Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Ei tästä tule enää piruakaan
diipadaapa
LähetäLähetetty: 16.5.2010, 0:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Olisi kiva kuulla muitten mielipiteitä perin tavanomaisen ongelman seuraamuksista.Eli parisuhteesta loppui seksi jo 4-5 vuotta sitten,en itke nyt enää siitä vaan:asiasta on keskusteltu muutamaan otteeseen vakavasti,koskaan se ei johtanut mihinkään.Ongelma on siinä että naiseni ei halua,ei vaan enää seksi tunnu välttämättömältä.Hän kyllä myöntää että edes kerran vuodessa "pitää antaa" edes velvollisuudesta,minun velvollisuus on olla pyytämättä loput kerrat.Mutta kun en enää osaa pyytää,enkä piru vie tiedä edes haluanko enää häntä.Kun en halua vaan panna,ainakaan joka kerta,vaan että siinä olisi edes hiukan rakkautta mukana.Tuntuu todella tyhmältä ehdottaa että sopisiko tänään tai tällä viikolla,sovittasko joku päivä tms......ja sitten kun en voi mitään sille että oma kiinnostukseni joitain yhteisiä juttuja kohtaan on loppunut,tuntuu että hän vaatii niitä maksuksi seksistä mutta minä en voi ymmärtää että minun pitäisi jotenkin maksaa puolisolleni siitä että hän rakastaa minua.Siitä syntyy sitten oravanpyörä joka on pyörinyt nyt niin kauan ettei sitä enää taida saada pysähtymään.Onko muilla kokemuksia tälläisitä kissanhännän vedoista.Mielenkiinnosta haluaisin tietää vaikka olen nyt tehnyt ratkaisuni seksin suhteen,hän saa minulta jos haluaa oikeasti mutta minä haen tarpeeni muualta.
Takaisin alkuun
hissukka
LähetäLähetetty: 20.5.2010, 18:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 14 Tou 2009
Viestejä: 42

Meillä on seksi vähentynyt radikaalisti synnytyksen jälkeen tulleiden yhdyntäkipujen jälkeen, vaikka meillä onkin siis "hyvä" syy kertojen vähäisyyteen niin kyllä seksitön 2-3 viikon kausi näkyy selkeästi käytöksessä (näkyy siis molempien käytöksessä, mutta varmaan alkaa omasta apeudesta). Sitten kun meillä kuitenkin vaimo joskus haluaa (mutta hän on sitä sukupolvea joka ei tee aloitetta), niin enhän minä juuri silloin osaa tuputtaa tattiani. Tää kevät on just pahinta aikaa seksinnälkäiselle ihmiselle, yritän saada ajatukset muualle esim. menemällä pitkälle lenkille, mutta kun sielläkin näkyy kaikenmaailman himokääryleitä. Olen uskollinen vaimolleni (olen sitä sukupolvea joka on uskollinen kaikille oudoille asioille, naisille, ev.lut. seurakunnalle, työnantajalle) vaikka välillä tuntuukin rankalta, tosin silloin kun tuntuu rankalta niin tulee mieleen, että suotta mä tässä itteäni kidutan - mähän voin lähteä.. mutta kun ajattelen asiaa pidemmälle, niin vaikka ikää alkaakin olla sen verran, että seuraavassa luokkakokouksessa kaikki panojutut on joko wanhoja tai juksausta, koen kokonaisuuden jokseenkin toimivaksi ja rakastan vaimoani.

Mutta itseäni toistaakseni, pihkura noita helteen esilletuomia minihameita ja shortseja hikisten naisvartaloiden verhona.

Eli meillä on vähän eri juttu kuin teillä, ei ole niinkään puhdas haluttomuus vaan kipu tappaa nautintoa ja ehkäisee vaimon panetusta.

Minkälaisia yhteisiä juttuja vaimosi vaatii "maksuksi" seksistä? Tietääkö vaimosi, että haet seksin muualta?

Velvollisuusseksistä sen verran, että yleensä velvollisuusseksiä tulisi harrastaa kerran kuussa (kuten astronautit sanovat), joillain se on jopa kerran viikossa. Pysyy välineet muutakin käyttöä ajatellen parempina ja tulee jumppa tehtyä. Vuosi on ehdottomasti liian harvoin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 23.5.2010, 20:40  Vastaa lainaamalla viestiä






No auttaa en asiaan ikävä kyllä osaa kun tilanne on meillä TISMALLEEN sama mutta ainakin voit lohduttautua sillä ette ole yksin asian kanssa.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 24.5.2010, 11:04  Vastaa lainaamalla viestiä






*** Vieraissa käynti virkistää. Joko huorissa tai vaikka naapurin muijaa köyrimällä, suosittelen !
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker