Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  S/M ja Kinky

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  S/M ja Kinky  ~  Mikä piiskauksessa kiehtoo
Piiskattava
LähetäLähetetty: 18.12.2010, 16:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





En tiedä ajatteleeko kukaan muu näistä asioista tällä tavalla ja onko minulla koko valtakunnassa yhtään lajitoveria, mutta kirjoitanpahan tähän, että saatta ihmetellä.

Nuorempana tuli harrastettua selkäsaunoja, itseasiassa minut pakotettiin siihen vastoin tahtoani. En minä niistä pitänyt, koska ne oli liian tulisiksi maustettuja, mutta vaikuttavia ne olivat.

Minkä nuorena oppii, niin sen vanhana taitaa, niin taisi käydä minunkin. Vaikka olen nyt aikuinen mies, niin toivon jostakin löytyvän sellaisen miehen, joka antaisi minulle silloin tällöin koivuniemen herraa. En minä sitä kipua kaipaa, itseasiassa taidan pelätä sitä. Minua hommassa viehättää se, että olisi olemassa niin riski mies, joka pystyisi ottamaan meikäläiseltä housut alas ja ihan polvellaan pidellen piiskaisi. Se kamppailu kiihottaisi minua ja lähestyvä tappio: häviön merkiksi saisin piiskaa. Kai siinä viehättää se vahvalle kaverille häviäminen ja se, että sitä on tämän häviön jälkeen pikkuveljen osassa.

Minusta alistamiset, sitomiset ja muut pomottelut olisivat aivan tarpeettomia, mutta se olisi hienioa, että minulla olisi sellainen kaveri, jota kunnioittaa ja ihailla hänen voimiensa vuoksi. Ei hänen tarvitsisi minua rangaistukseksi piiskata, riittäisi kun hän silloin tällöin näyttäisi mitä tapahtuu, jollen ole kiltisti. Periaatteessa minä olen kiltti poika, enkä edes kestä sitä että minua syyllistetään jostakin.

Enimmäkseen me nujuttaisiin ja painittaisiin, niin kuin ennen poikana oli tapana. Lopuksi hävinnyt merkattaisiin pikku läpsyttelyllä persustalle.

Sen verran olen tilanteessa oltua, että tiedän miltä tuntuu, kun riski mies käy käsiksi, silloin tuntuu, että sinua ympäröi joka puolella himmoisat lihakset, sitten sinä nouset ilmaan, horisontti pyörii, eikä ole mitään mistä saisit ponnistettua, siinä vaiheessa tajuaa, että taistelu on menetetty. lopuksi iso hauis puristää pääsi sellaiseen pihtiin, ettei se lähde siitä millään konstilla. Siinä vaiheessa alkaa olla melkoinen huoli, koska housujasi jo päästellään...

Piiskauksen kesto ja kovuus riippuukin sitten sinun käytöksestä: jatkatko rimpuilua vai anotko armoa ja kurittajan suojelukseen pääsyä. Jos piiskan antoon asti mennään, niin se ei lopu ennen kuin uhri on täysin antautunut vahvempansa armoille ja tunnustaa häviönsä.

Monet homomiehet käyvät salilla ja ovat riskejä tyyppejä. Luulisi, että heitä kiinnostaisi näyttää voimiaan tällaisessa taistelussa, joka ei niin hirveästi poikkea eroottisesta painista.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  S/M ja Kinky

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker