Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  Tukevat tytöt ja seksiseura
Vieras
LähetäLähetetty: 12.4.2011, 1:17  Vastaa lainaamalla viestiä






Täälläkin kiinnostaa laittakaa YV!
Takaisin alkuun
Jaajaa
LähetäLähetetty: 12.4.2011, 1:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 12 Huh 2011
Viestejä: 1

Isot tytöt kiihottaav, jos kiinnostaa nii laittakaahan yv:tä tulemaan! Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
siivooja_m
LähetäLähetetty: 24.4.2011, 15:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Minullakin on todella mieltmys isoihin naisiin ja en oikeastaan sellaisista kukkakepeistä nin pidä. Isot ovat kauniita ja heillä on parempi mielenlaatu ja kaikinpuolin ihanampia.
Minä olen myös sub-mies ja haluan alistua naisen valtaan ja jos nuo kaksi asiaa yhtyvät niin aina parempi. Naista on ihana palvoa ja palvella
Razz
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 3.5.2011, 21:04  Vastaa lainaamalla viestiä






No voihan... Itse käyn silloin tällöin viihteellä Treella (34v rintava ja reitevä luonnonblondi) mutta kukaan ei koskaan edes yritä iskeä... Sad On minua nätiksikin joskus sanottu mutta taitaa olla niin ettei se ole totta. Tykkään seksistä ihan kybällä ja nytkin pidempi "kuiva" kausi vaivaa... Itse en uskalla tehdä aloitetta, on tämä ison naisen iskemisitsetunto jo tintattu aika alas...

(Ja viihteellä tarkoitan paria siideriä ja siinä se... En tykkää olla kännissä enkä tykkää katsella kännisiä.)
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 4.5.2011, 10:45  Vastaa lainaamalla viestiä






No voihan... Itse käyn silloin tällöin viihteellä Treella (34v rintava ja reitevä luonnonblondi) mutta kukaan ei koskaan edes yritä iskeä... On minua nätiksikin joskus sanottu mutta taitaa olla niin ettei se ole totta. Tykkään seksistä ihan kybällä ja nytkin pidempi "kuiva" kausi vaivaa... Itse en uskalla tehdä aloitetta, on tämä ison naisen iskemisitsetunto jo tintattu aika alas...

(Ja viihteellä tarkoitan paria siideriä ja siinä se... En tykkää olla kännissä enkä tykkää katsella kännisiä.)

laitahan viestii foxman71@suomi24.fi jutellaan mukavii
Takaisin alkuun
Iso_Iita
LähetäLähetetty: 18.6.2011, 1:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





siivooja_m kirjoitti:
Minullakin on todella mieltmys isoihin naisiin ja en oikeastaan sellaisista kukkakepeistä nin pidä. Isot ovat kauniita ja heillä on parempi mielenlaatu ja kaikinpuolin ihanampia.
Minä olen myös sub-mies ja haluan alistua naisen valtaan ja jos nuo kaksi asiaa yhtyvät niin aina parempi. Naista on ihana palvoa ja palvella
Razz


Tässäpä iso ja myös aika Dominoiva nainen, olen xxl-kokoinen ja tykkään että minua palvellaan. Vaikka itse olen iso niin tykkään hoikista tai lihaksikkaista miehistä. Asun Helsingissä.
Takaisin alkuun
PantteriX
LähetäLähetetty: 18.6.2011, 7:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Täällä vaasassa ainakin isommat tytöt suhtautuu aika nyreästi isku yrityksiin,vaikka mielelläni pitäisin muutenkin hyvänä kuin vain seksin suhteen pehmeää XL-naista.
Koskahan taas tulisi kunnoon lihaisa strippari tänne,että pääsisi nauttimaan katselusta..?
Takaisin alkuun
aina valmis
LähetäLähetetty: 21.6.2011, 15:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 21 Kes 2011
Viestejä: 3

Kyllä ne täällä (pks) ovat niitä helpoimpia iskettäviä. Ja parhaimpia sängyssä..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vierasta
LähetäLähetetty: 28.7.2011, 3:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Itse kävin tällaisena vanhempana ja muodokkaana tapaamassa erästä miestä. Joka ei nyt sitä kuvaa vastannut joka tuli postissa.. Mutta se ei pelaa, joka pelkää.. Mies oli vatsakas ja todella liikaa painoa, myös hänellä. Mutta pano oli parempaa kuin vuosikymmeniin.. ja itse naisena olen mieltynyt näihin tikkuihin. joita myös hoikiksi kutsutaan... Mutta aivan varmasti, annan tulevaisuudessa myös tukevammalle miehelle pesää...
Takaisin alkuun
m86
LähetäLähetetty: 10.8.2011, 6:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 10 Elo 2011
Viestejä: 3

Tännekki kelpaisi vähä pyöreämpi nainen Wink ota yhteyttä! Täällä olis 25v 174/65 mies pks.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Puutteessa oleva vieras
LähetäLähetetty: 10.8.2011, 18:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Stormcrow kirjoitti:
Puhumattakaan siitä että tukevilla tytöillä tosi usein tosi kauniit kasvonpiirteet....


Ah, voi että mää katoin tätä kommenttia pitkään hymyillen. Yleensä pidänkin itseäni nättinä naamasta, mutta ihanaa että joku oikeasti aattelee että ne tikut ei ehkä oo täydellisiä kaikkialta. Mus.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 27.8.2011, 6:59  Vastaa lainaamalla viestiä






iso Iita lähetteleppäs mailii jos tällänen miehen alku vantaalt kiinnostaa jepjep91@hotmail.fi
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 30.8.2011, 13:54  Vastaa lainaamalla viestiä






Löytyisikö tällaiselle hoikalle ja treenatulle 30v miehelle pk-seudulta rehevämpää naisseuraa? Meiliä saa laittaa: siniliekki@luukku.com
Takaisin alkuun
eesa
LähetäLähetetty: 23.9.2011, 19:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 23 Syy 2011
Viestejä: 1
Paikkakunta: Helsinki

Olen kanssa yrittänyt etsiä seuraa isommista tytöistä ja laihaa on ollu saanti. Maksulliset kyllä vastaillut mutta mieluummin olen ilman kuin maksan. Vieläkin on hakusessa ja jos jotakuta kiinnostaa tämmöinen 189/75 kokoinen 35v hieman ujohkon puoleinen miehen alku niin ottaa ihmeessä yhteyttä. Tätä nyt ei ollut tarkoitettu varsinaiseksi treffi ilmoks kanhan otin asiaan kantaa että täälläkin päässä tykätään isoista tytöistä. Varsinkin semmoisesta isolla peräsimellä varustetusta.

Tähän mennessä elämässäni olen kyllä parhaimmat kyydit saanut tosi isolta tyttöseltä jos 30 vuotiasta voi enää tyttöseksi sanoa mutta kuitenkin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker