Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  Ne miehet, ne miehet..
Syöjätärkö olen?
LähetäLähetetty: 13.3.2012, 16:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Ikävä myöntää, että olen varmaan ainut mun piireistäni nykyään ja mulla on todella iso ystäväpiiri.. Ainostaan kolme (3) kaveriani tietää / hyväksyy tämän tapani elää. Ja he toki tarvittaessa auttaa järjestelyissä Very Happy Yksi näistä on tehnyt kuten mä ja nyt hänellä on vakituinen kaveri...

Harvasssa toki on varmasti nämä jutut jotka onnistuu. Itse todella nautin näistä tapaamisista ja siitä nautinnosta, mitä voi antaa toiselle ja saada myös toselta.

Tuomittavaa tai ei, mutta varmasti "vaivansa" arvoista! Ja todellakaan, mua ei koskaan ole vaivannut mitä muut ajattelee musta tai kekemisistäni. Sillä mulle riittää se, että tiedän itse mitä olen ja mitä teen... Mr. Green
Takaisin alkuun
Pelikaveri
LähetäLähetetty: 13.3.2012, 17:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Syöjätärkö olen? kirjoitti:
Ikävä myöntää, että olen varmaan ainut mun piireistäni nykyään ja mulla on todella iso ystäväpiiri.. Ainostaan kolme (3) kaveriani tietää / hyväksyy tämän tapani elää. Ja he toki tarvittaessa auttaa järjestelyissä Very Happy Yksi näistä on tehnyt kuten mä ja nyt hänellä on vakituinen kaveri...

Harvasssa toki on varmasti nämä jutut jotka onnistuu. Itse todella nautin näistä tapaamisista ja siitä nautinnosta, mitä voi antaa toiselle ja saada myös toselta.

Tuomittavaa tai ei, mutta varmasti "vaivansa" arvoista! Ja todellakaan, mua ei koskaan ole vaivannut mitä muut ajattelee musta tai kekemisistäni. Sillä mulle riittää se, että tiedän itse mitä olen ja mitä teen... Mr. Green



Meidän kaveripiiristä kukaan ei meidän tietojen mukaan toimi kuten me. No jotkut tuntemani miehet kyllä käyvät vieraissa, mutta salaa ja kännissä. Varmaankin enemmän vaan juuri kertapanoja. Itse olen etsinyt sitä vakituista ja nimenomaan selvinpäin, mutta ei sitä vaan tunnu löytyvän, kertapanoja baareista olisi jonkin verran tiedossa, mutta ei viitsi alkaa keräilemään mitään kokoelmaa ja selvinpäin kaikki on mukavempaa. Yleensäkin seksi on parempaa toisella ja niillä seuraavilla kerroilla. Ensimmäinen kerta, kun menee kuitenkin vähän enemmän tutustuessa siihen, että mistä toinen tykkää.


Mekään emme ole kertoneet tästä "harrastuksestamme" oikeastaan kenellekään, jokunen kaveri tietää. Ajatelkoot muut mitä haluavat, mutta silti sitä ei viitsi mainostamaan lähteä. Seksielämä on kotonakin paljon parempaa, kun välillä käy muuallakin.
Takaisin alkuun
Syöjätärkö olen?
LähetäLähetetty: 13.3.2012, 23:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kyllä munkin mies oikeasti sanoo, että hae ja etsi itsellesi pano, sellainen joka voi sut tyydyttää... Mutta mitään en koskaan myönnä Very Happy Ja oikeassa olet siinäkin, että se seksi on kotonakin parempaa - kuin normisti.

Tosin mä haen kyllä vähän rankempaa ja pervompaakin seksiä näiltä reissuiltani. Eli sitä mitä ei, kotona harrasteta..
Takaisin alkuun
Syöjätärkö olen?
LähetäLähetetty: 8.4.2012, 2:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 08 Huh 2012
Viestejä: 2
Paikkakunta: Uusimaa

Pelikaveri- juteltaisiinko joskus..? Vois kiinnostaa mua Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pelikaveri
LähetäLähetetty: 10.4.2012, 12:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 10 Huh 2012
Viestejä: 1

Syöjätärkö olen? kirjoitti:
Pelikaveri- juteltaisiinko joskus..? Vois kiinnostaa mua Wink


Laitoin sulle YV:n
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Syöjätärkö olen?
LähetäLähetetty: 10.4.2012, 13:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 08 Huh 2012
Viestejä: 2
Paikkakunta: Uusimaa

Wink Ja mä vastasin sulle jo...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker