Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Nettiromanssit ja sokkotreffit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Nettiromanssit ja sokkotreffit  ~  Netin salarakas olikin oma puoliso!
Härski
LähetäLähetetty: 15.9.2010, 21:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Tämä on ehkä hauskin koskaan lukemani uutinen. Oletan ettei ole uutisankka vaan ihan totta. Ainakin itse olen pannut merkille ihmisten parisuhdeongelmista (ja omistanikin) että syynä on joku henkinen juttu, eikä mitään vikaa todellisuudessa ole. Nauttikaa ja naurakaa:

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2251175&ref=tf1

ja siltä varalta että uutinen katoaa on teksti vielä tässä:

Netin salarakas olikin oma puoliso!
15.09.2010 09:20

Naimisissa keskenään ollut pariskunta käräytti toinen toisensa nettideittailusta - deittailtuaan salanimillä keskenään.

Nyt pariskunta hakee avioeroa.

Bosnialaiset Sana Klaric ja tämän aviomies Adnan käyttivät nettichatissa salanimiä "Sweetie" ja "Prince of Joy".

He chattailivat tuntikausia keskenään paljastaen toisilleen avio-ongelmiaan.

Totuus paljastui, kun pariskunta sopi treffit keskenään. Nyt pariskunta hakee avioeroa syyttäen toisiaan uskottomuudesta.

- Koin yllättäen olevani rakastunut. Se oli ihmeellistä. Tuntui, että olimme molemmat loukussa samanlaisissa onnettomissa avioliitoissa, Sana, 27, totesi.

- On yhä vaikea uskoa, että Sweetie, joka kirjoitti niin kauniita asioita oli oikeasti sama nainen, jonka kanssa olin naimisissa ja joka ei ollut sanonut minulle hyvää sanaa vuosiin, ihmetteli puolestaan Adnan, 32.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hissukka
LähetäLähetetty: 16.9.2010, 21:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 14 Tou 2009
Viestejä: 42

Kumma etteivät noin kummallisen tapauksen jälkeen naurahtaneet vapautuneesti ja tajunneet, että toisessa onkin edelleen sellainen puoli josta diggaa. Mutta jossain kohtaa suhdetta tulee usein sellainen "point of no return" jonka jälkeen keskustelut kuivahtaa kasaan vaikka kumpikin vuorollaan yrittäis oikein kovasti viel puhkua happea kipinälle. Mutta pysyisivät nuo Sana ja Adnan pihkura soikoon yhdessä jos niillä noin hyvin synkkaa.

Minkälaista chattimista noilla on ollut, pääsiköhän mies sanomaan "jätä se sika" tietämättä, että kannustaakin ittensä jättämiseen jne. Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
jenna
LähetäLähetetty: 17.9.2010, 11:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 18 Syy 2008
Viestejä: 45

Netti on nykyään eniten eroja aiheuttava masiina, meikäläisellä oli lyhyt seurustelusuhde mieheen joka nousi vapaapäivinäkin kelo 7.00 selaamaan facea ja jos tulin ylättäen huoneeseen, koneen taulua peiteltiin ja selvää hätääntymistä oli ilmassa.
Kerran kävelin ohi kun chattaili jonkun rikkaan paksukaisen kanssa, siinä oli hauska lause, oletko ihan oikeasti sinkku Very Happy
Joo, loppui lyhyeen.
Mulla oli kans facekaverina, sellanen pulska nainen, sillä oli ihme fetissi, kelata aina mun entiset panokaverit kaverikseen ja jos mahdollista, mennä panemaan niiden kanssa. Very Happy

Nooh, jos tykkää meikäläisen rungosta, on aika harppaus siitä tykätä valaankokoisesta, mutta eipä ollut enää minun ongelmani Very Happy
Ja jos mies näpyttää enemmin nettiä kuin harrastaa seksiä, niin terve. Razz

_________________
Tavanomaisin henkisen hyökkäyksen muoto on se, mikä on lähtöisin lähimmäistemme
tietämättömästä tai pahansuovasta mielestä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Nettiromanssit ja sokkotreffit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker