Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  Suomalainen ex-aikuisviihdetähti pieniin päin???
Vieras
LähetäLähetetty: 25.11.2010, 17:44  Vastaa lainaamalla viestiä






Satuin äsken lukemaan tuolta eräältä toiselta Internetin keskustelupalstalta yhden uskomattoman viestin.

En tiedä pitääkö tieto sitten paikkansa 100 prosenttisesti vai onko niin sanottu ”uutisankka” tai trolli. Question

Mutta *jos* tieto pitää kutinsa ja on paikkansa pitävä, niin sitten täytyy sanoa, että on varmasti tämän vuoden suurin jymyuutinen aikuisviihdetähtien alalla ja saralla.


Nimittäin tämä suomalainen ja elokuva-alan palkittu ex-aikuisviihdetähti ja striptease tanssija
MISS GINA on pieniin päin eli RASKAANA !!!!! Surprised


Jos tieto on taivaan tosi kuin vesi niin silloin hänestä on tulossa Äiti. Smile

Ja se tietää hänelle 9 kuukauden jännitystä raskauden kanssa tai mistä sitä tietää kuinka pitkälle hänen vauvan odotus on edennyt.

Mutta ainakin keikkahommiin tulee todella pitkä tauko ja lienee pitkäksikin aikaan.

Joten Onnittelut vaan Ginalle äidiksi tulon johdosta. Jess!
Takaisin alkuun
Gina
LähetäLähetetty: 25.11.2010, 22:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 11 Elo 2005
Viestejä: 25
Paikkakunta: Oulu

Ei ollut vielä tarkoitus tätä asiaa yleisesti huudella koska on vasta aika alussa, itse olen kyllä niin intona et enpä ole asiaa peitellytkään Smile
Että sellasta....

_________________
www.dreamcity.fi
www.missgina.net
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 11.2.2011, 21:39  Vastaa lainaamalla viestiä






Kovasti tuntuu huutelevan tuolla omilla fanisivuillaan että raskausviikkoja on 16 (30.1.2011).
http://www.missgina.net/blogi/11
Tehdääns pieniä laskutoimituksia.
Jos raskausviikkoja on 16 tai oikeastaan 18 (11.02.2011).
Laskettu aika olisi heinäkuussa viikolla 28.
Hedelmöitys tapahtunut lokakuussa 2010 viikolla 42.
Laskutoimituksissa käytetty apuna seuraavaa laskuria.
http://www.vau.fi/Laskurit/raskauslaskuri/
25.11.2010 (raskausviikkoja 6) ilmoitti että on raskaana joten hän otti suuren riskin kun julkisesti julkisti raskaudestaan koska keskenmeno on ollut silloin suurimmillaan. Joka on aina kova isku odottavalle äidille.
http://www.vau.fi/raskaus/Raskaus-viikko-viikoltaVOLD/
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 11.2.2011, 22:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
... hän otti suuren riskin kun julkisesti julkisti raskaudestaan koska keskenmeno on ollut silloin suurimmillaan....


Tilastomatematiikkaa jonkin verran lukeneena voin vakuuttaa että se ei vaikuta keskenmenon todennäköisyyteen kertooko raskaudesta julkisesti vai ei Idea eli riski tuossa tilanteessa oli 0,00%

Mutta tuosta että kertoi asiasta noin aikaisin voi päätellä 93,3% todennäköisyydellä että eniten asiasta julkiseen tiedottamiseen vaikutti se että tuleva äiti oli erittäin tai ainakin hyvin innoissaan pienokaisesta, ja että perheenlisäys oli 99,98% todennäköisyydella sunnattoman tai erittäin toivottu tapahtuma Exclamation

Mutta olivatpa todennäköisyydet mitä tahansa toivotamme paljon onnea koko perheelle. :Halaa kaveria:

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Gina
LähetäLähetetty: 11.2.2011, 23:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 11 Elo 2005
Viestejä: 25
Paikkakunta: Oulu

heh,kiitos härski ja näihän se on.. Wink
Ja itsehän en siis huudellut raskaudesta julkisesti noin alussa, kerroin siitä privaatissa asikkaille koska ei jaksanut enää tanssia samaa tahtia ja sitä kautta tieto tuli näille palstoille Twisted Evil

_________________
www.dreamcity.fi
www.missgina.net
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 12.2.2011, 0:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Gina kirjoitti:
... kerroin siitä privaatissa asiakkaille koska ei jaksanut enää tanssia samaa tahtia ja sitä kautta tieto tuli näille palstoille ...

Hemmetti kun en tuota tajunnut - toi on tietenkin se itsestäänselvin ja luonnollisin selitys tuolle tapahtumalle enkä tullut sitä ajatelleeksi, voi perhana Sad

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Gina
LähetäLähetetty: 12.2.2011, 0:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 11 Elo 2005
Viestejä: 25
Paikkakunta: Oulu

nyt meni toi härskin juttu vähä ohi.. Very Happy

_________________
www.dreamcity.fi
www.missgina.net
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 12.2.2011, 2:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

^ pointti oli kun kauhean tarkkaan pohdittiin MIKSI kerroit niin aikaisin raskaudesta julkisuuteen.

Mutta se oli väärä kysymys. Oikea kysymys olisi ollut KUKA laittoi tiedon raskaudestasi niin aikaisin julkisuuteen. Eli tarkka miettiminen meni ihan harakoille kun mietittiin vastausta väärään kysymykseen...

Ja otti päähän kun en tajunnut että taustalla oli maailman loogisin syy eli tietovuoto. Elämäni kaikenlaisia juoruja kuunnelleena mun olisi pitänyt toi arvata.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 14.2.2011, 18:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Aika ihanaa - Onneksi olkoon Smile Mulle kans vauvan siemeniä ja heti Idea

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
se sama kirjoittaja :)
LähetäLähetetty: 15.2.2011, 13:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 11 Elo 2010
Viestejä: 90

Härski kirjoitti:

... Oikea kysymys olisi ollut KUKA laittoi tiedon raskaudestasi niin aikaisin julkisuuteen...

... maailman loogisin syy eli tietovuoto...


Kuten Gina kirjoitti... hän kertoi asiakkailleen (Kuopion privaatissa), että on raskaana ja sitten joku Ginan kuopiolainen asiakas paljasti tämän tiedon IT-Forumin Kuvia Ginasta -aiheessa. Ja näin ollen tieto hänen raskaudestaan vuoti julkisuuteen todennäköisesti ensimmäiseksi tällä kyseisellä foorumilla. Question Ja sama asia mentiin sitten toitottamaan täälläkin.

Kuten Gina itsekin toteaa kirjoittamalla:

- "... ja sitä kautta tieto tuli näille palstoille."

Joten tässä on oikein hyvä esimerkki siitä, että kaikki privaattikopissa kerrotut asiat eivät aina välttämättä jää sen seinien sisäpuolelle ja kuten Härski itsekin toteaa aina on olemassa uhkana TIETOVUOTO!!! Exclamation

Yleensäkin oli asia sitten ihan mikä tahansa niin aina on olemassa se vaara, että joku vuotaa jotakin jonnekin kuten esimerkiksi viime aikoina nämä kovan kohun aiheuttaneet Wikileaks tapaukset. Razz

Paavo Lipponenkin totesi omastakin vuodostansa vain toteamalla lyhyesti ja ytimekkäästi:

- "So what eli entäs sitten." Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Diggler
LähetäLähetetty: 19.2.2011, 0:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Härski kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
... hän otti suuren riskin kun julkisesti julkisti raskaudestaan koska keskenmeno on ollut silloin suurimmillaan....

Tilastomatematiikkaa jonkin verran lukeneena voin vakuuttaa että se ei vaikuta keskenmenon todennäköisyyteen kertooko raskaudesta julkisesti vai ei Idea eli riski tuossa tilanteessa oli 0,00%

Jatkan sen verran tuota viestiäni jonka kirjoitin aikaisemmin anonyyminä vieraana jossa laskelin mielenkiinnon vuoksi tietoja hänen raskaudestaan. Kun kerran huuteli omilla fanisivuillaan raskausviikosta.
Huomioni kiinnitti erityisesti se, että asiani tuosta keskenmenosta oli taidettu näköjään käsittää väärin.
Vai ymmärsikö Härski sitten pointtini väärin vai onko hän katseeltaan noin kapea-alainen ihminen? En tiedä?
Mutta Pointtini oli se että yleensä odottava äiti ei huutele kaikille raskaudestaan sen alkuvaiheessa jonka kesto on noin kolme kuukautta.
Jos... korostan sanaa JOS raskauden aikana tulee tapahtumaan ikävä asia, että tulee keskenmeno (jota EI toivoisi yhdellekään odottavalle äidille maailmassa!!!) niin se on AINA kova isku ja suuri tragedia odottavalle äidille menettäessään vauvansa, johon on laittanut kaikki toiveensa ja odotuksensa.
Sitten surun keskellä ihmiset joille on kertonut raskaudestaan ja jotka eivät tiedä että toinen menettänyt vauvansa tulevat kyselemään häneltä iloisesti... kuinkas se raskaus etenee, minkälainen on vointi ja niin edelleen tai sitten ihmiset jotka ovat kuulleet että toinen on menettänyt vauvansa niin tulevat paapomaan ja kysellen voivottelemaan... että voi voi kuinka ikävää, kuinka siinä nyt niin kävi ja muuta blaa blaa blaata...
Toisin sanoen toiselta revitään surun keskellä haavat jatkuvasti auki kun toinen joutuu selittelemään keskenmenoansa.
Tämän takia on olemassa ns. kirjoittamaton sääntö että tietoa omasta raskaudestaan sen alkuvaiheessa ei kerrota kaikille kuin korkeintaan omalle perheelle. Sitten vasta kun raskauden alkuvaihe on mennyt ohitse niin silloin voi turvallisin mielin kertoa raskaudestaan julkisesti vaikka kaikille.
Mutta eihän siinä mitään voihan odottava äiti tietenkin aina kertoa raskaudestaan sen alkuvaiheessa kaikille jos haluaa ja ilouutinenhan se on ja EIKÄ aiheuta mitään keskenmenoa.
Joten tulikohan tuo minun pointtini nyt paremmin selväksi, että mitä tarkoitin tuolla keskenmenolla tuossa aikaisemmassa viestissäni.
Onko Härski sulla itselläsi sitten lapsia kun tunnut noin hyvin osaavan tilastomatikkaa raskausjutuista ja keskenmenoista?
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 19.2.2011, 1:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Diggler kirjoitti:

Huomioni kiinnitti erityisesti se, että asiani tuosta keskenmenosta oli taidettu näköjään käsittää väärin.

En käsittänyt väärin. Mua vain hämmentää se että ihmiset jotka ei kuulu Ginan perheeseen kirjoittaa enemmän hänen asioistaan kuin hän itse. Jos joku ilmoittaa olevansa raskaana niin minä onnittelen ja katson että on sopimatonta alkaa kaivelemaan ja laskemaan sitä asiaa ja sen taustoja ja mitä Gina ajatteli kun kertoi. Siksi parodioin sitä ja tein itse noita yliampuvia laskelmia.

Diggler kirjoitti:
Vai ymmärsikö Härski sitten pointtini väärin vai onko hän katseeltaan noin kapea-alainen ihminen? En tiedä?

Tosiaankin tarkoitukseni oli parodioida ja laskea leikkiä toisten ihmisten yksityiselämän liiallisen seuraamisen kustannuksella mutta en tiedä miten hyvin onnistuin siinä...

Diggler kirjoitti:
Mutta Pointtini oli se että yleensä odottava äiti ei huutele kaikille raskaudestaan sen alkuvaiheessa jonka kesto on noin kolme kuukautta.

Mä olen niin sivistymätön etten ole tuota ajatellut. Useampi tuttu nainen/tyttö on mulle elämäni aikana tullut kertomaan tosi aikaisessa vaiheessa että on raskaana (minä en ole ollut isä) Ja niin minäkin aikoinan ex-vaimoni kanssa kerrottiin heti kaikille tutuille. Sen onnen hetkellä me ei ollenkaan otettu huomioon mitään ikävää mahdollisuutta vaan näimme vain ilon mikä asiassa oli.

Diggler kirjoitti:
Onko Härski sulla itselläsi sitten lapsia kun tunnut noin hyvin osaavan tilastomatikkaa raskausjutuista ja keskenmenoista?

Mulla on kolme lasta ja olen nuorempana ollut todella kiinnostunut matematiikasta.

Mutta edelleen pidän faktana että keskenmenon todennäköisyyteen ei vaikuta se kerrotaanko asiasta toisille. Kaikki muu oli parodiaa ja pahoittelen (mutta vain vähän) jos loukkasin jotakuta.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Diggler
LähetäLähetetty: 24.4.2011, 18:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mulle nyt on ihan sama mitä mieltä sä Härski olet noista kolmesta (ensimmäinen,kolmas ja 11.viesti) kirjoituksestani vaikka kaksi ensimmäistä kirjoitinkin anonyyminä Vieraana niin silti ne eivät mielestäni olleet mitenkään ”loukkaavia” jos nyt vähän laskeskeli toisen raskauteen liittyviä faktoja ja sitä paitsi itsepähän huuteli noita asioita julkisesti. Hänen olis (ehkä) parempi ollut pitää ne omana tietona eikä julkistaa niitä julkisuuteen. Ja Sä voit mun puolesta ihan vapaasti parodioida keskenmenoista, raskauksista ja synnytyksistä sekä muista vastaavista asioista tilastoineen jos siltä tuntuu. Joten totean vain eduskunnan entisen puhemiehen sutkautusta lainatakseen: So What! Minä puhun vaikka Kiinan keisarille (Lue: Minä kirjoitan mitä huvittaa (jos huvittaa).
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 24.4.2011, 20:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Diggler kirjoitti:
... ne eivät mielestäni olleet mitenkään ”loukkaavia” jos nyt vähän laskeskeli toisen raskauteen liittyviä faktoja ...


En tarkoittanut että kirjoituksesi oli loukkaavia. Toisten perheiden yksityisasioiden kaiveleminen vain herätti minussa piilevän sisäisen netti-kiusaajan ja tarkoitukseni oli kuittailla SINULLE ampumalla yli SINUN aloittamaasi laskelmointia. Mutta kirjoitukseni pointti ei ilmeisesti saavuttanut sinua.

Diggler kirjoitti:
ja sitä paitsi itsepähän huuteli noita asioita julkisesti.


Minä en ole sitä mieltä että jos ihminen kertoo jotain omasta itsestään tai elämästään julkisesti niin hänestä tulee sen jälkeen julkista riistaa eikä hänellä ole sen jälkeen yksityisyyttä. Siinä asiassa eroan siitä hyeenalaumasta jota Suomessa toimittajiksi nimitetään ja joka kokee suurta nautintoa ihmisten yksityisasioiden repostelulla julkisesti.

Diggler kirjoitti:
Hänen olis (ehkä) parempi ollut pitää ne omana tietona eikä julkistaa niitä julkisuuteen.


Gina kirjoitti ettei hänellä ollut tarkoitus sitä tehdä, hän oli kertonut asiasta parille ihmiselle selityksenä miksi ei jaksanut esiintyä niin vauhdikkaasti ja joku oli kirjoittaneet siitä nettin (vi*un sika) ja sen jälkeen Gina oli ollut tilanteessa että oli parempi tiedottaa kuin huhut liikkui kuitenkin.

Diggler kirjoitti:
Ja Sä voit mun puolesta ihan vapaasti parodioida keskenmenoista, raskauksista ja synnytyksistä sekä muista vastaavista asioista tilastoineen jos siltä tuntuu.


Olen perin juurin järkyttynyt miten pahasti väärin ymmärsit sen mitä kirjoitin. En missään olosuhteissa suostu parodioimaan keskenmenosta, raskaudesta tai synnytyksestä. Parodioin SINUN halustasi laskea ja kuuluttaa toisen perheen yksityisasioista julkisesti ja tehdä piiloteltua pilkkaa toisten perheonnesta. Parodian kohteena olit SINÄ

Diggler kirjoitti:
So What! Minä puhun vaikka Kiinan keisarille


Sinulla on oikeus puhua, mutta on myös oikeus ajatella mitä puhuu.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jenna
LähetäLähetetty: 26.4.2011, 13:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 18 Syy 2008
Viestejä: 45

Ei herttileijaa näitä miehiä, nyt en yhtään ihmettele kuinka lennokkaita juttuja menee tanssijoista ja hierojista ympäri kyliä, jos omassa elämässä ei ole mitään muuta kuin kyylätä muiden tekemisiä ja olemisia, lapsen saanti ja odotus on naiselle ihana ja henkilökohtainen asia, oli sitten ammatti mikä hyvänsä, vai tulee taukoa töihin, eiköhän ihan jokainen nainen ammattiin katsomatta halua olla lapsensa kanssa. Ihanaa odotusta ja roppakaupalla onnea elämääsi Very Happy

_________________
Tavanomaisin henkisen hyökkäyksen muoto on se, mikä on lähtöisin lähimmäistemme
tietämättömästä tai pahansuovasta mielestä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker