Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  vuodatus
Jake75
LähetäLähetetty: 19.2.2012, 0:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 19 Hel 2012
Viestejä: 2

Pitääkö tässä alkaa etsiä kumppania ulkomailta?

Kun alkaa tuntua siltä että esim. nettideittipalveluissa ei ole muuta kuin huijareita tai onnenonkijoita, baareista taas ei löydy kuin ns yhdenillanjuttuja.

Jostain kumman syystä AINA kun olen tavannut fiksun ja mukavan oloisen naisen niin tämä on lähes aina varattu, tapaamani sinkkunaiset taas ovat olleet nenä pystyssä kulkevia nirppanokkia joille ei tunnu kelpaavan mikään.

Vähän taustaa minusta, olen reilu 3 kymppinen mies, muutaman vuoden sinkkuna ollut ja nyt sitten haluaisin että SE oikea löytyisi vihdoin elämään. Omasta mielestäni olen ihan järkevä ja fiksu kaveri (ja on joku joskus niin sanonutkin) en polta, en ryyppää enkä rällästä pahemmin, harrastukset on enimmäkseen urheiluun painottuvia.

Eli mistä sitä seuraa ylipäätänsä kannarra etsiä... tuntuu että kaikki mahdoliset tavat ja paikat kokeiltu ja mitään "kyllä se löytyy kun on löytyäkseen" tai "se tulee kun sitä vähiten odottaa" -tyyppisä kliseitä oon sitte kuullu jo ihan kyllästymiseen asti. Niin ja minä EN todellakaan ole turhan "kranttu" sen suhteen millainen naisen pitää olla eli mitään ihmeempiä kriterejä kumppanin suhteen ei ole.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 19.2.2012, 1:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Jake75 kirjoitti:

Jostain kumman syystä AINA kun olen tavannut fiksun ja mukavan oloisen naisen niin tämä on lähes aina varattu, tapaamani sinkkunaiset taas ovat olleet nenä pystyssä kulkevia nirppanokkia joille ei tunnu kelpaavan mikään.

Fiksut ja mukavat naiset on varattuja, tuttu juttu meikäläiselle...

Jake75 kirjoitti:

Omasta mielestäni olen ihan järkevä ja fiksu kaveri (ja on joku joskus niin sanonutkin) en polta, en ryyppää enkä rällästä pahemmin, harrastukset on enimmäkseen urheiluun painottuvia.


Noilla avuilla ei naista löydä kovinkaan helposti. Jos olisit renttu, ryyppäisit, kävisit vieraissa ja vuoro viikonloppuisin vetäisit naistasi lättyyn ja vuoro viikonloppuna vannoisit että rakastat häntä liikaa ja olet vain mustasukkainen ja siksi pahoinpitelet häntä niin alkaisi naiset roikkumaan sinussa. Kunnolliset miehet ei ole haluttuja. (anteeksi oma vuodatukseni)

Jake75 kirjoitti:

Eli mistä sitä seuraa ylipäätänsä kannarra etsiä...


kirjoita googleen "ilmainen deittipalvelu" tai "ilmainen deitti" ja hyppää maksetut mainokset yli koska ne palvelut ei ole ilmaisia. Sieltä vaan kokeilemaan mutta ei se ole helppoa sun avuillasi.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jake75
LähetäLähetetty: 19.2.2012, 1:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 19 Hel 2012
Viestejä: 2

sitten vaihtaa taktiikkaa, tuo mitä tulee ryyppäämiseen ja vieraissa käyntiin niin on kyllä totta koska minäkin muutaman tapauksen tiedän jotka tekee juuri niin kuin tuossa edellä mainittiin eli vetää naista lättyyn ja myöhemmin vannoo että rakastaa...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker