Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Avartuminen ja oma puoliso
digistallo
LähetäLähetetty: 20.10.2011, 0:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 19 Lok 2011
Viestejä: 4
Paikkakunta: Pohjoinen

Tervehdys etelän väki pohjolan kylmistä. Ensikertaa rohkenin näille sivuille regata ja kirjoittaa, vaikka olen foorumeita silmäillyt jo pitkään etsiskellen jotain kenties. Itse asiassa etsin monenlaisiakin asioita, mutta ne ansaitsisivat melkeinpä oman postiketjunsa.

Eli mitä minä oikein jupisen tässä, noh minulla kuten varmasti monillakin on roppakaupalla erinnäisiä fantasioita, ja fetissejä. Ongelmana on vain se, että en ole niitä aiemmin rohjennut / pystynyt toteuttamaan mutta on tunne, että se aika alkaa olla ohi, mutta tuo naiseni.

Seksi meiltä luonnistuu, ja joskus intoudumme jopa kokeilemaankin vähän erillaisia asioita, mutta kuinka lähteä avartamaan hänen näkemyksiään esimerkiksi valokuvauksen, dominoinin yms suhteen. (eli erinnäiset asiat joita olemme kokeilleet ovat olleet aika pienimuotoisia kuten exhibionismi, kevyt sitominen yms). Eli kuinka saada hänet mukaan tai ehkä jopa innostumaan näistä asioista?

Minusta myös tuntuu, että esimerkiksi olen halunnut ostaa hänelle erinnäisiä eroottisia vaatteita, ja hänellä ei sinäänsä mitään niitä vastaan ole ja joskus on jopa yllättänytkin. Mutta hyvin useasti kun keskustelemme asiasta, hän ei tunnu olevan jotenkin... varma että näyttää niistä hyvällä, vaikka ... noh sanotaanko että tuntienkin mittaiseksi venyvät seksisessiot luulisi todistavan jotain muuta. Toki ulkonäköä voi kehua maan ääriin (tiedän ettei ylikehuminekaan ole hyvästä), mutta tietäisikö naiset .. tai noh kai myös avarakatseiset miehet miten saisin vähän itseluottamusta naiselleni seksin suhteen?

Lyhyesti tuntuu, että potentiaali on siellä, mutta millä saada se... kukkimaan?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker