Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Striptease ja privaatti

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Striptease ja privaatti  ~  VAASASSA OIKEUDENKÄYNTI
jenna
LähetäLähetetty: 13.5.2009, 12:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 18 Syy 2008
Viestejä: 45

Olin sitten eilen oikeudenkäynnissä, missä minua yritetään saada parittajaksi 2 tytön itse tekemästään ja rahat itse ottaneena tekemästään intiimihieronnasta.
Poliisi on laskenut minulle myös huikeat 100 000 e tulot, jotka ei kuuna päivänä pidä paikkaansa, Pohjalainen vaasan paikallislehti tänään kirjoitti ihan täyttä paskaa ja vääriä tietoja, joten minut on jo lehdessä tuomittu.

Uskokaa tai älkää, mutta miten minä voin olla parittaja? kun asiakas maksaa tiskillä striptease-esityksen, tai normaalin vartalon hieronnan, siirtyy privaattiin ja jos tyttö on myynyt lisäpalvelua, intiimihierontaa minun tietämättäni ja kirjallisen sopimuksen allekirjoittaneena, missä kielletään kaikenlainen seksi.

Tässä tuleekin loppuelämä oikeussalissa istumisessa kulumaan, koska tottakai tämä menee hoviin, korkeimpaan, ihmisoikeustuomioistuimeen,,
Pääös asiasta tulee 26 päivä, mutta kun on kyse vaasasta, tuomio tulee varmasti.
Pohjalainen lehti haastetaan oikeuteen. perättömästä ilmiannosta henkilö, jonka nimeä en vielä tiedä, haastetaan oikeuteen ja se nimi tulee sitten tänne julkiseksi tiedoksi, kun sen aika on,,

Mitä jollakin ihmisellä pyörii päässä, kun menee väittämään poliisille, minun pitävän tyttöä väkisin töissä? kukaan ei ole meillä väkisin pidettynä ollut, ovessa on kahva, jota kääntämällä pääsee ulos. Laughing Laughing Laughing

Joten, minut naulataan parittajaksi muutamasta runkusta, kuulostaa naurettavalta, mutta ei eilen yhtään naurattanut..

Huvittavinta on kun lehti tuomitsee minut joka tavalla ja saman lehden takasivulla on kilpailevan firman mainos, jossa tyttö tarjoaa body-hierontaa ja strippausta, sama tyttö on ollut myös minulla vaasassa töissä,,,
Body-hieronta tarkoittaa että tyttö hieroo alastomalla vartalolla alastonta miestä,,, ja eilen oli rintojen koskettelukin seksuaalinen teko,,,

Odotan mielenkiinnolla kuka sen perättömän ilmiannon tekijä on,, Shocked
Ja toivottavasti on kukkaro kunnossa. Twisted Evil

_________________
Tavanomaisin henkisen hyökkäyksen muoto on se, mikä on lähtöisin lähimmäistemme
tietämättömästä tai pahansuovasta mielestä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 13.5.2009, 20:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

jenna kirjoitti:
ja se nimi tulee sitten tänne julkiseksi tiedoksi, kun sen aika on:


Mieluummin kuitenkin ei, kiitos.

Sympatiat kuitenkin ja tsemppiä oikeustaistoon.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 14.5.2009, 10:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Suomessa on yllättäviä paikkakuntakohtaisia eroja tuomioissa. Eri tuomarit ja käräjäoikeudet katsoo asioita eri tavalla, vaikka lain pitäisi olla sama. Mutta hovioikeudessa alkaa sitten aika hyvin jo yhtenäinen linja löytymään.

Tiedän tapauksia että samasta teosta on tehty kaksi samansisältöistä rikosilmoitusta ja kun tekijä oli eri paikkakunnilta niin toisella paikkakunnalla syyttäjä vei jutun käräjille ja toiselta tuli bumerangi, että asia vähäpätöinen, ei käsitellä ja pykälät perusteluina perään miksi ei edes selvitetä onko rikosta tapahtunut.

Kun me ei tunneta ihmisiä jotka tänne kirjoittaa niin sen takia ei oikein nimiä haluta tänne. Vaikka ne sun tapauksessa menisi oikein, niin sitten muut haluaa hekin alkaa aina julkaisemaan nimiä kun on minkä tahansa kokoluokan erimielisyyksiä ja hiljalleen homma riistäytyy käsistä.

Mutta KUN pöytäkirjat on julkisia niin voit skannata ne ja postata johonkin nettiin ja laittaa sitten linkin niihin. Silloin voidaan katsoa että JULKISISTA asiakirjoista saa tiedottaa. Muutenkin lukijat vakuuttuvat noin asiasta paremmin kun näkevät ettei vain ole kirjoittajan mielipide.

Lisäksi tuossa vaiheessa alan lehdistö mielellään tekee jutun noista. Kysele yhteystietoja jos sinulla ei ole.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jenna
LähetäLähetetty: 14.5.2009, 11:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 18 Syy 2008
Viestejä: 45

Very Happy Tietenkin vasta julkisia papereita ja nimiä voi nettiin kirjoittaa, vaikka onhan kilpailijat ja lehdistö jo minut tuominnut, vaikka kilpailijat eivät ymmärrä kusevansa omiin muroihinsa, kun lähtivät meitä naulaamaan.
Jos oikeasti saan tuomion muutaman tytön runkusta, on poliisin helppoa katsoa missäpäin suomea kyseiset tytöt liikkuvat ja paukuttaa ovia kiinni.

Käsi sydämelle shoppien pitäjät, kukaan tyttö ei ikinä koskaan ole runkannut asiakkaita teidän tiloissanne,, eihän? Shocked
En minäkään ihan eilisen teeren tyttö ole ja olen ollut muuallakin töissä,,,
ynnä tytöt kertoilevat minulle yhtä ja toista,,,

Katsotaan mistä kana pissii, minulta ei sisu lopu, oikeudenmukaista oikeutta en saa, koska olen nainen ja alalla jolla olet lainsuojaton.

Kiitos sille mäntille yrittäjälle pohjoiseen, joka kieltää tyttöjä tulemasta minulle töihin, sekä antaa tytöille porttikiellon omaan puljuunsa, jos uskaltavat uhmata kieltoa.
Kuitenkin siellä työskentelee tyttö, joka on mustaa valkoisella myöntänyt runkkaavansa asiakkaita.

Joten summa summarum, kun minä kaadun, koneisto huolehtii muidenkin kaatumisesta, mutta kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.

Hyvää kesää kaikille ja toivottavasti asiakkaat eivät minua hylkää, koska sehän nyt tämän kaiken kruunaisi.

Uskon karman lakiin ja onneksi minulla on oikeasti paljon hyviä ystäviä tukemassa, nämä asiat erottavat jyvät akanoista.

Kiitos härski ja assa, otan yhteyttä, lehtiin haluan tottakai, telkkariin taas mennään pian ja minähän teen historiaa, ensimmäisenä syytettynä
suomessa, toisen tekemästä seksuaalisesta teosta.
Suomi on hieno maa
Rolling Eyes

_________________
Tavanomaisin henkisen hyökkäyksen muoto on se, mikä on lähtöisin lähimmäistemme
tietämättömästä tai pahansuovasta mielestä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 14.5.2009, 12:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Joo, vastuukysymykset on joskus mielenkiintoisia. Ihan vertauskuvana seuraava ajatusmalli:

Odotan sitä päivää kun myyn autoni eteenpäin ja seuraava omistaja pamauttaa sillä kunnon ylinopeudet.

Tuleeko minulle sakot oivallisen rikoksentekovälineen eteenpäinmyynnistä, sillä olinhan täysin tietoinen että kyseisellä autolla voi helpoisti rikkoa lakia, mm ajamalla tuntuvaa ylinopeutta. Lisäksi normaali elämänkokemus kertoo että suuri osa autoilijoista ajaa ylinopeutta (ainakin joskus). Näin minun olisi pitänyt olla tietoinen että myin auton henkilölle joka tulee käyttämään sitä lain rikkomiseen. Näin tekoani (että myin autoni pois) voidaan pitää tahallisena ja raskauttavana sitä että olin tietoinen siitä mitä tein ja ymmärsin seuraukset.

Toivottavasti edes osa vastuusta sälytetään kuskille joka oli ratissa ...

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jenna
LähetäLähetetty: 14.5.2009, 13:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 18 Syy 2008
Viestejä: 45

Hauskinta tässä oikeudenkäynnissä oli, että seksuaalisen teon ostaneet
miehet eivät olleet syyllisiä mihinkään, vaikka olivat maksaneet tytölle intiimihieronnasta, heidät vapautettiin syytteestä teon vähäisyyden vuoksi.
Mitähän minä siellä sitten tein, siis oikeudessa.
Koska en ole mitenkään hyötynyt tytön tekemästä runkusta.
Arvaa hihitinkö välillä mun asianajajan kanssa hysteerisesti kun syyttääjä käytti sanaa rrruuuunnnkkkuuu, oikein pitkään venyttämällä,,
Mieti, ei luulisi tuossa laitoksessa puhuttavan ammattikielellä. Laughing
Vaan käyttävän edes vähän hienostuneempaa,, intiimihierontaa.

_________________
Tavanomaisin henkisen hyökkäyksen muoto on se, mikä on lähtöisin lähimmäistemme
tietämättömästä tai pahansuovasta mielestä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jenna
LähetäLähetetty: 15.5.2009, 11:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 18 Syy 2008
Viestejä: 45

Sitten vielä lisäisin, että syyttäjä yrittää saada koko toimintaa laittomaksi, mikä tarkoittaa kaikkien striptease-paikkojen lopettavan toimintansa.
Vasabladet oli kanssa tuominnut törkeesti etukäteen ja kun lautamiehet ovat ruotsalaisia, se on soronoo.

Mielestäni toimittajatkin voisivat käydä asiakkaana joka puljussa kyseisessä kaupungissa ja myös thai-hieronta paikat, ennenkuin alkavat kirjoittamaan
yhtään mitään, koska tottakai syyttäjä lataa aivan mitä vaan saadakseen
mahdollisimman paljon näyttämään ns. " järjestön" toiminnalta,,,
Ja mikähän "järjestö" tämä yhden muijan pitämä pulju on Laughing

Ja sitten naimisissa olo on rikollista ja aamulla töihin meno ja illalla kotiin..

Minulla on onneksi muitakin ammatteja, joten toppless-parturi hesaan pystyyn
jos täällä asiakkaat hylkää... Very Happy

_________________
Tavanomaisin henkisen hyökkäyksen muoto on se, mikä on lähtöisin lähimmäistemme
tietämättömästä tai pahansuovasta mielestä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jenna
LähetäLähetetty: 27.5.2009, 13:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 18 Syy 2008
Viestejä: 45

Tuli 3kk ehdonalaista ja poliisien "laskelmien" mukaan rikoshyötyä on saatu 80.000e, mitään sellaisia tuloja en ole koskaan edes nähnyt,,,
Mutta valtiolle se tuomittiin maksettavaksi.
Lehtien leimaaminen on sinänsä hauska juttu, että värvännyt virolaisia naisia töihin.. ensinnäkin oikeudessa oli vastaamassa 2 suomalaista joiden puhuminen teki eniten vahinkoa.
Ja yksi viron venäläinen jolla suomen y-tunnus, siis suomen kansalainen, yhtäkään virolaista ei oikeudessa ollut.

Eniten ihmettelin suomalaisten tyttöjen halua puhua mahdollisimman vahingoittavasti, mutta ei siinä tilanteessa herne korvien välissä tajuta asian koskevan koko alaa, ei vain minua, tämä tulee hovin jälkeen olemaan kuolinisku striptease paikoille, surullista mutta totta. Rolling Eyes

Kiitos asiakkaat ettette ole minua hylänneet, lämpimät halit ja hyvää kesää Very Happy

_________________
Tavanomaisin henkisen hyökkäyksen muoto on se, mikä on lähtöisin lähimmäistemme
tietämättömästä tai pahansuovasta mielestä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 27.5.2009, 22:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Hovioikeus voi olla kovin eri mieltä siitä mitä on näytetty toten kuin käräjäoikeus. Jos jotain hyötyä ei voida todistaa niin sitä ei voi tuomita. Teidän kannattaa selvittää voitteko hoviin viedä uusia todistajia tässä tilanteessa. Tarvitsette sinne todistamaan teillä töissä olleita henkilöitä, jotka todistavat etteivät he ole tehneet mitään laitonta oman työsuhteensa aikana ja lisäksi sen että nuo asiat mistä syytettiin ovat työnantajan antamissa ohjeissa ja sopparissa kielletty. Ainoa ongelma lienee se, missä määrin uusia todistajia hoviin saa viedä.

Mielenkiintoista tuollainen että esittämällä epäilys ilman todisteita voidaan heittää tuollainen arvio parin todistajalausunnon perusteella. Teidän kannattaa katsoa itsekin kriittisesti, miten hyvin todistelitte omat väitteenne. Yleisin virhe on että omaan asiaan uskotaan niin paljon, ettei varauduta todistelemaan sitä perusteellisesti, koska pidetään sitä totuutta selvänä. Tuo on yleinen sudenkuoppa.

Yleisin sudenkuoppa hoviin valittamisessa on, ettei todisteta siinä yhteydessä riittävästi väitteita vaan vain esitetään ne ja pidetään niitä loogisesti itsestäänselvinä. Siihenkään ei pidä langeta.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jenna
LähetäLähetetty: 28.5.2009, 10:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 18 Syy 2008
Viestejä: 45

Asianajaja, nimeä en sano, joka ei ole tässä osallisena mitenkään,.
Oli ottanut selvää muuta kautta mitä tässä ajetaan takaa, sitä että striptease-paikat eli privet halutaan pois, koska ei voida valvoa mitä niissä tapahtuu.

Meistä tehdään esimerkkitapauksia ja raskaimman mukaan, siinä työntekijät auttoivat kovasti ja nämä sinne 5 miestodistajaa kuultavaa, kertoivat joka tytöltä saaneensa runkun rahaa vastaan.

STriptease paikat tulevat jatkumaan enään ravintolassa, ilman prive koppeja.
Tätä kuulemma halutaan korkeammalla tasolla, kohta noin 500 stripparia kelailee että mitäs tässä nyt tehdään, kiittäkää sitten näitä todistajia, kun luukkuja lyödään kiinni ja se on hovin jälkeen sitten se, mutta lyön vetoa
että ratsioita alkaa tapahtumaan nyt joka kaupungissa.

Koska saivat alalla 15 vuotta olleen naisen sanoneen runkanneensa ja täähän on ollu töissä aivan joka paikassa.

Ja se strippari joka sanoo minun kertoneen poliisille että tyttö runkkaa,
oletko oikeasti vähäälyinen?
Varmaan lähden itseäni upottamaan, mutta tämäkin on se yksi keino
saada multa työntekijät pois.
Hoviin valmistaudutaan kyllä härski ja kunnolla.
Loppuelämä tässä on pilalla, oikeudenkäynnistä oikeudenkäyntiin, isot korvaukset, luottotiedot menee, suomi on edelleen hieno maa Very Happy

_________________
Tavanomaisin henkisen hyökkäyksen muoto on se, mikä on lähtöisin lähimmäistemme
tietämättömästä tai pahansuovasta mielestä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jenna
LähetäLähetetty: 28.5.2009, 11:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 18 Syy 2008
Viestejä: 45

Ja mistä löytäisin niin täysipäisiä strippareita todistamaan, ettei syyttäjä puhu niitä pussiin, aika vaikeata, koska tämä pohjoisessa oleva yrittäjä nimenomaan kielsi minulle kaikista tärkeintä todistajaa tulemasta oikeuteen, koska hän ajattelee tyttöjen parasta.

Hoviin sitten onkin tultava, tai haetaan, eipä ole minulle hyvä todistaja joka pitää väkisin paikalle tuoda.
Raha on kyllä aina kelvannut, mutta kun vaikeuksia tulee, ystäväksi luulemasi ovatkin kaikkea muuta.
Suomalaiset stripparit hylkäsivät heti, yksi vielä sanoi että jos hän joutuu kuulusteluun hän kertoo kaiken mitä hän on tehnyt, koska on poliisipäällikön tytär, niin että kyllä härski on niin että venäläiset mut on pelastanut.

He tulivat töihin ja estivät minun lopullisen uppoamisen, suomalaiset puukottivat kilpaa selkään.

Olen heille siitä todella kiitollinen ja toivottavasti voin sen heille jollakin lailla tämän hyvällä korvata.

_________________
Tavanomaisin henkisen hyökkäyksen muoto on se, mikä on lähtöisin lähimmäistemme
tietämättömästä tai pahansuovasta mielestä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 28.5.2009, 13:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Joo, ei toi ole helppoa kun asianosaisilla on kaikilla oma lehmä ojassa ja lusikka vaikka missä puurossa. Ns puolueettomia todistajia onkin vaikea löytää.

Tuli mieleen tuosta käräjäoikeuden ja hovin erosta mistä kirjoitin tämänpäiväinen uutisointi (joka sinänsä ei liity tähän asiaan) missä kirjoitettiin Jippii -oikeudenkäynnistä. Lehtitietojen mukaan:

"Hovioikeus antoi kovaa kritiikkiä käräjäoikeuden tuomiosta. Sen mukaan tuomiosta ei pystynyt päättelemään, millä perusteella käräjäoikeus oli lopputulokseensa päätynyt."

Eli tuollaista se voi olla.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
asiakas
LähetäLähetetty: 30.5.2009, 10:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 28 Tou 2009
Viestejä: 7

En ole puolesta enkä vastaan sen enempää Jennaa kuin käräjäoikeuden antamaa päätöstäkään.
Koska kyseisen asian päätökset ja pöytäkirjat ovat julkisia niin mielenkiinnosta ne tilasin itselleni.
Niiden perusteella jäi ainakin itselleni käsitys, että Jenna täällä kirjoittelee hieman toisin kuin päätöksessä lukee.
Ja kaikki asiat ovat tarkistettavissa asianomaisilta koska päätösasiakirjoissa on myös henkilöiden nimet jne.
Mutta hyvää jatkoa Jennalle. Ja uutta yritystä. Et vielä saanut sentään liiketoiminta kiltoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jenna
LähetäLähetetty: 31.5.2009, 12:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 18 Syy 2008
Viestejä: 45

Ja mitähän olen niin sanotusti kirjoittanut erilailla kuin päätöksessä lukee,
kyllä siellä lukee 3kk ehdonalaista ja 80.000e valtiolle maksettavaa.
Sehän on niin helppoa viisastella, kun et varmaankaan ole lukenut todistajien poliisikuulustelu papereita.
Miten y-tunnuksella oleva ihminen voi saada liiketoimintakiellon? Very Happy
Siinähän sitä olisikin polluilla puuhaa, kun joutuisivat istumaan mun kämpän ovella tuleeko asiakas hierontaan vai kylään.
Kun et tiedä koko kuviota, on parempi kun et sano yhtään mitään.

_________________
Tavanomaisin henkisen hyökkäyksen muoto on se, mikä on lähtöisin lähimmäistemme
tietämättömästä tai pahansuovasta mielestä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jenna
LähetäLähetetty: 31.5.2009, 13:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 18 Syy 2008
Viestejä: 45

Vai tiedätkö sen että kun en ottanut pimua enää töihin kun minun hänelle laittamani asiakas sanoi häneltä saavan seksiä, kyseinen pimu kertoi poliisikuulusteluissa minun kehoittaneen häntä myymään seksiä ja se on mulla kuule ihan mustaa valkoisella.
Sellanen lause poliisikuulustelu papereissa, vaikka on täyttä paskaa
naulaa ihan lopullisesti ja siihen ne tulevat vetoamaan, ei siinä auta enää vaihtaa puheitaan oikeudessa, vaikka tulikin valehdeltua rankimman mukaan,
mutta kuten sanoin, se joka näitä töihin ottaa on iso riski.
Jokainen tehköön mitä lystää, mutta miten voi luottaa kun tulee ratsia, mitä kyseiset päästävät seuraavaksi suustaan.

Turun thai-hieronta paikassa mikä nyt tulee oikeuteen oli kamerat ja mikki asennettuna priveen, että näköjään jatkossa pollut pelaavat varman päälle.

_________________
Tavanomaisin henkisen hyökkäyksen muoto on se, mikä on lähtöisin lähimmäistemme
tietämättömästä tai pahansuovasta mielestä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Striptease ja privaatti

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker