Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Striptease ja privaatti

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Striptease ja privaatti  ~  VAASASSA OIKEUDENKÄYNTI
jenna
LähetäLähetetty: 31.5.2009, 13:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 18 Syy 2008
Viestejä: 45

Kyllä se vaan niin on että kun laiva uppoaa, uppoaa ne rotatkin Very Happy

_________________
Tavanomaisin henkisen hyökkäyksen muoto on se, mikä on lähtöisin lähimmäistemme
tietämättömästä tai pahansuovasta mielestä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
asiakas
LähetäLähetetty: 31.5.2009, 16:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 28 Tou 2009
Viestejä: 7

Oikeuden asiakirjoissa lukee aivan riittävästi. Joten luulen jotain tietäväni.
Myös itse paikassasi kerran käyneenä tiedän mitä palveluita oli tarjolla ja mitä sain.
Se siitä tietämättömyydestä.
Eli asiakas tietää paremmin talon tarjonnan kuin paikan omistaja!
Eipä ihme, että sait aivan oikeutetun tuomion.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jenna
LähetäLähetetty: 1.6.2009, 7:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 18 Syy 2008
Viestejä: 45

Katos vaan, et sitten informoinut minua paikan omistajaa mitä satuit saamaan.
Oikea reilun pelin henki.
Yhtä asiaa ette ole ollenkaan ajatelleet, minulla ei ole omaisuutta Very Happy
En menetä kuin nimen, joten kun pyyhkäsen espanjaan ja hommaan muutaman kaltaisesi todistajan, kertomaan mitä samat pimut tarjoavat
muissa paikoissa, siinähän sitten kiemurtelevat ne joilla omaisuutta löytyy..

Miksi oikeastaan viitsin tapella eri oikeusasteissa muiden puolesta, kun löytyy edellä olevia mulkvisteja varmasti muualtakinpäin suomea, viisastelemaan että hähä, minä tiedän mitä tytöt teki sinä et.. Laughing

_________________
Tavanomaisin henkisen hyökkäyksen muoto on se, mikä on lähtöisin lähimmäistemme
tietämättömästä tai pahansuovasta mielestä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jenna
LähetäLähetetty: 1.6.2009, 7:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 18 Syy 2008
Viestejä: 45

Ja muuten nyt tarkemmin ajatellen tiedän kuka olet. Very Happy
Sitä en kerro mistä tiedon sain. Laughing

_________________
Tavanomaisin henkisen hyökkäyksen muoto on se, mikä on lähtöisin lähimmäistemme
tietämättömästä tai pahansuovasta mielestä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
asiakas
LähetäLähetetty: 1.6.2009, 8:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 28 Tou 2009
Viestejä: 7

Jenna hyvä.
Tieto lisää tuskaa.
Ei minua sureta se mikäli tiedät kuka olen jne.
Mutta toivottavasti suoritat sen muuton mahdollisimman nopeasti sinne Espanjaan.
Ja toiseksi.
Kai sinun olisi pitänyt tietää tai olla ainakin tietoinen mitä paikassasi touhutaan?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jakas
LähetäLähetetty: 1.6.2009, 8:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 01 Kes 2009
Viestejä: 4

Mistäs omistajakaan aina tietää, mitä paikassa tapahtuu. Tuskin Jennakaan koko aikaa on aina ollut paikalla. Kyllä tytöt tekevät vaikka mitä, kun omistaja ei ole paikalla ja miksei silloinin, kun omistaja on paikalla. Eihän omistaja siellä kopissa ole katsomassa, mitä siellä tehdään.

Mitä sinä asiakas olet mennyt ko. paikasta hakemaan? Onko sulla ihan puhtaat jauhot pussissa? Se on toisaalta aina helppo jälkikäteen sanoa, että siellä sai sitä ja tätä... pitää muistaa kuinka pontevasti sitä itse kenties on vongannut. Jos taas on tarjottu jotain extraa, niin kuinka moni siitä kieltäytyy? Tuskin kovinkaan moni. Kyllä ko. paikoissa olleet tytöt varmaan ovat kans valmiita sanomaan mitä tahansa, että oma nahka pelastuu, jos oikeuden eteen joutuu.

Olen itsekin asiakkaana ollut ko. paikassa, eikä yksikään niistä tytöistä joiden stripin olen ollut katsomassa ole tarjonnut mitään extraa. Siitä en osaa sanoa, olisiko joku tarjonnut jos olisin pyytämällä jotain pyytänyt. Paikasta ole itse pitänyt paljon ja varmasti tulen myös jatkossa siellä käymään.

En ole oikeuden asiakirjoja nähnyt... enkä osaa ottaa sen pohjalta kantaa. Pohjanmaalla varmasti muutkin paikat joutuvat tarkan syynin alle... kuinkahan mahtaa käydä? Jennalle toivotan hyvää jatkoa ja nähdään joku päivä! Pidä pää pystyssä ja kulje kohti uusia tuulia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
asiakas
LähetäLähetetty: 1.6.2009, 9:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 28 Tou 2009
Viestejä: 7

Lakihan on melko yksiselitteinen.
Työnantajalla on työnjohto sekä valvontavelvollisuus.
Minulla itselläni siitä yhdestä käynnistäni huolimatta ko. paikassa on ns. "puhtaat jauhot pussissa".
Perehtykää edes lakiin jossa kerrotaan seksin oston laillisuudesta ja laittomuudesta.
Vaikka siellä olisin stripparin kanssa suorittanut yhdynnän niin en ole laittomuuksiin syyllistynyt.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jakas
LähetäLähetetty: 1.6.2009, 10:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 01 Kes 2009
Viestejä: 4

Velvoitteet on myös työnantajalla. Mutta kuten varmaan itsekin tiedät, niin vaikea sitä on seurata. Jos haluaa 100% varmistua, ettei mitään muuta kopissa tapahdu kuin se mitä sopimuksessa työntekijän kanssa on kirjiotettu, niin silloin joko työnantaja on siellä samassa kopissa aina kun tytöllä on asiakas tai laittaa koppeihin valvontakamerat.

Lakiin on hyvä perehtyä, sitä en kiellä. Näin on, mihinkään laittomuuksiin sinä et olisi syyllistynyt.

Mutta kuten pohjanmaalla on tapana otetaan yksi paikka silmätikuksi ja tehdään sitä esimerkki. Kestääkö kaikki muut paikat vertailun? Vaikka jossakin paikassa saisikin jotain extraa, niin pitääkö niistä aina huudella joka puolella? Jos jotain paikkaa/omistajaa epäillään jostain, niin kuka on omistajan puolella? Tytöt pelastaa oman nahkansa, asiakas omansa... on siinä vaikea sitten paikan omistaja puolustautua. Ja ketä uskotaan... niinpä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 1.6.2009, 10:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

asiakas kirjoitti:

Kai sinun olisi pitänyt tietää tai olla ainakin tietoinen mitä paikassasi touhutaan?


Toi nyt on huvittavin heitto mitä olen pitkään aikaan lukenut.

Taidat olla sama tyyppi joka meidän omakuvaan missä on kymmeniätuhansia kuvai ja satoja tuhansia kommentteja kirjoitat kommenttien sekaan "miksi ylläpito ei poista tätä sääntöjen vastaista kuvaa". No ei kai erkkikään noita ehdi kaikki lukea. Fiksut laittaa viestit suoraan ylläpidolle.

Helsingissä oli iso LVI alan tukku- ja vähittäisliike ja siellä myyjät myi talon tavaraa pitkään omaan piikkiin ja kukaan ei huomannut mitään, yksikään asiakas ei myöskään infonnut omistajia että tälläistä tapahtuu. Vasta kun tuli varastoinventaarion vuoro, joutuivat työntekijät polttaamaan kyseisen paikan ettei heidän tekosensa tule ilmi.

Tahdon vain sanoa sitä että olipa iso tai pieni firma, niin luottamus työnantajan ja työntekijän välillä on ainoa joka estää työntekijöitä pelaamasta omaan pussiin. Tästä minulla on kokemusta aidan molemmilta puolin. Ja yhtään työpaikkaa en muista elämäni varrelta, missä ei osa työntekijöistä (ei koskaan kaikki) olisi ottaneet jotain luvattomia etuja tai tehneet jotain kiellettyä.

Jos joku väittää että noita voi valvoa niin sellainen sellainen henkilö on joko naivi, tyhmä tai valehtelija. En tiedä mikä noista.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
asiakas
LähetäLähetetty: 1.6.2009, 11:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 28 Tou 2009
Viestejä: 7

Enpä ole yhtään kuvaa tai muutakaan pyytänyt poistamaan.
Niinpä ihmettelenkin väitteitänne.
Omalta osaltani katson keskustelun aiheesta päättyvän tähän.
Minun puolestani voitte puolustella tapahtunutta ja olla sitä mieltä, että oikeus on ollut väärässä. Se ei kuitenkaan sitä päätöstä miksikään muuta.
Ja jos Jenna kuten väittää tietävänsä kuka olen, niin voi ottaa yhteyttä. Niin omani kuin firmani nimissä olevat puhelinliittymät ovat julkisia. Eli numero on varsin helposti saatavilla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 1.6.2009, 12:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

asiakas kirjoitti:

Minun puolestani voitte puolustella tapahtunutta ja olla sitä mieltä, että oikeus on ollut väärässä.


En ota kantaa tapaukseen kun en tunne sitä. Minä vain tartuin siihen että jollain on pokkaa väittää että yrityksen johto tietää mitä työntekijät tekee.

Käsittääkseni väite kuuluu oikeammin: Yrityksen johto ei yleensä juuri missään yrityksessä tiedä mitä työntekijät salaa tekevät.

Salaa tekemisen idea on juuri se, että sitä ei muut tiedä ja saa selville kuin vahingossa tai sattuman kautta.

Koska suomalaiseen yrityskulttuuriin ei kuulu salakuvaaminen tai vakoilu, niin luottamus (tai sen puute) määrittelee sen mitä kukakin tekee salaa ja mitä ei.

Kun yrityksen johto on salaa kuvannut tai seurannut työtenkijöitä, siitä on noussut aika näyttävät lehtiotsikot. Siinä mielessä on turha ihmetellä kun yrityksen johto ei tiedä mitä työntekijät salaa tekevät.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jenna
LähetäLähetetty: 1.6.2009, 13:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 18 Syy 2008
Viestejä: 45

ja siksi toisekseen, privakoppiin ei lain mukaan saa asentaa kameroita, kun tulet seuraavan kerran asiakkaaksi, kun viitsit laahata pyöreä persees tänne seinäjoelle, takaan että seison siellä kopissa vahtimassa ettei tyttö varmasti koske sun pieneen piliis Laughing
Takaan että tämä asiakkaan ja tytön vastuu kysymys nousee vielä otsikoihin, jahka kerkiän siihen syventyä.
Äläkä sinä huolehdi minun muutostani, takaan että toivotte etten saa tuomiota
hovista ja että pysyn suomessa ja jatkan töitä tällä alalla,,,
Koska muuten ei minulla ole mitään hävittävää,,
Voinkin järjestää pienen verotarkastuksen, jahka oikein innostun Twisted Evil

_________________
Tavanomaisin henkisen hyökkäyksen muoto on se, mikä on lähtöisin lähimmäistemme
tietämättömästä tai pahansuovasta mielestä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jenna
LähetäLähetetty: 1.6.2009, 13:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 18 Syy 2008
Viestejä: 45

Olet muuten aika huonosti lukenut ne pöytäkirjat, minä en ole ollut missään vaiheessa tyttöjen työnantaja, vaan olen vuokrannut työtilat, joten luepas nyt uudelleen ne paperit.
Laughing Tytöt ovat y-tunnuksella olevia itsenäisiä yrittäjiä, ainakin näin pitäisi olla, paitsi ne jotka nostavat kaikki yhteiskunnan tuet strippaamisen lisäksi,
jota en ole velvollinen tarkastamaan.

_________________
Tavanomaisin henkisen hyökkäyksen muoto on se, mikä on lähtöisin lähimmäistemme
tietämättömästä tai pahansuovasta mielestä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jakas
LähetäLähetetty: 1.6.2009, 13:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 01 Kes 2009
Viestejä: 4

Uskon ja toivon, että tässä tapauksessa järki voittaa ja tuomiota ei sinulle tulisi. Tosin siihen saattaa mennä aikaa. Tytöilläkin on vastuu, mutta kun Pohjanmaalla ollaan, niin senhän tietää että sinä paikan pitäjänä olet silmätikkuna ja sinua yritetään saada vastuuseen kaikesta mahdollisesta.

Ikävä juttu, mutta toivotaan parasta!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jenna
LähetäLähetetty: 1.9.2009, 15:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 18 Syy 2008
Viestejä: 45

Niinpä niin, nyt sitten on alkanut suuri puhdistus striptease paikkoihin.
Oulussa jia kuopiossa istuu pariskunta tutkintavankeudessa ja yllätys, samat tytöt töissä kuin minunkin puljussa, mutta eihän ne runkkaa kuin mulla vaasassa, heh, heh..
Siinä onkin nyt sitten epäilys törkeästä parituksesta.
Tietenkään muut shopparit eivät usko heidän olevan mitenkään samalla viivalla, vaikka pimujen palvelut saa lukea sihteeriopiston sivuilta.
Törkeä paritus,, hmm, tytöt tehneet näköjään enemmänkin,,,
Itse lopetin striptease putiikin pitämisen ja jatkan jo vuosi sitten avaamaani
hemmotteluhoitolaa seinäjoella, tervetuloa vaan, seksipalveluita ei ole, mutta hellää hierontaa on. Very Happy
Voitte uskoa, että on helpottavaa huolehtia vain itsestään. Smile

_________________
Tavanomaisin henkisen hyökkäyksen muoto on se, mikä on lähtöisin lähimmäistemme
tietämättömästä tai pahansuovasta mielestä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Striptease ja privaatti

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker