mielipiteet 0440103855
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 7.1.2006, 14:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

No niin kauan kuin molemmat pidätte siitä ja pidätte toisistanen ja ette riko lakia alaikärajan suhteen (mitä ette tuossa tee) niin kaikki on ok ja paljon menestystä ja onnea.

Jos joku tuota paheksuu niin minä lupaan paheksua sen kannanoton.

Tietenkin pitää muistaa että ikäerosta johtuen voi olla hieman erilaiset odotukset parisuhteen merkityksen ja jatkon kannalta mutta jos noi asiat on ok niin siitä vaan.

Tästä tuli muuten mieleen kummallinen asia, että en ole koskaan kuullut kenenkään paheksuvan 20v miehen ja 45v naisen suhdetta, mutta tiedän että 40v miehen ja 20v naisen suhdetta on kyllä paheksuttu, että mies käyttää nuorta "tyttöä" hyväkseen. Tuo on muuten minusta erikoista.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 7.1.2006, 15:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Eipä tuossa ihmeitä, kun kuitenkin sinutkin jo voidaan reilusti täysi-ikäiseksi ja kypäksi aikuiseksi laskea. Jos molemmat tietävät missä mennään ja kivaa on, eivät hyväksikäytön merkit täyty, joten mitäpä sitä kukaan moralisoimaan.

Itsekin olen toisiaan vanhempiin naisiin kallistunut, tosin suurin ikäero taitaa olla 6-7v luokkaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kiathal
LähetäLähetetty: 7.1.2006, 16:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Niin, noh minä olen 21v. ja olen myös nauttinut seksistä ja seurustellut vanhempien miesten kanssa.. enkä näe siinä mitään väärää..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Badman
LähetäLähetetty: 7.1.2006, 18:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Mmmm. mieleeni muistuu tapaus kun olin noin 25:nen. Olin päivällä kaupungilla kävelemässä ja näin aivan ihanan seksikkään rintavan ja persevän rouvan. Seurasin häntä eräälle ulkoilmaterassille ja menin oman limpsani kanssa hänen pöytään (molo jäykkänä Smile ) istumaan ja tekemään tuttavuutta. Nainen oli lähempänä viittä kymmentä iältään. No lopulta siinä kävi niin että päädyimme sänkyyn eräässä hänen kotikaupunkinsa hotellissa muutamaa viikkoa myöhemmin.
Se oli aivan mahtava reissu josta näen märkiä unia vieläkin Smile
Mitään seurustelua ei kuitenkaan ollut, ei ollut nettiä eikä kännyköitäkään vielä käytössä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 9.1.2006, 19:10  Vastaa lainaamalla viestiä






panin mäkin ollessani 25v yli 60v naista ja hyvältä tuntui!
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 9.1.2006, 19:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Minun "vanhin" panoni oli minua 15 vuotta vanhempi. Mutta jos mieheni sanoisi samoin, häneltä puuttuisi peenis. Laughing

Oi tätä naisen kieroutuneisuutta ja iänkaikkista katkeruutta! Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 19.1.2006, 11:19  Vastaa lainaamalla viestiä






olen ollut 30w vanhemman naisen kanssa ja 25w ja noin 20w vanhemman olen itse 20w. pidän vanhemmista he ovat parempi ja kiimasempia!

t:nuori poika 20w, olen koukussa vanhemmpiin, käyttävät hyväksi uijui!
Takaisin alkuun
30v M Turusta
LähetäLähetetty: 19.1.2006, 12:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mun eka seksikokemus reilu kakskymppisenä oli baarista "pyydystetty" (tiedä sitten kuka pyydysti kenet) reilu viiskymppinen nainen. Lähinnä lähdin pukille vain siksi, kun nuorta miestä alkoi neitsyys ahdistaa. Ei olisi kyllä paremmin voinut käydä, kokemus oli estottomuudessaan ihan uskomaton. Puhuttiin tuhmia, leikittiin vaatteilla, nuoltiin paikkoja jne. Sen jälkeen nuoremmat kokematomammat tytöt tuntuivat kovin vaisuilta, vaikka toki myönnän heti että silti mieluummin rakastelen oman rakkaan avovaimoni kuin jonkin yhden illan tuttavuuden kanssa.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 19.1.2006, 16:34  Vastaa lainaamalla viestiä






Oon 18 vuotias typykkä ja oon ollu n. 50 vuotiaan kollin kaa. Tuntui se hyvältä vaikka oli 32 vuotta ikäeroo. Smile
Takaisin alkuun
Viski72
LähetäLähetetty: 22.2.2006, 23:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 22 Hel 2006
Viestejä: 16

Kyllä se on niin meikäläisen kokemuksella myöskin, että vanhempi nainen on se hurja ja kyytiä saa minkä kerkee. Sen minkä löysyydessä saattaa hävitä (ei aina), niin seksikkyydessä voittaa.

Tälläkin hetkellä naiseni on 10 vuotta vanhempi ja kyytiä pesee pari kertaa päivässä Shocked

_________________
----
Viski72
----
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kiathal
LähetäLähetetty: 23.2.2006, 3:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Viski72 kirjoitti:
Kyllä se on niin meikäläisen kokemuksella myöskin, että vanhempi nainen on se hurja ja kyytiä saa minkä kerkee. Sen minkä löysyydessä saattaa hävitä (ei aina), niin seksikkyydessä voittaa.

Tälläkin hetkellä naiseni on 10 vuotta vanhempi ja kyytiä pesee pari kertaa päivässä Shocked


No niin se menee miestenkin kanssa.. Eipä paljon poikasilta saa sellasta kyytiä, mitä hieman vanhemmat miehet osaavat.. Toisaalta poikkeustapauksiakin on olemassa, nämä ovat niitä joille naiset yleensäkin ovat vain panopuita.. Muka tosimiehiä, kunnon panoäijiä.. pah, sanon minä.. Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
HesalainenJ
LähetäLähetetty: 1.4.2006, 17:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Itse olin n. 24v. kun harrastin seksiä 38v kanssa. Suosittelen jos on kiinnostusta


Viimeinen muokkaaja, HesalainenJ pvm 10.4.2007, 8:45, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Vanha tuttu
LähetäLähetetty: 3.4.2006, 18:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





enpäs ois ikinä uskonu että löydän sut täältä matti! hävettääkö? Laughing oletko kenties ihan saatanan tyhmä vai aineissa? mitäköhä merja sanoo ku saa tietää että levittelet numeroas netissä? Laughing
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 3.4.2006, 18:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

^No jopas.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 5
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker