Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Sähläystä.....
xxlpunahilkka
LähetäLähetetty: 21.5.2010, 16:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 21 Tou 2010
Viestejä: 2

Olen asunut miehestäni erossa tammikuusta -10 asti. Ero vireillä, kesällä jossain vaihessa olen vapaa hänestä, vai olenko....?

Miestäni en ole rakastanut missään vaiheessa, seksi kylläkin on toiminut mielestäni useimmin erittäin hyvin. Eron edetessä hän on toiveestani jatkanut yökyläilyjä luonani. Ratkaisu on toiminut. Enenpää en halua hänestä.

Pelkoni 4v suhteen jälkeen oli, etten uskalla kenenkään miehen kanssa mennä enään sänkyyn. Pelko siitä, että viehätäkö ketään enään siinä mielessä. Netissä törmäsin erääseen mieheen, kokeilimme seksiä pari kertaa...ei toiminut, mutta todistin itselleni, että edes jonkinlainen taito ja rohkeus tallella. Sen jälkeen yksi yhden yön juttu baarista ja eräs vanhempi mies netistä ovat vierailleet sängyssäni. Kuten exänikin edelleen.

Hän ei tiedä näistä kokeiluistani....en halua loukata, vaikka en häntä rakastakaan.

Tuntuu, että tämä soppa alkaa käymään vähän turhan sekavaksi. Exää en kokonaisuudessaan voi potkia ulos elämästäni....meillä yhteishuoltajuus. Ja kun ei saa seksiä niin aiheeuttaa minulle harmia yhteihuoltajuuden kautta. Tajusin tämän, että alkaa hankalaksi ja ei tapaa lastaan jos ei saa seksiä tässä viime vkolla. En haluaisi, etä lapsi tapaa isäänsä vain silloin kun äiti levittää jalkansa.

En kamalsti voi asiata marista, koska seksi kelpaa myös minulle, mutta en ymmärrä miksi sotkee lapsen tähän niin perusteellisesti.

Kenelläkään ollut samanlaista soppaa....? Kuinka asiat järjestyneet?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 21.5.2010, 22:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Ymmärsinkö oikein, että:

-seksi on toiminut hyvin
-olet halunnut seksiä ja saanut sitä
-teillä ei ole ollut riitoja tms
-exäsi on ollut tilanteeseen tyytyväinen
-homma on kokonaisuudessaan tyydyttänyt sinua, koska olet kuitenkin seksiä halunnut.
-seksi noiden muiden kanssa ei ole toiminut niin hyvin eikä mitään lämmintä suhdetakaan ole tiedossa.

-olet tilanteeseen tyytymätön

No, jos pystyisin näkemään mikä tuossa on se huono puoli. Minulla on ollut käsitys että luokkaa 10-15% eronneista pareista jatkaa suurinpiirtein näin.

Jos mietit kuinka paljon huonommin asiat voisi olla, hirveitä riitoja, pahoinpitelyjä, lapsen heittelle jättöjä jne jne

Ulkopuolisen silmin vaikuttaa ihan hyvältä sun tilanne, tai ainakin niin hyvältä kuin avioerossa nyt yleensä voi näyttää...

Itsellä on ollut lyhyitä hetkiä tuollainen tilanne ja minusta ainoa ongelma oli ex-puolisto joka oli tyytymätön hyvään tilanteeseen. Tämä taitaa olla joku naisten juttu, jonka joku nainen voi tässä selittää mikä se on Wink

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hissukka
LähetäLähetetty: 23.5.2010, 0:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 14 Tou 2009
Viestejä: 42

xxlpunahilkka kirjoitti:
Olen asunut miehestäni erossa tammikuusta -10 asti. Ero vireillä, kesällä jossain vaihessa olen vapaa hänestä, vai olenko....?


Ole vapaa. Siihen, että olette eronneet on varmasti joku painava syy ja se, että hän vaatii seksiä "maksuksi" siitä että suostuu tapaamaan lapsensa kuulostaa aika hemmetin paskamaiselta. Sä löydät jonkun ihan varmasti eikä hetkelliseen seksittömyyteen kuale. Exän kanssa pitää toki olla hyvät välit eikä tuo seksikään toki poissuljettua ole, mutta seksi ei saa olla kauppatavaraa ainakaan noin tärkeässä asiassa. Mä en ymmärrä miksi sellaiset miehet suostuu lisääntymään joille lapset on jotenkin yks hailee ja tarvittaessa ovat valmiita sulkemaan heidät kokonaan elämästään (ja kiroavat elatusmaksuja yms).
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
xxlpunahilkka
LähetäLähetetty: 25.5.2010, 6:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 21 Tou 2010
Viestejä: 2

Asiat olisi helppo ratkaista, jos olisin pelkästään tyytymätön tai tylsistynyt tilanteeseen. Ongelmat vain aika paljon isompia....

Luulen, että seksi tulee exän kanssa kesän aikana varmasti loppumaan. Jossain vaiheessa tajuaa, että treffailen muitakin ja mustasukkaisuudessaan varmasti tekee sitten sen mitä en haluaisi, eli jättää tapaamattaa lastaan.

En vain ymmärrä, että miksi jo nyt kiukuttelee lapsensa kustannuksella. Lapsi oli molemille toivottu, mutta hän käy sitten kuitenkin asialla jonkinlaista kauppaa.

Toion, etten koskaan lapselle joudu kertomaan todellista syytä siihen miksei isä enään tapaa lastaan. Että äiti ei antanut seksiä niin isää ei enään kiinnostanut häntä tavata...voi elämä kuinka lapsellista. Toivottavasti asiat eivät mene ihin tuohon pisteeseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 7.10.2011, 22:45  Vastaa lainaamalla viestiä






Ikävä asia tuo lapsen tapaamisilla kiristäminen ja se varmasti vie pohjan koko hommalta.
Kuitenkin itse sain olla pitkään tilateessa jossa eron jälkeen harrastettiin seksiä vaimon kanssa säännöllisesti. Eroon oli kyllä syynsä, mutta seksiin ne eivät liittyneet. Molemmat halusi yhteisiä öitä eron jälkeen. No kaikki hyvä loppuu aikanaan. Ex-vaimolla on uusi mies ja tämä "järjestely" loppunut.
Tiedän, tiedän... että minunkin aika katsella uusia tuulia ja elää omaa elämää, mutta sille en voi mitään että haikea olo on.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker