Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Pelit ja vehkeet  ~  ... - käyttäjiiä?
Syöjätärkö olen?
LähetäLähetetty: 22.3.2012, 22:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kuinka moni miehistä tunnustaa käyttävänsä tätä "huvikseen"?
Itse ainakin nautin tämän tuotteen tuloksista ja siitä, että kaverilla pelittää pitkään..
Takaisin alkuun
Syöjätärkö olen?
LähetäLähetetty: 23.3.2012, 1:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Nimi tosta varmaan postettiin - mutta kuinka moni mies käyttää siis potenssilääkkeitä ns."huvin" vuoksi, jotta pystyy naimaan pitkään?
Takaisin alkuun
Pelikaveri
LähetäLähetetty: 23.3.2012, 10:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





En näe mitään syytä itse käyttää lisäksi lääkkeitä, sillä muutenkin yleensä pystyn naisen tyydyttämään kerran tai muutaman ennenkuin itse saa ensimmäisen. Ja muutaman minuutin jälkeen on kuitenkin valmis taas toimimaan uudelleen.

En siis usko potenssilääkkeen tuovan mitään uutta asiaan. Epäilen vaikutuksen terveellä ja normaaliin erektioon pystyvällä miehellä olemaan lähinnä psyykkinen, mutta siinähän se voima taitaa ollakin.

En siis usko potenssilääkkeen tuovan mitään todellista kestoa ja eihän niitä siihen ole tarkoitettukaan vaan ainoastaan vahvistamaan erektioita, mikä taas saattaa todellisuudessa aiheuttaa jopa nopeamman laukeamisen.
Takaisin alkuun
Syöjätärkö olen?
LähetäLähetetty: 23.3.2012, 13:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Oman vähäisen kokemukseni mukaan kaverini joka sitä käytää- ei ole laukeamishakuinen vaan käyttää sitä, että seisokki pelaa ja voi naida kuinka kauan haluaa. Eli siis naintimme , rakastelumme kestää tunteja. Hänelle se laukeaminen ei ole tärkeintä vaan, että seisokki on pitkä ja vakaa ja kestää. ... antaa jopa todella pitkä vaikutusajan. Viagara taas vaan muutamia tunteja ja sen kanssa mies laukiaa normisti kuitenkin. Voi olla käsitykseni, tietoni on toki väärä Cialiksen kohdalla? En tiedä mutta luulisin, että henkilöt jotka tekee noita viihevideoita/ -elokuvia heillä voisi olla kokemusta näiden aineiden käytöstä enempikin? Vai onko?
Takaisin alkuun
Pelikaveri
LähetäLähetetty: 23.3.2012, 14:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Okei. Minulle ei nimittäin ole minkään sessioin aikana tullut sellaista tilannetta, että erektio olisi vaan jostakin syystä loppunut ennen laukeamista. Mielelläni toki kuitenkin laukean kerran tai pari tunteja kestävän sessioin aikana.
Takaisin alkuun
frank
LähetäLähetetty: 24.3.2012, 17:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 11 Huh 2010
Viestejä: 2
Paikkakunta: Helsinki

Syöjätärtä komppaan. Tässä viihdekäytössä ei ole tosiaankaan kyse ettei seisoisi, vaan nautinnon maksimointi. Pyritään kestämään mahdollisimman pitkään stondis päällä. Kokemusten mukaan nautinto molemminpuolista. Tosin tästä merkistä ei kokemuksia, vaikka mainospuheet vaikutusajasta houkuttelevia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pelikaveri
LähetäLähetetty: 28.3.2012, 9:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Jos vehje seisoo moitteetta pitkänkin session, silloin en näe saavani mitään lisää vaikka käyttäisin lääkkeitä. Tästä syytä uskonkin vaikutuksen olevan lähinnä psyykkinen.

Jos olen ymmärtänyt oikein, niin nuo lääkkeet ainoastaan parantavat verenkiertoa, eivätkä aiheuta kiihottumista. Jos ne taas kiihottavat lisää niin vaikutus on varmaankin enemmän psyykkisellä puolella, eli sama kuin kiinnijäämisen pelolla positiivisessä muodossa.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker