Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  S/M ja Kinky

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  S/M ja Kinky  ~  Anaali
pehean
LähetäLähetetty: 22.8.2005, 13:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 16 Elo 2005
Viestejä: 13
Paikkakunta: Helsinki

Mistä saa anaalia Kiinnostaa kovasti harrastaminen naisen kanssa onko halukkaita
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kiathal
LähetäLähetetty: 30.8.2005, 12:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Kyllä naiset kertovat, jos pitävät anaaliseksistä. Jotkut jopa vaativat sitä, että peräaukko pitää huomioida jotenkin, vähintään sormella. Voithan myös kysyä vastaantulevilta seksiseuralaisiltasi, josko heistä joku olisi kiinnostunut.

Ei se ota, jos ei annakkaan! Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
boy-stone@hotmail.com
LähetäLähetetty: 3.9.2005, 11:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





sinä joka haluat anaali seksii niin mä voisin sitä sulle tarjota..
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 3.10.2005, 14:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Ei heru omalta emännältä ei... Entisilleen kuulemma, vaan ei minulle. Kokorajoitus Rolling Eyes Wink

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assalle
LähetäLähetetty: 3.10.2005, 15:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Samat murheet täällä, ei asiaa anaaliin. Toisaalla toivon että olisi hieman pienempi tuo rakkauden anakondani.
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 6.1.2006, 18:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Ehkäpä toinen ei saa siitä mitään iloa irti ja itseään suurella kyrvällä kiduttaminen ei kuulu hänen fetisseihinsä. Tai ehkäpä asia on teille pakkomielle, jonka vuoksi naisenne moisesta kieltäytyy?! Ehkä hänkin haluaa nauttiaa omasta ruumiistaan. Ja voisihan olla, että te vaatisitte sitä vielä uudelleenkin....

Itse peppuseksiä kokeilleena voin vakuuttaa, ettei se minusta ainakaan mitenkään erityisen hyvälle tuntunut. Miehen takia sen tekisin, jos tekisin. Nykyiselleni en anna peppua, mielestäni hän ei ole sitä osaa ruumiistani ansainnut.

Kyllähän se varmaan miehestä tiukka hyvältä tuntuu. Toivottavasti pääsette asian yli ja osaatte jatkaa elämäänne. Laughing Tai voittehan vaihtaa naista ja käydä vieraissa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
;)
LähetäLähetetty: 6.1.2006, 20:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Jos ei saa anaalia muijalta niin aina voi hommata homopojan alleen... Confused Varmasti riittää kiinnostuneita! Rolling Eyes Kokeiltu on... Very Happy
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 6.1.2006, 22:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Eliksiiri kirjoitti:
Toivottavasti pääsette asian yli ja osaatte jatkaa elämäänne. Laughing Tai voittehan vaihtaa naista ja käydä vieraissa.


Kyllä tässä lähes ranteet on tullut auki vedettyä, kun persettä ei saa Laughing

Ja muuhun vuodatukseen sen verran, että jotkut naiset siitä osaavat nauttiakin - toiset ehkä harrastavat vain miestä miellyttääkseen. Minua ei homma edes kiinnostaisi sellaisen naisen kanssa joka ei itse voisi nauttia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kiathal
LähetäLähetetty: 7.1.2006, 9:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Oma käsitykseni on hieman muuttunut tuon peppuseksin suhteen. Olen huomannut, että se voi olla ihan kivaakin, jos mies vaan on alussa hellä Very Happy En enää prlkää edes sitä munan kokoa Embarassed Laitetaan vaan paljon liukkaria ja nostetaan tyttö päälle ja annetaan mennä.. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
luomupari
LähetäLähetetty: 7.1.2006, 12:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Vaikea aihe varmaan monelle, niin oli meilläkin pitkään ennekuin vaimo voitti estonsa. Tässäkin pätee se mitä jo biologian oppikirjassa sivulla sex sanotaan että ensin se sattuu, sitten siihen tottuu, ja sitten sitä rupeaa haluamaan. Aluksi ei kannata tunkea sinne kuiviltaan suurinta anustappia mitä kaupasta saa, vaan helyyttä ja sormileikkejä ja paljon liukua ja kärsivällisyytä naisen ehdoilla. Homma oli aluksi niin jännää ettei siinä montaa työntöä tarvittu kun lastit lensi huudon kera pepun uumeniin, orkut on edelleen moninverroin voimakkaampia kuin "normaalisti". Nyt ollaan siinä kolmosvaiheesa ja saan kuulla usein vaimoltani sen ihanan kuiskauksen: PAA MUA PERSEESEEN!! Tsemppiä t. luomupari
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 9.1.2006, 14:27  Vastaa lainaamalla viestiä






assa kirjoitti:
Minua ei homma edes kiinnostaisi sellaisen naisen kanssa joka ei itse voisi nauttia.


Tästä helpottuneena. Twisted Evil
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 9.1.2006, 16:37  Vastaa lainaamalla viestiä






Onhan se selvä, että lähes jokainen mies sitä haluaa, ainakin kerran koittaa. Jos kotona sitä ei saa, niin sitten sitä haetaan muualta, joka naisten kannattaa muistaa. Faktoja:

1. Epäilen ettei täällä ole montaa (ehkä yksi) sellaista miestä jonka kalu ei oikeasti mahdu naisen kuin naisen pyllyyn. Fyysisesti ongelmaa ei pitäisi olla.

2. Oikein tehtynä ja kunhan nainen vain pystyy itse rentoutumaan, niin siitä saa nautintoa. Suurin ongelma on naisen pelko ja sitä myötä tulevat estot ja jännitys. Silloin se tietenkin sattuu. Löysätkää pipoa.

3. Monet miehet hakevat muitakin speciaalipalveluja alan ammatilaisilta, joten naisilla on vapaa valinta tämän suhteen. Niille jotka ajattelevat, että sellainen mies sietääkin lähteä suhteesta jne. voin vain sanoa, että onnea elämään, sillä hankaluuksia on tiedossa!
Takaisin alkuun
Kiathal
LähetäLähetetty: 10.1.2006, 11:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Faktat numero 1. ja 2. pitivät erittäin paikkansa. Nro 3. en tajunnut Very Happy *alkaa taas blondeilemaan* Laughing Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Nuori herrasmies
LähetäLähetetty: 27.5.2006, 0:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 20 Tou 2006
Viestejä: 13
Paikkakunta: Rovaniemi

Peppuseksi on tullut tutuksi ja itse siitä nautin mutta sopivassa suhteessa kaikkeen muhun ja KYLLÄ naisenkin siitä tulee nauttia tai ei se tunnu miltään. Itsekkin sen verran voin neuvoa että tosiaan ensin hellästi sormella/sormilla ja kunnolla liukastetta mukaan ettei homma ole nihkeää! Sitten kun alkaa olemaan peppu rentona ja nainenkin asiaan tottunut niin sitten voidaan alkaa harrastamaan itse asiaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 27.5.2006, 1:06  Vastaa lainaamalla viestiä






paras anaali kokemukseni oli kun itselläni oli värisevä anustappi takaluukussa samalla kun panin emäntää peppuun. ikinä en ole lauennut yhtä voimakaasti. kaikki miehetkin kokeilkaa ihmeessä, suosittelen.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  S/M ja Kinky

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker