Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Striptease ja privaatti

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Striptease ja privaatti  ~  VAASASSA OIKEUDENKÄYNTI
powerplay
LähetäLähetetty: 22.10.2009, 18:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 22 Lok 2009
Viestejä: 2
Paikkakunta: helsinki

Sataprosenttisella varmuudella voin todistaa, että kyseessä "ammattilainen", jonka nimikin on tiedossa. Kukaan muu ei ole tuossa tyylissä niin "ammattilainen". Edes loistavin matkija ei pystyisi samaan.... Rolling Eyes

Virke. piste. Seuraava rivi. piste. Tyyli, "minulle aivan sama, mitä mieltä olette....". "minun puolestani tämän keskustelun voi lopettaa tähän", et tiedä kuka olen". jne jne jne...

Tämä oli toivottavasti ainoa kommenttini tälle foorumille, mutta toivon "ammattilaiselle" mukamas rahoineen pikaista muuttoa Espanjaan tai mielellään vieläkin kauemmas. Ja rattoisia eläkepäiviä siellä....
Lycka till. Ja onnea Jenna. En tiennytkään, että joku jaksaa nähdä noin paljon vaivaa aiheuttaakseen tuskaan muille ja näköjään kaikkien tyttöjen kohdalla kuulemani perusteella....
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tosimies
LähetäLähetetty: 24.10.2009, 15:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 05 Lok 2009
Viestejä: 5

Olen samaa mieltä, mikä lie mielisairaalapotilas toi "asiakas". Mieti nyt vähän motiiveja mitkä on kirjoittaa tuollaista. Kaveri on kilahtamaisillaan ja syyttelee tuntemattomia. Tuossa on kaikki taudin kuvan oireet Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jenna
LähetäLähetetty: 2.8.2010, 14:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 18 Syy 2008
Viestejä: 45

Niinpä, ammattilainen tietenkin, on varmaan joskus joku nainen sitä kusettanut, kun on noin katkera.
Palataanpa asiaan, olin hovissa, en ole jaksanut siitä edes kirjoittaa, nyt tilanne tiedoitus, ne stripparit pysyivät kutakuinkin kertomuksessaan, yksi lisäsi runkanneensa ihan joka mestassa.

Eniten olin yllättynyt miespuolisista todistajista, vaihtoivat raastuvassa puhumansa
ostaneensa runkun lisämaksulla, nyt puhuivat runkun kuuluneen hintaan.
Että se miesten reiluudesta, ei kuitenkaan mennyt läpi, siinä auttoi se mun kuuluisa "menu" minkä olin itselleni tehnyt ja siinä oli intiimihieronta hinnoiteltuna, suomessa et sitten itsellesikään saa mitään hinnastoa väsätä Cool mutta nyt se pelasti pahemmalta.
Periaatteessa saisin haastaa pojut väärästä valasta oikeuteen, mutta ainakaan nyt en jaksa.

Joten 3kk ehdonalaista pysyi ja 40.000e maksettavaa, kirjanpidollani ei ollut mitään
vaikutusta oikeudessa, vaikka on ihan toimistossa tehty ja minulta ei rahaa löytynyt
pennin hyrrää ylimääräistä.

Tuomio on kova koska olen kuulemma esimerkkitapaus ja muut tulee perässä, näin se meikäläiselle piirrettiin, nyt teen yksinäni duunia ja pikkuhiljaa vaihtelen alaa Very Happy

_________________
Tavanomaisin henkisen hyökkäyksen muoto on se, mikä on lähtöisin lähimmäistemme
tietämättömästä tai pahansuovasta mielestä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jenna
LähetäLähetetty: 16.8.2010, 12:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 18 Syy 2008
Viestejä: 45

Teen nyt jonkunverran vaasassa hierontaa, kuten monet tietää, olen myös oikeasti hieroja, kursseja on käyty Very Happy Joten vanhat ja uudet asiakkaat tänne vaan, ainakin kuukauden verran olen muutamana päivänä vaasassa.

Ja koska työskentelen yksinäni, aika varaus suotavaa Laughing

_________________
Tavanomaisin henkisen hyökkäyksen muoto on se, mikä on lähtöisin lähimmäistemme
tietämättömästä tai pahansuovasta mielestä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Striptease ja privaatti

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker