Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  Maksulliset naiset
pepe35
LähetäLähetetty: 26.8.2010, 14:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Rahalla ei saa rakkautta mutta saako rahalla seksiä jossa tämä palvelua tarjoava nainen myös itse nauttisi seksistä ja silloin se myös näkyisi naisen käyttäytymisessä miestä kohtaan.Varmaankin myös meitä miehiä on kaikenlaisia haluttavia/ vähemmän haluttavia, epäkohteliaita/kohteliaita joten kaikien kanssa ei varmaan voi nauttia . Itse olen jonkun kerran käyttänyt maksullista kotimaista/tuonti torttua ja minulla on ollut (vain maksullisten kanssa)vaikea saada itseäni toimintakuntoon koska kumppanilla ei kiinnostus taho riittää kuin tähän rahan saamiseen mahdollisimman nopeasti, vaikka en omasta mielestä koe olevani missään suhteessa epämiellyttävä.Omasta mielestä seksi tuntuu vasta sitten hyvältä kun saa naisen nauttimaan ja nainen haluaa miestä eikä vaan AINOASTAAN rahaa. Tietenkin voi kysyä että onko maksullinen nainen oikea tapa hoitaa kun haluaa vierasta ja hyvää seksiä????
Haluaako valtaosa asiakkaista mahdollisimman halvalla nopean tyydytyksen,itse kyllä haluaisin päin vastoin. Onko kellään ollut maksullista joka tarjoaa palveluita vain muutamalle henkilölle ja saa siinä sivussa myös seksiä itse ja nauttii siitä? Kaikenlaiset asialliset mielipiteet ja kokemukset olisi kiva kuulla niin asiakkailta kuin erotiikka palvelujen tarjoajiltakin.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 2.9.2010, 21:16  Vastaa lainaamalla viestiä






soita mulle:)
Takaisin alkuun
Mes vailla...
LähetäLähetetty: 2.9.2010, 22:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Olen ollut muutaman kerran itse maksullisten naisten kanssa ja kokemukset kyllä vaihtelee aika lailla. Joidenkin kanssa on ollut oikein mukavaa mutta sitten osan kanssa ei.
Mutta kun olen eronnut ja jatkuvasti puutteessa olen todella miettinyt onko maksullinen seksi sen kuitenkaan mukavaa. Ihanteena olisi tietysti sellainen nainen joka nauttisi ja jonka kanssa olisi ihana rakastella mutta en ole kyllä ihan varma voiko sellasita olla.
Yhdenillansuhteet ei kyllä oikeastaan ole sen ihmeellisempiä - rahaa ehkä säästyy mutta kokemuksena se ei välttämättä ole sen kummempi.
Tässä nyt sitten ihmettelen ja kärvistelen puutteessa...
Takaisin alkuun
harrastelija(n)
LähetäLähetetty: 6.9.2010, 23:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





mä tapailen muutamaa miestä, jonka kanssa on tullut suunniteltua syvempi suhde. seksi on muuttunut rakasteluksi ja tapaamiset eivät ole pikaisia panoja vaan nautinnollisia hetkiä. itselleni tämä toimii erittäin hyvin ja uskon että myös näille miehille, koska he haluavat tavata aina uudelleen
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 13.9.2010, 22:05  Vastaa lainaamalla viestiä






harrastelija(n) kirjoitti:
mä tapailen muutamaa miestä, jonka kanssa on tullut suunniteltua syvempi suhde. seksi on muuttunut rakasteluksi ja tapaamiset eivät ole pikaisia panoja vaan nautinnollisia hetkiä. itselleni tämä toimii erittäin hyvin ja uskon että myös näille miehille, koska he haluavat tavata aina uudelleen


Olisin kovasti kiinnostunut myös tälläisestä järjestelystä - olisiko tilaa Smile
viestiä voi laittaa johnfred@luukku.com
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker