Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  X-files

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  X-files  ~  Tonalin - rasvanpolttajako????
Tulisydän
LähetäLähetetty: 23.2.2009, 17:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Forumalaiset hoi Very Happy
Kuka teistä on kokeillut Tonalin CLA:ta????

Nyt tahtoisin kuulla teidän mielipiteitänne ja mieluimmin juuri niiden, jotka ovat kyseistä tuotetta käyttäneet.

Sillä mulla on SUURI ongelma. Paino. Se on päässyt karkaamaan käsitäni holtittomaksi syömiseksi!!!
Ennen lääkitystä oli about 60-62 nyt huitelee jo yli 70 kilon Sad "vislaa
(lisättäköön, että ole siroluinen, lyhyt vain 158 senttiä. Bodyliivikin juuri ja juuri menee kiinni....)


Syykin siihen löytyy, eräs lääke lisää mieletöntä syömistä. Ilman tätä lääkettä en voi sattuneista syistä olla. Joiten puheet lääkkeen lopettamisesta saadaan näillä näkymin unohtaa.

PT:ni käyttää ko. tuotetta. Olin äimänä Shocked !
Hänkö tarvitsee rasvanpolttajan, kun on koko ajan liikkeessä ja on laihanpuoleinen muutoinkin.
Perusteluksi minulle hän sanoi: "että saan syödä enemmän."
Ensi viikosta aloitan kokeilun.
Liikun muutoinkin kuin mielipuoli, sillä mitä enemmän syön, sitä enemmän vedän treeniä ja selluliitti on kiinteää - taatusti.

Nyt kaikki, olkaa ystävällisiä ja kertokaa kokemuksistanne, bitte sehen Tietokoneella :Halaa kaveria: !

JK. Harmi, "laski"-sana on sensuroitu!
Lukekaa oikein, sillä jouduin ko.sanan kirjoittamaan A-kirjaimella! Lisä Ä-kirjain

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 23.2.2009, 23:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Eipä ole kokemusta tuosta, mutta mitä olen bodarikauppojen myyjien kanssa jutellut niin toi ei olisi ehkä se suositeltavin aine muille paitsi koville urheilijoille.

Lisäksi täss sattui osumaan suomi24 kestkustelua, joka harvinaista kylläkin noudattelee munkin näkemystä:

http://keskustelu.suomi24.fi/terveys_show.fcgi?category=97&conference=601&posting=22000000029311747

Esim Wrange myy CITRILEAN fat blocker ainetta joka vie näläntunnetta pois ja toinen mitä bodarit suosittelisi ei-bodarille on WRANGEn VICTORY FAT-BURNER. Se tosin nostaa energiatasoa niin ettei kannata illalla syödä jos haluaa yöllä nukkua.

Käsittääkseni huolimatta lääkityksistä niin ruumiin paino riippuu pitkälti liikkumisen ja syömisen määristä ja laadusta.

Jos kävele tai pyöräilee tai hiihtää tai ui päivittäin puoli tuntia tai tunnin ja jättää pois kaiken makean, alkoholin ja lihan, ja syö paljon kasviksia, hedelmiä ja täysjyväleipiä niin ei oikein ole muuta mahdollisuutta kuin laihtua.

Ongelma ei ole siinä etteikö toi olisi helppoa noudattaa noita ohjeita. Ne on helppoja. Mutta ongelma on siinä että myös noiden ohjeiden noudattamatta JÄTTÄMINEN on helppoa, ja niinpä niistä lipsutaan kun itsekuri on vaikea pitää, joten siinä käsittääkseni on toi ongelma.

Mullakin on paino noussut kun ei itsekuri ole yllä mainituissa asioissa riittänyt...

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 24.2.2009, 13:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:

Käsittääkseni huolimatta lääkityksistä niin ruumiin paino riippuu pitkälti liikkumisen ja syömisen määristä ja laadusta.

Tämän lääkkeen sivuvaikutuksena mainitaan juuri painonnousu. Kun ottaa huomioon, että käytän myös hormonihoitoa, joka lisää nesteen kertymistä kehoon, niin....
Käytän myös nesteenpoistolääkitystä edellä mainituista syistä. Vaan tämäkin lääke noudattaa tehoaan siten, että sen ottamisen jälkeen olisi hyvä olla 4 tuntia syömättä, että taatusti teho on odotettu.

Lainaus:
Jos kävele tai pyöräilee tai hiihtää tai ui päivittäin puoli tuntia tai tunnin ja jättää pois kaiken makean, alkoholin ja lihan, ja syö paljon kasviksia, hedelmiä ja täysjyväleipiä niin ei oikein ole muuta mahdollisuutta kuin laihtua.

Aivan näin. Mulla vain sattuu olemaan fyysinen rajoite, joka sanelee pitkälti sen, miten voin liikkua.
Jotta keho polttaisi rasvaa, pitäisi liikkua vähintään 1 ½ tuntia, näin kertoi PT.
En käytä alkoholia lainkaan, mutta makeaa ahmin.
Siihenkin olen ottanut kromi-hivenaineen käyttöön. Se hillitsee kyllä makean syömistä, mutta ei poista sitä.
Alkuun ajattelin, ettei se auta mitään. Mutta sitten kromin teho elimistössäni saavutti tietyn pisteen ja huomasin yllätyksekseni, että syön makeaa vain tavan vuoksi.
Lainaus:

itsekuri on vaikea pitää, joten siinä käsittääkseni on toi ongelma.

Mullakin on paino noussut kun ei itsekuri ole yllä mainituissa asioissa riittänyt...

Minä olen tähänastisen elämäni aikana ollut itsekurissa elävä yksilö kaikilta elämän osa-alueilla.
Olen harjoittanut sellaista itsekuria, että moni ei sellaiseen kykene.
Kysynkin itseltäni, miksi minun pitää olla niin kovin ankara itselleni, eikö se riitä, että mulle ollaan oltu ankaria?

Enkö voisi kohdella itseäni lempeämmin? Päätin, että sen teen. Yritän kovasti hyväksyä itseni rajoiteteeni kera sellasena naisena kuin olen.
Se on todella vaikeaa, mutta yritän kovasti

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 24.2.2009, 16:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Tulisydän kirjoitti:

Jotta keho polttaisi rasvaa, pitäisi liikkua vähintään 1 ½ tuntia, näin kertoi PT.

Käsittääkseni jokainen otettu askel, jokainen lattialta nostettu roska, jokainen kävelty porras ja jokainen uitu metri kuluttaa energiaa ja laskee kehon painoa. Vaikka ei jaksa kuin nostaa kolme roskaa lattialta, on se laihduttanut enemmän kuin olisi istunut tv-tuolissa.

Tulisydän kirjoitti:

mutta makeaa ahmin.

No tossahan oli syy kaikkeen. Käsittääkseni mikään laihdutuslääke, luontaistuote tai liikunta ei kovin paljoa vaikuta jos ahmii makeaa. Toisaalta jos ei ahmi makeaa niin pienikin liikunta, eli ihan päivittäinen hyötyliikunta (tiskaaminen, pyykin pesu ilman konetta, siivoaminen) kuluttaa aika hyvin energiaa ja auttaa painonhallinnassa hyvin.

Tulisydän kirjoitti:

Kysynkin itseltäni, miksi minun pitää olla niin kovin ankara itselleni

Ei pidä olla ankara, mutta makean ahmiminen kannattaa jättää.

Eiköhän se ole niin että makean ahmiminen on keholle tosia ankara rangaistus, koska se ei siitä voi hyvin (paino, veriarvot jne) mutta terveellinen syöminen ja rauhallinen hyötyliikunta on lempeyttä keholle.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 24.2.2009, 18:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:

Käsittääkseni jokainen otettu askel, jokainen lattialta nostettu roska, jokainen kävelty porras ja jokainen uitu metri kuluttaa energiaa ja laskee kehon painoa. Vaikka ei jaksa kuin nostaa kolme roskaa lattialta, on se laihduttanut enemmän kuin olisi istunut tv-tuolissa.

Aivan, minä olen tuossa samaa mieltä. Vaan tämä PT on himoliikkuja itse. Eikä myös millään tavoin kannusta. Virheet huomaa heti ja niistä sanoo. Mitään positiivista hänen on niin kovin vaikea sanoa.
Sanoin hänelle: "Tuolla tavalla kun asiat ilmaiset, et ketään kannusta ja se saattaa saada monet turhautuneiksi". "Sinä masennat".
Hän ei vastannut.


Lainaus:
No tossahan oli syy kaikkeen. Käsittääkseni mikään laihdutuslääke, luontaistuote tai liikunta ei kovin paljoa vaikuta jos ahmii makeaa.


Aivan. Kylläisyyden tunnetta ei tule. Mietin sitä, että haluanko liikkumiseni hankalammaksi kuin se on nyt, mikäli annan painon nousta tähtitieteellisiin lukemiin?
En. Siippanikin sanoi: "Kun sää painoit 60, olit paljon kevyempi, kyllä sun pitäis toi ylimääräinen saada pois".
Hän ei siis arvostele minua millään muotoa. Enkä minä häntä.
Kun olen ahminut makeaa, elimistön kestää noin viikko palautua siitä. Vertaan sitä ryyppäämiseen, eli ryyppämisen jälkeen keho palautuu noin viikossa.

Huomasin myös erään tärkeän seikan tuossa makean syömisessä: Se on ns. tunnesyömistä.
Eikä oloni kuitenkaan korjaannu siitä paremmaksi, vaikka söisin kuinka makeaa.

Härski kirjoitti:

rauhallinen hyötyliikunta on lempeyttä keholle.

Tätä minä en valitettavasti hallitse, minä liikun melkein verenmaku suussa. Jos kerran ahmin, myös liikun, että se edes jotenkin kuluisi.
Voi kumpa osaisinkin olla maltillinen liikunnassa!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 24.2.2009, 19:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Tulisydän kirjoitti:

Lainaus:
No tossahan oli syy kaikkeen. Käsittääkseni mikään laihdutuslääke, luontaistuote tai liikunta ei kovin paljoa vaikuta jos ahmii makeaa.


Aivan. Kylläisyyden tunnetta ei tule.


No eihän makealla nyt kylläisyyden tunnetta kannata hakea. Vedä maha täyteen hedelmiä, vihanneksia ja ruisleipää eikö mitään kastikkeita ja rasvoja ja nykäiset nämä päälle

"Wrange myy CITRILEAN fat blocker"

niin siinä on kylläisyyttä.

Toi on itsekurista kiinni, kaikki muut ajatukset ja mietteet ei tuo ratkaisua lähemmäs vaan kasvattaa sitä ongelmaa jota yrität ratkaista. Tämä geim plän on simppeli, älä etsi mitään vaikeampaa Smile


Viimeinen muokkaaja, Härski pvm 25.2.2009, 14:17, muokattu 1 kertaa

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 25.2.2009, 13:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:


No eihän makealla nyt kylläisyyden tunnetta kannata hakea. Vedä maha täyteen hedelmiä, vihanneksia ja ruisleipää eikö mitään kastikkeita ja rasvoja ja nykäiset nämä päälle

"Wrange myy CITRILEAN fat blocker"

niin siinä on kylläisyyttä.

En minä makealla ole kylläisyyttä hakenut, mutta sitä on tullut syötyä jo ruuan päälle.
Kävin katsomassa tuotta CITRILEANia. Voisin jossain vaiheessa kokeilla sitäkin.
Jos se vaikka laittaisi mun laiskan pintaverenkierron toimimaan.
Sillä liikkuessa veri kiertää oikein hyvin. Mutta lämpö ei kestä kovin kauaa.
Mun pitää pitää mielessä tavoitteeni tässä painon pudotuksessa.
Mutta nopeatempoinen painonpudotus tuo äkkiä kilot takaisin.
No, tässä iässä aineenvaihdunta on jo ihan toista luokkaa, kuin parikymppisellä, joten mitään suurta ihmettä en heti painon laskussa odottele.


Kerron kuulumisia tältä saralta, kun olen päässyt vauhtiin, kun tuloksia on näkyvissä.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 25.2.2009, 21:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:


Esim Wrange myy CITRILEAN fat blocker ainetta joka vie näläntunnetta pois ja toinen mitä bodarit suosittelisi ei-bodarille on WRANGEn VICTORY FAT-BURNER. Se tosin nostaa energiatasoa niin ettei kannata illalla syödä jos haluaa yöllä nukkua.

Palaan tuohon ^
Mitä tuo niin kuin oikein tarkoittaa? Ei syödä illalla? Että on sitten koko yön virkkuna, kun toiset koisaa???
Voisitko hieman tarkentaa??

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ST_admin
LähetäLähetetty: 25.2.2009, 22:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Pääjehu


Liittynyt: 21 Hei 2005
Viestejä: 57

^ CITRILEANia voi syödä illalla, mutta toi toinen virkistää niin että nukkuminen ei onnistu jos tuota popsii illalla.

_________________
_________________
Ohitte on turha koittaa !!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Hitaasti
LähetäLähetetty: 1.3.2009, 12:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 13 Hei 2007
Viestejä: 85

Tulisydän kirjoitti:
Härski kirjoitti:

rauhallinen hyötyliikunta on lempeyttä keholle.

Tätä minä en valitettavasti hallitse, minä liikun melkein verenmaku suussa. Jos kerran ahmin, myös liikun, että se edes jotenkin kuluisi.
Voi kumpa osaisinkin olla maltillinen liikunnassa!

Mulle tuli mieleen, että tuossakin voi olla yksi osasyyllinen... Verenmaku suussa jos liikkuu, pulssi nousee liian korkeaksi ja rasva ei pala. En ole mikään tietäjä näissä asioissa, mutta mieleen on iskostunut hokema, että pitää pystyä puhumaan liikkumisen aikana niin silloin rasvan polttaminen tehokkainta.

Vaikka itsekin syyllistyn verenmakuiseen liikkumiseen välillä, mutta silloin puretaan vitutusta eikä polteta rasvaa. Shocked

Painon kanssa taisteluun stemppiä, Tulisydän! Et ole ainoa... Rolling Eyes
Ja kun makeanhimo iskee, kokeileppa makeisten sijaan viinirypäleitä! Ovat makeita ja samanlaisia naposteltavia. Mulla toimii, muut ostaa karkkipussin tai suklaalevyn, mä 2 kg viinirypäleitä... Jess!

_________________
Älä ota kesäkissaa ... liian rajusti!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 1.3.2009, 18:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Hitaasti kirjoitti:

Mulle tuli mieleen, että tuossakin voi olla yksi osasyyllinen... Verenmaku suussa jos liikkuu, pulssi nousee liian korkeaksi ja rasva ei pala.

Kiitos Hitaasti, kun sinäkin otat osaa tähän keskusteluun

Tarkoitin tuolla verenmakusuussa -ilmuöllä sitä, että kuntoiluputki on vaan päällä, vaikka keho anelee lepoa. Se suorastaan kerjää lepoa.
Esimerkki viime viikosta:
Olin lauantaina tehnyt rasittavan kävelylenkin ja sunnuntain huilasin. Ja ei, kun maanantaina taas sama juttu,
Mutta, mutta. Mun jalkani sanoivat vastaan! Saakeli, kun sattui astella. Jaksoin 10 minuuttia. Sitten oli pakko lopettaa.
Vaihdoin kävelyn pyöräilyksi, sillä se mitä ennen näitä lenkkejä teen, vaatii minulta paljon etukäteistyötä.
Ja jos olen vetänyt suklaata sisuksiini, takuulla vedän treeniä juuri korkealla sykkeellä, että hiilit palaa!

Lainaus:
mieleen on iskostunut hokema, että pitää pystyä puhumaan liikkumisen aikana niin silloin rasvan polttaminen tehokkainta.

Joo, tuo pitää paikkansa. Pitää-Pystyä-Puhumaan. Silloin liikunta on terveellä tasolla.
Ja sitenhän minä liikunkin. Paitsi silloin kun otan parit intervalliharjoitukset.


Hitaasti kirjoitti:

Painon kanssa taisteluun stemppiä, Tulisydän! Et ole ainoa... Rolling Eyes
Ja kun makeanhimo iskee, kokeileppa makeisten sijaan viinirypäleitä! Ovat makeita ja samanlaisia naposteltavia. Mulla toimii, muut ostaa karkkipussin tai suklaalevyn, mä 2 kg viinirypäleitä... Jess!

Kiitosta paljon tsemppaukasesta, Hitaasti :Halaa kaveria: !
Mun on ihan pakko nyt katsoa, kuinka paljon syön.
Kesällä taas tuo naapurikin kyylää aidan takaa ja arvostelee.
Samperin rusina Näyttää keskaria Jäkättää Räähtää

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 5.3.2009, 20:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Minä en oikein usko mihinkään ihmelaihdutusaineisiin... kun vain syö vähemmän ja liikkuu enemmän on kait ainoa tie... paljonko kenellekin on oikea määrä onkin sitten eri juttu. Ja ettei huijaa itseään syömisissä... ja että syö ja kuluttaa tasaisesti.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jenna
LähetäLähetetty: 6.3.2009, 10:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 18 Syy 2008
Viestejä: 45

Very Happy Kokeile perustaa striptease paikka kaupunkiin jossa jokainen luulee
sinun rikastuvan kyseisellä paikalla ja kilpaa soittelevat poliisille ja keksivät
vaikka mitä satuja saadakseen sut kaadettua Very Happy
Ja kun viisaat virkamiehet paiskaavat sut putkaan 17 päiväksi, vievät rahat, siis et voi tilata pitsaa,,,
Sitä putkassa tarjottavaa paskaa ei syöny mun koirakaan, oli putkassa 2 päivää mun kanssa.
17 päivän jälkeen olin oikein nätti, vaatteet roikkui päällä kuin henkarilla, vatsa oli kuroutunut sisäänpäin, housut putosivat päältä,,
Lähtöpaino oli 53kg, ulos päästyäni 45kg, jalat horjuen kipitin autolle.
Sellasta settiä, eikä tarvinnut ostella mitään laihdutuslääkkeitä.

_________________
Tavanomaisin henkisen hyökkäyksen muoto on se, mikä on lähtöisin lähimmäistemme
tietämättömästä tai pahansuovasta mielestä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 6.3.2009, 14:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

bi-vaimo kirjoitti:
Minä en oikein usko mihinkään ihmelaihdutusaineisiin... kun vain syö vähemmän ja liikkuu enemmän on kait ainoa tie... paljonko kenellekin on oikea määrä onkin sitten eri juttu. Ja ettei huijaa itseään syömisissä... ja että syö ja kuluttaa tasaisesti.

Ei tonalin varmaankaan ole mikään ihmeaine. Että sä napsit niitä ja odotat, että paino putoo tekemättä sen eteen yhtään mitään. En minäkään usko, se on varmaa.

Vaan, että liikkuessa tonalin ottaa rasvavarastot tehokkaammin käyttöön, kuin muuten olisi. Koska ensin elimistö ottaa nopeat hiilihydraatit polttoaineeksi. Mitä elimistö helpoiten saa irti energiaa.

Olen lukenut tästä puolesta ja vastaan-palautetta nettisivuilta. Enkä vielä itse osaa sanoa mitään.

Jossain tutkimuksessa oli tuosta kromi-hivenaineesta juttua, että se ei estä makeannälkää.

Vaan kyllä se rajoittaa, olen huomannut. Se siis ei poista kokonaan makean syöntiä, mutta hillitsee todella tehokkaasti mässäilyä.
Ja vielä tuosta kromi-hivenaineesta. Se on todettu ehkäisevän aikuisiän diabetestä. Mulla varmasti jonkinlainen riski tuohon, koska suvussa rasitteena.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 6.3.2009, 16:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Teoriassa rasvaa palaa, kun kuluttaa enemmän mitä elimistöönsä varastoi. Vaan sääntöihin on aina poikkeuksia, kuten jotkut lääkitykset ja tietyt hormoniepätasapainot.

Itsekin olen ihan omin silmin todistanut kuinka salaatinlehdillä elävä ja 4x viikossa rasvapolttosalitreeniä vetävä ei saa kiloakaan painoa tippumaan...

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  X-files

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker