Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Pelit ja vehkeet  ~  Tanskassa tehty tutkimus todistaa: koolla on väliä.
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 16.10.2008, 20:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Lehdessä oli tällainen juttu - eli makuja on monia...:

"Tanskassa tehty tutkimus todistaa: koolla on väliä.

Tanskalaisella sinkkusaitilta singlesex.dk tehdyssä tutkimuksessa naisilta kysyttiin peniksen ideaalimittoja.

Tulokset voivat olla karvasta luettavaa miehille. Naiset ilmoittivat peniksen optimaaliseksi pituudeksi 18-20 senttiä!

Tutkimukseen vastasi tuhat yli 18-vuotiasta naista.

18-20 senttiä pitkä penis sai naisilta 39 prosentin kannatuksen. 34 prosentin mielestä 16-18 senttiä pitkä on paras. Yli 20 senttistä toivoi yhdeksän prosenttia naisista.

- Jos penis on liian pitkä, se voi todella satuttaa, sanoo seksologi Katrine Berling tanskalaiselle Ekstabladetille.

28 prosentin mielestä ideaalipituus on 14-16 senttiä. 26 prosenttia tyytyisi 12-14-senttiseen.

Berlingin mukaan keskiverto tanskalaispenis on 13-18 senttiä pitkä."
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Normaalinlainen
LähetäLähetetty: 16.10.2008, 22:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Meikä ei kyllä tajua tuota ainaista jankutusta koosta ja sen vaikutuksesta. Kaikilla on se aisa, mikä on sattunut siunaantumaan ja thats it!

Ainakaan minä sen en anna häiritä itseäniä, ettei housuissa mikään kasteluletku olekkaan. Antaa mennä vaan ja sitä paitsi minulla se sattuu olemaan aika nopeassa perseessä Wink!

Älkää miehet välittäkä noista paskanjauhamista!
Takaisin alkuun
Peräkammarista
LähetäLähetetty: 16.10.2008, 22:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 30 Jou 2007
Viestejä: 33

No eipä tuossa ollut muuta yllättävää kuin normimittainenkin riitti noikin monelle. Very Happy
Eipä sitä varmaan uskoskaan jos kohalle sattus semmonen nainen jolle meikäläisenkin vehkeet olis riittävä, tai oikeestaa mikään mitä mulla olis tarjota Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 17.10.2008, 10:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Minusta tuo tutkimus siis kertoi, että naisilla on monia mieltymyksiä ihan niin kuin miehilläkin! Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 17.10.2008, 17:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Minä olen huono matikassa, mutta kun tuossa tuli prosentteja kauheasti yli sadan ja niin ei kai niin voi olla? Menin lukemaan sen alkuperäisen jutun ja vaikka en tanskaa ymmärrä, niin ilmeisesti prosentit ovat tutkimuksessa oikeasti vähän eri tavalla, kun pituudesta kirjoitettiin näin:

En pik (i stiv tilstand) skal være pænt lang, rigtig gerne i størrelsesordenen 18 - 20 centimeter, mener hele 39 procent af kvinderne, der valgte at deltage i undersøgelsen.

Tæt efterfulgt af tissemandslængden 16 - 18 centimeter, 34 procent satte kryds ud for.

Den helt lange, over 20 centimeter, fik 9 procent, mens længden 12 - 14 centimeter fik blot 2 procent af stemmerne.

Eli todella isoista ja ihan pienistä ei niin kauhean moni sitten innostunut, mutta niilläkin oli omat kannattajansa?

Ja jos ymmärsin loput siitä tutkimuksesta, niin mieluiten tanskalaiset naiset halusivat aika paksua, terska saisi olla iso ja vehkeet karvattomia, mieluisin asento on saada takaapäin.
Jos joku osaa tanskaa, niin voisi käydä varmistamassa, ymmärsinkö mitään oikein...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 17.10.2008, 17:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Peräkammarista kirjoitti:
No eipä tuossa ollut muuta yllättävää kuin normimittainenkin riitti noikin monelle. Very Happy
Eipä sitä varmaan uskoskaan jos kohalle sattus semmonen nainen jolle meikäläisenkin vehkeet olis riittävä, tai oikeestaa mikään mitä mulla olis tarjota Embarassed


Parisuhteessa kyllä yleensä ratkaisevat muut asiat paljon enemmän kuin kalun mitat... älä huoli, ihminen on se mikä yleensä eniten merkitsee!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Peräkammarista
LähetäLähetetty: 18.10.2008, 21:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 30 Jou 2007
Viestejä: 33

bi-vaimo kirjoitti:
Peräkammarista kirjoitti:
No eipä tuossa ollut muuta yllättävää kuin normimittainenkin riitti noikin monelle. Very Happy
Eipä sitä varmaan uskoskaan jos kohalle sattus semmonen nainen jolle meikäläisenkin vehkeet olis riittävä, tai oikeestaa mikään mitä mulla olis tarjota Embarassed


Parisuhteessa kyllä yleensä ratkaisevat muut asiat paljon enemmän kuin kalun mitat... älä huoli, ihminen on se mikä yleensä eniten merkitsee!


Noo aika heikolta tuo parisuhde rintamakin vaikuttaa kun sattuu oleen tallai epätävallisen tavallinen mies, pitäs olla jotain erikoista tai ainakin esittää semmosta.
Nykyää riittää kun saa välillä ees naida kunnolla, oon jo ajat sitten tullut siihen tulokseen että miehet on vaan kertahyödykkeitä naisille.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 18.10.2008, 21:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

^ Sinä olet sitten vain törmännyt vääränlaisiin naisiin... vaihda paikkaa? Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Peräkammarista
LähetäLähetetty: 18.10.2008, 22:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 30 Jou 2007
Viestejä: 33

Paikkaa olen vaihtanut melko paljonkin ja kohta vaihtuu taas seutukunta Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 19.10.2008, 1:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Nää on pelottavia aikoja ..on vinanssiriisiä ,touppinkiskantaalia ,matonnan ero ja nyt Britney Spears alkaa tulla järkiinsä ...onko noitten tanskalaisten tutkimuksiin luottaminen ,eihän ne tee edes autoja Laughing Ne ei oo sotinnut neuvostotovereita vastaan tai amerikan gringoja ...mä en edes tiedä mitään tanskalaista muuta kuin metallican rumpalin ja dan sockerin (kirjoitetaan oo:lla ja on sokeria ..enkä ole edes varma onko tanskalaista )

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
SusiWolf
LähetäLähetetty: 19.10.2008, 23:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 28 Maa 2006
Viestejä: 213
Paikkakunta: Helsinki

cowboi45 kirjoitti:
mä en edes tiedä mitään tanskalaista muuta kuin metallican rumpalin ja dan sockerin (kirjoitetaan oo:lla ja on sokeria ..enkä ole edes varma onko tanskalaista )

Juu ainakin Lars Ulrich on DM, mutta sulta puuttui avainsanat Tanskaan: King Diamond ja Mercyful Fate... Vähän kyllä OT mutta pakko oli heittää...

_________________
"Ulvova Susi ei sammaloidu..."
Jorma 2008: Paras näyttelijä
www.susiwolf.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 24.10.2008, 10:29  Vastaa lainaamalla viestiä






Tuosta tutkimuksen tuloksesta voi päätellä, että jos on muna niin kysyntää riittää Very Happy Tämäpä yllättävää.
Takaisin alkuun
Haarniska74
LähetäLähetetty: 28.10.2008, 10:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän messias


Liittynyt: 18 Tou 2006
Viestejä: 77
Paikkakunta: PK-seutu

Kyllä tietenkin koolla on väliä!

Jotkut tykkää paksusta, toiset pitkästä ja vielä varmasti löytyy ihmisiä jotka tykkää pienistä.....

Kaikille löytyy kyllä mieleinen.

Ei kaikki pidä isosta ja mikä toiselle on pieni niin toiselle se on iso....

Wink Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
KkK
LähetäLähetetty: 13.11.2008, 17:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tärkeämpää tekijää, eli paksuutta ei käsitelty tuossa ollenkaan.
Sillä voi kuitenkin hyvin paljon kompensoida, kuten toisinkinpäin.

Ei mitään uutta, että oikeasti ne naiset haluaakin isoa.

Vaan ei sillä isollakaan tee mitään jos ei saa naisia.
Ja sillä pelkällä koolla nyt ei kovin helpolla saa kuitenkaan, vaikkei siitä siis haittaakaan ole.
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 13.11.2008, 17:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

^ Minä en kopioinut kaikkea tänne, mutta kuten kirjoitin, niin siellä tutkimuksen tuloksissa myöhemmin minusta sanottiin, että mieluiten tanskalaiset naiset halusivat paksua tai aika paksua, terska saisi olla iso ja vehkeet karvattomia ja mieluisin asento on saada takaapäin.

Mutta kyllä, olet minusta oikeassa, paksuus on nannaa. Ja siinäkin olet oikeassa, että useimmille naisille kalu ei ratkaise, vaikka se olisi millainen... mahtaneeko kalu ratkaista itse asiassa kenellekään naiselle. Miehessä pitää olla ensin muuta hyvää ja kiinnostavaa...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker