Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Petinkö vai miten sen nyt oli?
tyhmä blondi
LähetäLähetetty: 12.11.2008, 16:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Olen 40v nainen, jolla on on ollut 1,5v ajan "suhde" kymmenvuotta nuorempaan mieheen. "Suhde" heittomerkeissä sillä. että miehen mielestä meillä ei ole mitään... Kumpikin ollemme perheellisiä, eikä tarkoitus missään vaiheessa ole ollut mitään muuta, kun harrastaa seksiä. Molemmat vain halusimme hieman extraa sillä saralla ja sitä todellakin on ollut!

Koko tämän ajan mies on antanut ymmärtää, että hän on muidenkin naisten kanssa ja meillähän ei ole mitään. Kunhan tavattessa nussimme... Itseäni tuo EI MITÄÄN on hieman loukannut, mutta minkäs sille voi? Menköön ja pankoon, eihän se ole minun asiani. Kuitenkin mies on osoittanut ajoittain jopa huolestuttavaa mustasukkaisuutta minusta. Ravintolassa käynyt "kukkoilemaan" miehille, jotka tulevat juttelemaan jne.

Sattuipa sitten, että eksyin tarkoituksellisesti (vittuunnuin "suhteeseeni") järkyttävässä humalatilassa erään miehen, jota "suhde" inhoaa yli kaiken, kanssa sänkyyn. "Suhdeppa" tästä riemastui: sain hran vihat ja inhot niskaani sekä ilmoituksen, että hän ei ikinä enää pane minua! Eikä niitä muita naisia ole ollut olemassakaan jne. jne...

Mikä meni pieleen? Ainakaan ei olisi pitänut kertoa, se nyt on selvä! Olikos meillä sittenkin jotain? Minne ne kaikki naiset katosivat?
Takaisin alkuun
kokemusta on
LähetäLähetetty: 12.11.2008, 17:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tuo kuulostaa nyt ihan tyypilliseltä mieheltä, eli miehet saavat panna ihan kaikkea mikä liikkuu mutta nainen ei saa edes tuollaisessa irtoseksisuhteessa!! Cool
Itse ymmärrän kyllä tuota jätkää tavallaan, mutta tiedänpä senkin vielä että ei mene kuin hetki niin se pyytelee anteeksi ja anoo pimpsaa sulta!Smile
Tuo on vain arka paikka aika monelle miehelle, tai omalle tunnolle, koska varmaan hän ajatteli että sinä olet vain ja ainoastaan hänen kans eikä muita irtosuhteita sinulla olisi!
Tiesti tämä kaikki on väärin ajateltuna ja jos eletään tuollaisessa vapaassa seksisuhteessa niin pitää sopia selvät pelisäännöt ja toki jos jätkällä on muita "hoitoja" niin toki sullakin saa olla niitä, se vain pitää sen jätkän hyväksyä!!!!
Niin ja ehkäpä siinä oli jotain enemmän loppuen lopuksi sen jätkän osalta kuin se että teillä oli vain "panoa" Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Peräkammarista
LähetäLähetetty: 12.11.2008, 22:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 30 Jou 2007
Viestejä: 33

Miehen logiikka ontuu mutta kuinka tuollaisessa suhteessa voi pettää??
Ehkäpä tuolla jannulla ei kannata vaivata mieltää jos tuollainen on ja todennäköisesti palaa ruikuttamaan luoksesi Confused
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Haarniska74
LähetäLähetetty: 14.11.2008, 10:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän messias


Liittynyt: 18 Tou 2006
Viestejä: 77
Paikkakunta: PK-seutu

Aika erikoinen mies..... En siltikään ymmärrä tuon miehen logiikkaa vaikka itsekin mies olen.

Shocked

Tosi outo mies................

Jos on tuollainen panosuhde niin kyllä kummallakin pitää olla vapaus olla kenen kanssa haluaa, kun noin on kerran sovittu, että mitään ei ole. Muuta, kuin seksiä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 14.11.2008, 10:48  Vastaa lainaamalla viestiä






heivaa tommonen heppu helvettiin. luulen, että sulla riittää ottajia...
Takaisin alkuun
EasyGoing
LähetäLähetetty: 14.11.2008, 17:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kuten keskustelussa todettu niin hyvin tyypillinen Mies (jota rotua itsekin edustan). Noissa "pelkissä" seksisuhteissa ei ehkä kannata edes muista puhua vaikka niitä olisikin - siis kummankaan osapuolen. Yleensä noissa suhteissa tavataan kuitenkni aika harvakseltaan ja kun tavataan niin keskitytäänolennaiseen. Muista menoista ei tarvitse kertoa muutakuin juuri sen minkä haluaa.

Jos toinen alkaa menoistasi tentata niin sitten jo tietää että olette väärillä jäljillä.

Itselläni on ollut useampia, erittäin toimivia seksisuhteita. Itse en niistä osaa mustasukkainen olla joten olen usemamman kerran jopa joutunut sitten "makutuomariksi" ko. naisen (jos ollut sinkku sillä hetkellä) etsiessä samalla sitä oikeaa. Nekin on olleet todella hedelmällisiä tilanteita kun on osannut jo ennalta varoittaa "sikamiehistä" käytöksen perusteella. Olen mhuomannut (sorry vaan naiset...) että yllättävän monet leijuvat pikkaisen pilvissä ja ovat aika sinisilmäisiä miesten suhteen ts. retkahtavat sit "oikeasti" sellaisiin jotka vain etsivät helppoa pillua! Itse pyrin tekemään hetkestä 1 selväksi että juuri sitä etsin enkä mitään muuta ettei tule pettymyksiä Wink Onneksi on myös naisia jotka kaipaavat "vain" sitä läheisyyttä ja intohimoa!
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker