Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Miehen itsetunto-ongelmat
jokuvaan
LähetäLähetetty: 27.12.2009, 19:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kyseessä siis jo parivuotta kestänyt vakisuhde. Osaisko joku neuvoa, miten muuten ihanalle miehelle voi sanoa, että helvetti ryhdistäydy ja käyttäydy ku mies?!? Siis, aina kun sitä haluttais, niin on jotenki hermostuneen hihittävän teinipojan oloinen. Siis toooosi haluttava Rolling Eyes Joskus on parempiakin aikoja, mutta aina kun sillä alkaa olla kovempi panetus niin palaa vanhoihin opittuihin malleihin, eikä nää mitään muuta kun perseen ja tissit, ja pillullekin mennään "herättämään himoa", ts. suoraan ilman mitään esilämmitelyjä. Voi että ottaa pattiin.

Tiedän että miehellä on jotain seksiin ja itseensä liittyviä itsetunto-ongelmia, ja on ennen suhdetta puuhaillut vanhempien naisten kanssa, joiden kanssa paineet eivät hänen mukaansa ole niin kovat. Tiedä häntä sitten.

Mutta miten ihmeensä saan miehestä itseensäluottavan gigolon tuollaisen hermostuneen koiranpentunössön sijaan? Wink Very Happy Enhän mä nyt voi toiselle mennä sanomaan, että mikään mitä sä teet ei todellakaan herätä sitä himoa, pikemminkin latistaa ne vähätkin Rolling Eyes

HJÄLP?
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 27.12.2009, 20:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Mjaa, tulee mieleen seuraavia vaihtoehtoja:

1. Katso jos löydät jonkun fiksun seksivalistuskirjan tai seksioppaan miehelle. Kun itse olin nuori löysin ihan akateemisen kirjakaupan tapaisesta kirjan joka tosi asialinjalla kertoi noista asioita ja miten erilailla miehet ja naiset kokee samat asiat. Eli sun tarttis itse mennä sinne ja selata hyllyjä, josko löytyisi sopivaa.

2. Mutta ehkä sun juuri tarvii sanoa hänelle tuosta asiasta, mistä sanoi ettet viitsi/halua/kehtaa. MUTTA älä sano silleen töykeästi tai loukkaavasti, kuten naisilla on tapana sanoa sitten kun ne kerran jotain sanoo. Vaan yritä esittää asia pehmeästi ja diplomaattisesti. Esim ehkä ei kannata sanoa että "älä ole tollanen pehmeä ja epävarma nössä kun en pidä siitä" vaan sano ennemminkin vaan millainen haluat hänen olevan, ottamatta kantaa siihen millainen hän on, ehkä hän sen itse oivaltaa. Eli sano vaikka: "tiesitkö että minä pidän itsevarmoista mutta kohteliaista ja huomaavaisista miehistä" tai sano ihan asiallisesti että "tiedätkö kuule, miehet kiihottuvat 10 sekunnissa, kuten ehkä olet itsestäsi huomannut, mutta naiset tarvitsevat vähintään 10 minuuttia lämmittelyä". Tai siis jotenkin asiapohjalta, älä tölväise tai väheksy tai nolaa, vaan kannustavaa neuvontaa.

Varmaan muut osaa neuvoa enempi...

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jokuvaan
LähetäLähetetty: 27.12.2009, 21:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





No sepä, varmaankin tarvis minun jotain sanoa. Pelkään todella että loukkaan, vaikka sanoisinkin mahdollisimman nätisti. On tullut itsestäkin huomattua, että jos toinen sanoo jostain asiasta, josta on ennestään epävarma niin ei se kovin paljoa helpota.

Ja ikää miehellä on kuitenkin 27v, että ei ihan mikään poikanen olekaan, vaikka onkin kokemattomampi kuin minä 22v. Olen aikaisemminkin yrittänyt asiasta vihjata (vaikka pikkulinnut laulaakin ettei miehet vihjailuista perusta Wink ). Asiaa ei tietenkään helpota, että nykyään itsellä kiehahtaa todella nopeasti, kun tunnen ne hikisen epävarmat kädet pakaralla, munan reidellä ja hennon kuiskauksen "mua vähän panettais". ARGH! Tulee tunne että se haluaa vaan pesää, ei minua.

Enkä mä oikeasti odota edes mitään kiihkeää espanjalaisgigoloa, mutta you know.. perusasiat.. Sitä paitsi harva nainen kiihottuu kun "Hei kato hei, mulla ois stondis, panetaanko". Miten voi aikuinen ihminen olla niiin teini.?!?
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 28.12.2009, 13:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Tiedätkö seuraako hän mitään nettipalstaa missä tuollaista voisi kirjoittaa ohimennen?

Tarkoitan että jos vaikka lukee suomi24 seksipalstaa niin kirjoittaisit sinne itse lyhyen "oppaan" niin ettei teitä tunnista ja kirjoitat sen muotoon, miten miehen pitäisi toimi (ei niin että miten hän toimii). Ja sitten pyydät häntä vaikka lukemaan kun on sun mielestä hyvä kirjoitus. Olisiko ideaa Very Happy ?

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 28.12.2009, 14:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Paha rasti... Nössykästä ei pelimiestä saa kuin intensiivisellä koulutuksella ja silti fiilis on kuin treenatun apinan kanssa. Juu nou, luontaisuus puuttuu.

Jotenkin se itsetunto pitäisi saada kondikseen, vähät kokemukset eivät takuulla ainakaan helpota asiaa.

Tuli mieleen jos pieni kolmannen osapuolen suunnalta tuleva egoboostaus herättäisi uinuvaa giggoloa? ... Sattuisiko sinulla olemaan sopivaa naispuolista ystävää, joka hieman heittäisi flirttiä ja siinä ohessa kehuskelisi kuinka komistus ja takuulla peto miehesi on. Toki tuossa on riskinsä, täytyy pelata hyvin varovasti ettei homma lähde lapasesta flirttiä pidemmälle. Mutta onnistuneesti toteutettuna voisi kohentaa kovastikin miehistä itsetuntoa.

...Toivottavasti ei liikaakin Laughing. Päästään sitten kysymykseen onko parempi nössykkä tiukasti omien vällyjen välissä, vai itsevarma pelimies joka tahtoo eksyä muihinkin lakanoihin? Rolling Eyes

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 16.1.2010, 19:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

assa kirjoitti:
Päästään sitten kysymykseen onko parempi nössykkä tiukasti omien vällyjen välissä, vai itsevarma pelimies joka tahtoo eksyä muihinkin lakanoihin? Rolling Eyes


Näin vaimon vinkkelistä katsottuna sanoisin nössykkä tiukasti omien vällyjen välissä. Very Happy Tosin jokainen pariskunta luokoon omat pelisääntönsä, vaihteluhan voi vain virkistää hommaa oikein hoidettuna...

Kaiken kaikkiaan vapaa liihoittelu voi olla ihan hyväkin ratkaisu oikeassa mittasuhteessa ja avoimin pelimerkein pelattaessa. Moniko suhde siihen sitten loppupeleissä on kykeneväinen, sen määritelkööt jokainen itse...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
jajo
LähetäLähetetty: 4.2.2010, 11:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tähän tulee nyt pitkä alustus... Neuvo tiiviinä tuolla lopussa. Smile

En tiedä teidän suhteenne yksityiskohtia, mutta mieleen tuli oma kokemus. Olen nyt reilu kolmekymppinen mies pitkässä suhteessa. Suhteen alkuvaiheessa, alkuhuuman jälkeen seksi jäi tosi paljon vähemmälle. Syitä nyt oli varmaan useita stressistä alkaen, mutta seksi jäi "luonnollisesti" vähemmälle ilman että kumpikaan alotteita juuri teki. Kun omat halut alkoivat palata, alkoivat tietysti myös aloitteet, jotka eivät olleet yhtään kuvaamasi tapaisia vaan ihan päinvastoin. Naisystävä ei kuitenkaan ollut yhtä halukas ja sieltä tuli useita kertoja pakit joko suoralta kädeltä tai jopa vasta sitten kun oltiin jo alkuun päästy. Se ei todellakaan tunnu miehestä (eikä varmaan naisestakaan) hyvältä ja siitä seurasi myös omalta osaltani enempi passiivisuus tekemään alotteita. Kun seksi liikkui mielessä, joutui samalla vähän arvuuttelemaan että tekeeköhän tota nyt mieli ja haluukohan se myös. Pahimmaltahan tuntui kun oikein ajatteli "ottaa naisen" ja sitten tuli pakit. Tästä kaikesta seurasi tietty varovaisuus tehdä alotteita ja joutui vähän kepillä kokeilemaan että oliskohan tällä kertaa mahikset, mikä oli tietysti kuvaamasi tapaista toimintaa. Eli siis olin epävarma siitä, että halutaanko mua tässä parisuhteessa. Mulla meni tämän takia muutenkin vähän halu tehdä asioita yhdessä (en olisi uskonut sen liittyvän niin läheisesti seksiin), musta vaan tuli passiivisempi, mikä taas pahensi vaan asiaa. Siis kyllähän me asioita yhdessä tehtiin, mutta tietty kipinä tekemisestä puuttui (flirtti jne).

Mutta... Puhuttiin sitten asiasta (ollaan oltu aina siinä hyviä). Okei, ei sekään keskustelu mikään seksin sytyttäjä ollut (ylipäätään liika keskustelu seksiongelmista mun mielestä pilaa seksin laatua). Pikkuhiljaa pienen sulattelun jälkeen nainen alkoi osoittamaan halujaan ja tiettyä "ihailua" tms mua kohtaan mikä sai mut tuntemaan itseni oikein mieheksi. Sieltä se mun sisäinen uros heräsi ja kyllä nyt nainenkin on saanut tuntea itsensä viehättäväksi ja seksiä on.

Pitkä sepustus, mutta lyhyt sanoma. Smile Kuten sanoin, en tiedä yksityiskohtia, mutta kehottaisin osoittamaan että sä haluat, pakkeja ei ole näkyvissä ja reagoit miehisiin eleisiin/asioihin niin että ne viehättäisivät sinua (ja varmasti viehättävätkin?). Voivat olla pieniäkin ja typerältä tuntuvia asioita: menet kehumaan (sanomaan miehekkääksi) tai lähentelemään miestä kun hänellä on puku/kauluspaita päällä, sanot että autolla ajaminen on jotenkin seksikästä ja miehekästä, tai remontin tekeminen, ravintolassa puolestasi tilaaminen... Mitä asioita nyt mielestäsi onkaan.

Kyllä se miehinen itsevarmuus sieltä vielä löytyy!
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker