Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Voiko saamattomuudesta oikeasti masentua?
SalaperäinenKauris
LähetäLähetetty: 9.10.2008, 14:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 08 Lok 2008
Viestejä: 8
Paikkakunta: Turku

Elikkä vastikään pitkähköstä suhteesta tuli ero. Yksi monista syistä tähän oli se, että lapsen tulon jälkeen eukon halut hävis ku tuhka tuuleen. Nyt ollaan siis "sinkkuja" vaikkei tosiaan tuossa suhteessakaan viimeiseen kahteen vuoteen juuri saantia ollut.
Tämän kumppanin lisäksi olen harrastanut seksiä tasan yhden naisen kanssa, elikkä sen jolle toi kirsikka niinsanotusti meni.
Kaiken kaikkiaan tässä elämäni 23:n vuoden aikana semmoista yltäkylläistä saantia on ollut yhteensä n. vajaan vuoden.
Jaa miksikö? No lähinnä nuorempana potemani huonon itsetunnon sekä yksinkertaisesti vain ujouden takia. Ulkonäköltäni olen oikesti erittäin komea, kalu on iso (vaikka eipä siitä kukaan meidän kolmen lisäksi tiedäkkään) ja sängyssä olen varsin taitava. Olen älykäs, kohtelias, hellä blaablaa blaa kaikki maholliset.
Pitäiskö tässä nyt oikeasti alkaa olemaan terveydestänikin huolissani? Eihän mun sekasuaaliviettini ole mihinkään hävinnyt, päinvastoin. Päivässä joudun runkkaamaan semmoset kolme kertaa, että pysyisi edes jotenkin järjissään. Telkkarista, netistä, kaduilla, mainoksissa, pään sisällä, joka v**** paikasta vain tulvii seksiä, seksiä, seksiä! Pane, pane, pane!! Ja hitto soikoon että veitsi kääntyy haavassa siitäkin yksinkertaisesta seikasta, että maailma on oikeesti täynnä kiimasia naisia. Ne on vaan kaikki jotenkin... ulottumattomissa. Ikäänkuin koko helvetin planeetta itseäni lukuunottamatta kuuluisi jonkinnäköiseen viileiden ja siistien tyyppien klubiin missä nauravat omahyväisesti kun meikäläinen yrittää avaimenraosta tiirailla mitä sisällä tapahtuu samalla kun haaveilen minkäköhänlaisia unelmia ja fantasioita siellä joka sekunti toteutuukaan.
Saa oikeasti purra hampaita yhteen ettei parku pääse valloilleen kun niin jumalattoman paljon panettaa. Eikä kyse ole vain siitä seksistä, kyllähän sitä yhteyttä ja läheisyyttäkin nyt yksinäinen mies tarvitsee. Ei kyseessä ole pelkkä seksuaalivietti, sen nyt jotenkin voisi ehkä runkkimalla tukahduttaa, mutta tommonen hoivaamisvietti onkin vähän kinkkisempi tapaus. Tarve päästä hoitamaan naista perinpohjasesti sentti kerrallaan aistien ilotulitukseen.
Pelottaa vain suunnattomasti, että sitten vanhana setänä tässä ollaan ja ihmetellään miksei sillon nuorempana tullu NUSSITTUA SAATANA!!!! Sitähän varten se nuoruus on!

Tulipahan nyt sitten vuodatettua... pakkohan sitä jonnekkin on...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 9.10.2008, 15:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Odottelet vajaan 10 vuotta, kyllä se alkaa helpottaa.

Tuskin tuo on yksittäinen ongelma, vaan hyvinkin yleistä. Kun itse ei saa, näkee sitä seksiä jokapuolella ja kuvittelee myös kaikkien muiden nussivan yhtämittaa. Totuus lienee karumpi, seksi on yksi niistä aiheista (autojen tehon lisäksi) joita etenkin miehet paisuttelevat puheissaan suuresti. Siis kun kaveri kehuu saavansa vaimoltaan 3 kertaa päivässä, todennäköisemmän tuloksen saa kun vaihtaa yksiköksi kuukauden.

Sen verran voi vaan vinkiksi sanoa, että kiima silmissä kiiluen ei naista saa. Koita siis saada asia jotenkin pois mielestä ja runkkaa väliajoilla entistäkin raivokkaammin. Sitten saattaa uusi (seksi)suhde loksahtaa kohdalle ihan arvaamatta.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker