Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  Mitä sitten kun ei enää jaksa?
Vieras
LähetäLähetetty: 17.8.2008, 4:08  Vastaa lainaamalla viestiä






Olen E-kupin ja muodokkaan kropan omaava nainen. En laiha, mutten mikään valaskaan. Kauniikai minua sanotaan. Minulle maksetaan seksistä. Vuosiin en ole ilmaista seksiä harrastanut, koska en näe mitään mieltä olla "ilmainen h****". Sitä olen ollut jo vuosia ennen kuin maksulliseksi ryhdyin.


Tuntuu niin käsittämättömältä lukea tekstejä mieheistä, jotka menee naimisiin naisien kanssa, joilta ei saa tyydytystä tai ihmisistä, jotka elää parisuhteessa ihmisten kanssa, jotka ei tyydytä kaikkia haluja.

Miksi nämä suhteet on syntyneet? Miksi te jatkatte suhdetta, joka ei tyydytä teitä vaan ajaa puolison toisen naisen syliin? Onko niin suuri häpeä olla yksin?

Itse en ole koskaan seurustellut. En ole koskaan lätenyt treffeile pyynnöstä huolimatta, kun oen tiennyt etten koko loppuelämän jatkuvaan suhteeseen kyseisin henkilön kanssa ole valmis.

opettaqkaa minulle rakkaat pettäjät ja muut miksi suea 2väliaikasuhteeseen" jos tietää ettei kirkon portaita kyseisen herran kanssa koskaan kävele? Rahasta voin nöyrtyä, mutta "muuten vaan " en koskaan. Nim. merk. vanhoillinen kai?
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 17.8.2008, 7:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Joskus parisuhteessa on muitakin ja painavempia asioita kuin seksi.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 17.8.2008, 9:12  Vastaa lainaamalla viestiä






ja sitten romuttaa "ne painavammat asiat" pettämällä? Selvä...
Takaisin alkuun
Badman
LähetäLähetetty: 17.8.2008, 17:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

No ei kai kukaan parisuhdetta aloitakkaan jos se heti alussa ei toimi.
Kai henkisesti tasapainonen ihminen hääpäivänään on varma, että voi elää tämän ihmisen kanssa elämänsä loppuun.

Mutta maailma nääs muuttuu, ihmiset, arvot, asema... Toisia ihmisiä aika kohtelee eri tavalla kuin toisia. Tunnettu klisee "kasvoimme erillemme" hyvin monesti pitää paikkansa. 10 tai 20 vuoden parisuhteen jälkeen voi todeta, että kumppanissa ei ole enää lainkaan niitä asioita tai arvoja joita silloin joskus oli ja joita piti tärkeinä. Eikä hän olekkaan se parikymppinen sievä neito tai urheilullinen nuorukainen vaan ehkä natiseva, marmattava l*skipers*inen Bitch tai katkera kaljamahainen, sokeritautinen, impotentti, juoppo örveltäjä. No näin se ei onneksi aina mene.

Sinkun on helppo tietysti viisastella, että erotkaa!
Kuten Assa mainitsi pelissä on muutakin kuin seksi. Liitto on instituutio jossa on valtaisa ihmissuhdeverkosto sekä tätä maallista mammonaa ja kapitaalia joka on ristikkäisessä omistuksessa. Ellei liitto nyt täysin kärsimätön ja hengenvaarallinen ole, niin ei sitä toinna ruveta pilkkomaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 17.8.2008, 20:56  Vastaa lainaamalla viestiä






Badman kirjoitti:

tätä maallista mammonaa ja kapitaalia joka on ristikkäisessä omistuksessa. Ellei liitto nyt täysin kärsimätön ja hengenvaarallinen ole, niin ei sitä toinna ruveta pilkkomaan.


Onko raha sit todella sen arvoista, että pilaa sen ainoan elämänsä? en mä ainakaan rahan takia rupeaisi kärsimään.
Takaisin alkuun
Badman
LähetäLähetetty: 17.8.2008, 21:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Anonymous kirjoitti:
Badman kirjoitti:

tätä maallista mammonaa ja kapitaalia joka on ristikkäisessä omistuksessa. Ellei liitto nyt täysin kärsimätön ja hengenvaarallinen ole, niin ei sitä toinna ruveta pilkkomaan.


Onko raha sit todella sen arvoista, että pilaa sen ainoan elämänsä? en mä ainakaan rahan takia rupeaisi kärsimään.


Siis mikäli olet tämä sama topikin aloittanut "vieras" ja myyt itseäsi, siis rakastelet vain rahasta, niin tässä valossa tuo kommenttisi on varsin absurdi koska taidat olla juuri sinä joka rahan takia "kärsii". Eli on siis sen arvoista.

Tähän mammonaan ja kapitaaliin, siis kuuluu ne yhteiset kodit kesämökit ja muut paikat mihin ei ole vain oma jalka muurattu vaan monen muunkin, kuten esim. lapsien, joillain enempi vähempi koko elämäntyö. Mikä ihmeen järki olsi panna koko elämä sekaisin vain siksi että ei ole tyytväinen avioseksiin. Meneehän siihen enimmillänkin vain prosentti-pari valveillaolo ajasta. Ettäkö pitäsi ensin erota ja sitten lähteä etsimään jostain naisten tansseista uutta parempaa panijaa kumppaniksi ja tämä sitten olisi oikein.
Empä oikein usko että toimisi.

Aina näitä maksullisia löytyy paineiden purkamiseen jos ei muuta keksi. Näin on toimittu ihan ihmiselämän alkupäivistä asti.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 18.8.2008, 9:09  Vastaa lainaamalla viestiä






[quote="Badman"][quote="Anonymous"]
Badman kirjoitti:



Mikä ihmeen järki olsi panna koko elämä sekaisin vain siksi että ei ole tyytväinen avioseksiin. Meneehän siihen enimmillänkin vain prosentti-pari valveillaolo ajasta. Ettäkö pitäsi ensin erota ja sitten lähteä etsimään jostain naisten tansseista uutta parempaa panijaa kumppaniksi ja tämä sitten olisi oikein.

Aina näitä maksullisia löytyy paineiden purkamiseen jos ei muuta keksi. Näin on toimittu ihan ihmiselämän alkupäivistä asti.


Tässähän se on tiivistetysti, miksi kannattaa enemmin "myydä itseään" eli ottaa mieheltä ne rahat suoraan käteen panon yhteydessä. Miksi seurustella jonkun kanssa joka pettää loppujen lopuksi kuitenkin ja vielä näköjään hyvällä omallatunnolla käyttäen lapsia ja kesämökkejä verukkeena. Miksi pettäville kusipäille pitäisi ilmaiseksi jakaa kun voi edes jonkinlaisen korvauksen saada rahana. Miten joku voi huijata itseään, että on oikutettua pettää toista? Toivottavasti vaimosi tajuaa sinut jättää! Siinäpähän sitten itken kesämökkiäsi kun taitaa olla se raha tärkeämpää kuin toisten ihmisten tunteet. Minä en satuta enkä petä ketään kun pelinhenki on selvä. Pettämistä en hyväksy missään muodossa.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 18.8.2008, 11:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:

Tässähän se on tiivistetysti, miksi kannattaa enemmin "myydä itseään" eli ottaa mieheltä ne rahat suoraan käteen panon yhteydessä.
...
Siinäpähän sitten itken kesämökkiäsi kun taitaa olla se raha tärkeämpää kuin toisten ihmisten tunteet.


Eli mikäs se tuossa nyt oli se oikea tapa toimia? Toisaalta paheksut sitä että aviovaimo antaa "ilmaiseksi" miehelleen ja toisaalta sitä että miehelle on raha tärkeämpää. Eikös se nyt sullekin ollut raha tärkeämpää kuin tunteet kun pitäisi aina pyytää rahaa?

Taitaa olla sulla vaan poikkeuksellisen katkera fiilis kun on elämä kolhinut. Omien havaintojeni mukaan on kyllä todennäköisempää että aviopari elää uskollisessa ja luottamuksellisessa avioliitossa, kuin että salaa pettää, vaikka sekin on valitettavan yleistä.

Eli kohdallesi on osunut väärä tai vääriä miehiä, tai sitten olet itse tehnyt jotain joka on saanut heidät hakemaan lohtua muualta. En halua oikeuttaa pettämistä, mutta on myönnettävä, että parisuhteessa on mahdollista että petetyksi tullut on tehnyt jotain joka on loukannut toisen tunteet ja pahoittanut mielen niin ettei toinen ole enää sen jälkeen välittänyt.

Pitää kuitenkin muistaa että arvokkaimpia asioita elämässä ovat hyvät ihmissuhteet ja niitä ei pidä pilata mihinkään suuntaan missään tilanteessa vaikka kuinka ottaisi pannuun.

Esimerkkinä ihan eri alalta, olen vapaa-ajan harrastukseni parissa usein ilmaiseksi auttanut toisia korjaamaan laitteitaan jotta kisat olisivat mahdollisimman tasaväkiset kun samaan aikaan useimmilla on ollut tapana pyytää aina rahaa kun korjaavat jotain. Koska kyseessä ei ollut elinkeinoni niin autoin ilmaiseksi ja muutamien vuosien kuluttua minulla oli pitkä rivi ystäviä jotka auttoivat minua pyyteettömästi ja kertoivat toisille että olin reilu jätkä. Väittäisin että hyödyin ilmaiseksi auttamisesta enemmän kuin jos olisi ollut aina käsi ojossa rahaa ottamassa.

Eli ehdotan että nielet pettymyksesi ja pahan fiiliksesi ja lähdet etsimään mukavaa, kivaa ja antoisaa miestä ja suhdetta. Tiedän että muutkin ovat siinä onnistuneet, joten se on myös sinun kohdallasi mahdollista. En kuitenkaan väitä että se on ihan helppoa, mutta silloinhan se ei olisi niin arvokas asia Very Happy

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 18.8.2008, 11:29  Vastaa lainaamalla viestiä






[quote="Härski"]
Anonymous kirjoitti:

Toisaalta paheksut sitä että aviovaimo antaa "ilmaiseksi" miehelleen ja toisaalta sitä että miehelle on raha tärkeämpää. Eikös se nyt sullekin ollut raha tärkeämpää kuin tunteet kun pitäisi aina pyytää rahaa?



Eli kohdallesi on osunut väärä tai vääriä miehiä, tai sitten olet itse tehnyt jotain joka on saanut heidät hakemaan lohtua muualta.



Paheksun että vaimo antaa ilmaiseksi? miten niin. Sanoin etten itse enna enää ilmaiseksi. Tietysti vaimona antaisin (vaimoksi en vaan pettäjille rupea), mutta en enää koskaan rupea ilmaiseksi huoraksi.

Ensin koitin vuoden elää selibaatissa, mutta totesin ettei se sovi minulle koska seksiä rakastan. Muuta järkevää tapaa en ole keksinyt seksin myynnin lisäksi. Nyt seksiä saa aina kun haluaa ilman, että miehet voivat käyttää ilmaisena huorana baari-illan päätteeksi. Raha ei siis ole tässä pääasia. Tienaan tarpeeksi muutenkin.

Minua ei ole kukaan pettänyt. Koskaan en ole seurustellut joten minua olisi ollut hieman hankala pettää. Olen vain sen todennut, että kaikki pettää. Toiset ei vaan jää siitä kiinni. Sellaista elämää minä en halua.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 18.8.2008, 12:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:

Minua ei ole kukaan pettänyt. Koskaan en ole seurustellut joten minua olisi ollut hieman hankala pettää. Olen vain sen todennut, että kaikki pettää.


Mulla on joskus samanlaisia ajatuksia: En ole koskaan synnyttänyt, mutta tiedän ettei synnyttäminen satu yhtään. Olen vain todennut että kaikki naiset valehtelee Very HappyVery HappyVery Happy

Tämä ketju alkoi ihan vakavalla asialla, mutta jotenkin tässä on lipsunut hirtehishuumorin ja provon puolelle. Mutta mielenkiintoista luettavaa silti.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 18.8.2008, 13:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
Sanoin etten itse enna enää ilmaiseksi. Tietysti vaimona antaisin (vaimoksi en vaan pettäjille rupea), mutta en enää koskaan rupea ilmaiseksi huoraksi.

Unohdin muuten mainita, että olen Suomen ainoa uskollinen mies. Tuletko kanssani naimisiin? Saat nähdä että on kuitenkin vielä yksi mies maailmassa jäljell jota ei kiinnosta vieraissa juokseminen Question

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 18.8.2008, 15:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

IMHO parisuhde on niin paljon enemmän kuin pelkkää toimivaa seksiä, että olisi absurdia alkaa kaatamaan liittoa vain vähäisen pedinpöllytyksen vuoksi.

5-10 vuotta yhteiseloa viettäneellä pariskunnalla on melko varmasti yhteiset asuntolainat, farmarit, kultaisetnoutajat, pari lasta ja laaja yhteinen ystävä- ja sukulaispiiri. Nuo antavat sosiaalisesti niin paljon, että perinteinen lauantaiseksi tai sen puuttuminen eivät ainakaan minulla paljon vaakakupissa painaisi.

Sanokaa siaksi, pettäjäksi, whatever - mutta itse pitäisin jopa viisaampana vaihtoehtona hoitaa ne kenties "pakolliset" seksitarpeet rakastajattaren tai proton luona, kuin alkaa pistämään edellä kuvailtua sosiaalista verkostoa palasiksi vain nussimisen (puutteen) vuoksi.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 18.8.2008, 19:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Anonymous kirjoitti:

Tässähän se on tiivistetysti, miksi kannattaa enemmin "myydä itseään" eli ottaa mieheltä ne rahat suoraan käteen panon yhteydessä. Miksi seurustella jonkun kanssa joka pettää loppujen lopuksi kuitenkin ja vielä näköjään hyvällä omallatunnolla käyttäen lapsia ja kesämökkejä verukkeena. Miksi pettäville kusipäille pitäisi ilmaiseksi jakaa kun voi edes jonkinlaisen korvauksen saada rahana. Miten joku voi huijata itseään, että on oikutettua pettää toista? Toivottavasti vaimosi tajuaa sinut jättää! Siinäpähän sitten itken kesämökkiäsi kun taitaa olla se raha tärkeämpää kuin toisten ihmisten tunteet. Minä en satuta enkä petä ketään kun pelinhenki on selvä. Pettämistä en hyväksy missään muodossa.


Kirjoitin asiosita yleisellä tasolla en omasta elämästäni. Minulla ei nimittäin ole omaa kesämökkiä.
Sinä tunnut elämisen ja parisuhteen ymmärtävän pelkkänä nussimisena ja rahan tienaamisena. En tiedä kumpi sinulle on tärkeämpää???? Siis tyydytätkö seksin tarvetta vai rahan tarvetta.
Anyway sinulta tapahuoralta on kyllä näihin asioihin vaikea neuvoa ottaa koska, kuten olet kertonut, et koskaan ole elänyt minkäänlaisessa parisuhteessa. Miten sinä siis vosit asiaa ymmärtääkkään.
Sinä nyt tietysti olet, Jeesuksen oppien mukaan, se puhtoinen joka voi heittää sen ensimmäisen kiven.
Oletko aivan varma ettei kävisi niin, jos eläisit parisuhteessa, että se oletkin sinä joka alkaa persettä jakamaan ja vieläpä rahasta? Ei se mahdollinen kumppanisi joka on sinut huolinut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 18.8.2008, 20:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Härski kirjoitti:

Unohdin muuten mainita, että olen Suomen ainoa uskollinen mies.

..ja et muuten ole Laughing ...taidetaan olla kyllä viimeiset mohikaanit (vaikka monta olenkin ampunut Cool siis mohikaania

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker