Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Bi, gay, lesbo

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Bi, gay, lesbo  ~  Etsintäkuulutus!
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 23.3.2006, 20:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

assa kirjoitti:

"Lasset", tuli ensimmäisenä mieleen... Mutta eihän se olekaan vähemmistö Laughing Laughing Rolling Eyes Wink


Pissikset käyttää kylläkin nykyään "Ossit"- nimitystä entisten lassejen ja amiskojen sijaan. Sain tänään huomata sen! Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
ai vähemmistö
LähetäLähetetty: 23.3.2006, 21:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





No kelpaako vähemmistöön kun on 13 cm jäykkänä ja alle 2 min veltosta velttoon,mistä tällaiselle nainen....ei mistään, tumppuun vaan !
Takaisin alkuun
Noname
LähetäLähetetty: 24.3.2006, 19:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Härski kirjoitti:
Mä olen kaappi-pehmo. En ole vielä tullut tulos täältä Sad


Kaappihomot käyttäytyvät heteroina. Eli sinä siis real-lifessa panet B-porttiin, roiskit naisten kasvoille, olet ns. "kunnon panomies" vaikket tykkää siitä, etkä USKALLA tulla kaapista ulos eli ET KOSKAAN ole hellä, ET makaa vierekkäin, ET kävele käsi kädessä, ET harrasta viatonta hellää suutelemista.

Onko näin? Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Paul Bunyan
LähetäLähetetty: 24.3.2006, 19:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 12 Tam 2006
Viestejä: 35
Paikkakunta: Turku

Täällä on toinen piilopehmo pussailija, joka tosin on myöskin bi

_________________
Melkein kaikkea pitää kokeilla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 24.3.2006, 20:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Noname kirjoitti:
Härski kirjoitti:
Mä olen kaappi-pehmo. En ole vielä tullut tulos täältä Sad


Kaappihomot käyttäytyvät heteroina. Eli sinä siis real-lifessa panet B-porttiin, roiskit naisten kasvoille, olet ns. "kunnon panomies" vaikket tykkää siitä, etkä USKALLA tulla kaapista ulos eli ET KOSKAAN ole hellä, ET makaa vierekkäin, ET kävele käsi kädessä, ET harrasta viatonta hellää suutelemista.

Onko näin? Rolling Eyes

Niin itse sanoisin että minä esiinnyt tuollaisena koviksena (ehkä) mutta oikeasti haluaisin olla pehmis ja vähän kaipaan sitä. Mutta B-porttiin paneminen ja kasvoille roiskiminen on minulle kyllä vähän etäisiä asioita, ei niitä sentään, mutta joskus noi muut koviksen elkeet on pinnalla vaikka haluaisin olla pehmis.

Voi olla syynä se että ei ole järin hyviä kokemuksia siitä kun on naisille tunteensa näyttänyt (eli avautunut). Siitä on tullut vähän v**** varovaiseksi ettei sellaista tyhmyyttä kovin nopeasti mene toistamaan Sad

// Edit: Katos, tämä taisi olla eka kerta kun kirjoitin naisen sukupuolielintä kuvaavan sanan tänne forumille ja se korvattiin noilla tähdillä itsekseen. Olin unohtanut että itse tein ton tuhmien sanojen listan Shocked

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 25.3.2006, 2:09  Vastaa lainaamalla viestiä






Härski kirjoitti:
Minä kuulun useampaan seksuaalivähemmistöön tällä forumilla.

Pidän eniten lähetyssaarnaaja-asennosta, en tykkää panna B-porttiin, en tykkää roiskia naisten kasvoille, pidän hellyydestä ja joskus ihan vain vierekkäin makaamisesta ja jopa käsi kädessä kävelemisestä Shocked mikä nyt on kunnon panomiehille ihan out! Ihan viaton hellä suuteleminenkin on musta kivaa Embarassed

Noista mieltymyksistä kun täällä avautuu niin ei saa edes teilauksiaa ja haukkuja vaan mun suuntaus ohitetaan kylmästi ja vaietaan kuoliaaksi. Siksi olen täällä kaapissa edelleen Sad


SäälittävääSmile Ei mitään yritystä herätellä naisten huomiota kenties... voi sua lutusta... Saat sympatiaa. ja joskus pillua varmaan dont worry:)
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 25.3.2006, 2:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
Härski kirjoitti:

Pidän eniten lähetyssaarnaaja-asennosta, en tykkää panna B-porttiin, en tykkää roiskia naisten kasvoille, pidän hellyydestä ja joskus ihan vain vierekkäin makaamisesta ja jopa käsi kädessä kävelemisestä Shocked mikä nyt on kunnon panomiehille ihan out! Ihan viaton hellä suuteleminenkin on musta kivaa Embarassed


SäälittävääSmile Ei mitään yritystä herätellä naisten huomiota kenties... voi sua lutusta... Saat sympatiaa. ja joskus pillua varmaan dont worry:)

Äh nyt toi paljastui Embarassed kumma kyllä kun ei vielä ole mailia tullut missä naiset pyytää iltakävelylle Shocked onkohan täällä vain noita naisia jotka hakee kovia jätkiä Confused ei nörtit kelpaa...

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 25.3.2006, 2:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Härski kirjoitti:
kumma kyllä kun ei vielä ole mailia tullut missä naiset pyytää iltakävelylle Shocked onkohan täällä vain noita naisia jotka hakee kovia jätkiä Confused ei nörtit kelpaa...


No minulla on sitten senkin edestä koko ajan privaboksi tukossa.

Jos forwardaan puolet sinullepäin, niin tasoittuisi kuorma vähäsen? Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 25.3.2006, 3:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

assa kirjoitti:
Härski kirjoitti:
kumma kyllä kun ei vielä ole mailia tullut missä naiset pyytää iltakävelylle Shocked onkohan täällä vain noita naisia jotka hakee kovia jätkiä Confused ei nörtit kelpaa...


No minulla on sitten senkin edestä koko ajan privaboksi tukossa.

Jos forwardaan puolet sinullepäin, niin tasoittuisi kuorma vähäsen? Cool

Voi v**** mä valitsen aina väärän strategian. No forwardaa muutama vähän kiltimpi tyttö tänne sitten - kyllä on noloa Embarassed

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Boston
LähetäLähetetty: 20.9.2006, 8:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Eliksiiri kirjoitti:
Mua harmittaa, kun täällä on niin vähän noita vähemmistöjä mukana. Jokunen bi on näyttäytynyt, ...! Smile


To bi or not to bi , that´s the question. Aika vähän täällä tosiaan näkyy vähemmistön edustajia. Kyllä mä olen bi-mies, tosin kaappi semmonen, ei pienellä kylä pahasella voi esiintyä omana itsenään. Voiko missään, saamatta turpiinsa. Meikäläisen ukkoporukassa tuomitaan kaikenlainen miestenvälinen seksi, On tossa aina sillon tällön sauna iltoja ja siellä se puhe joskus kääntyy seksiasioihinkin. Tiedä sitten minkälaisia kaappihomoja niissäkin sitten loppujenlopuks on. Minä olen pitäny nuoresta pojaasta asti miesten kalujen kattelusta ja myöhemmin koskettelustakin, mitäs ihmeellistä siinä on jos mies nuolee naisen piparia niin miksei se vois ottaa suihin mieheltäkin. Täytyy sanoo, että munaa on usein paljon mukavampi imee kun puolipuhdasta pillua. No kyllä kulliv varsikin puhdas pitää olla. Tällähetkellä kyllä seurustelen naisen kanssa.

Minua on aina kiinnostanu nää poikkeavuudet, bi, cay, transut… mistähän sekin johtuu. Tuleeko se entisistä elämistä, uskon että entisissä elämissä sielu voi olla välillä mies ja sit taas nainen. No nyt meinaa taas mennä turhan henkisex. En ymmärrä miks pitää olla niin jyrkkä, jos joku on homo, lesbo tai mikä hyvänsä niin so what, sehän jokaisen oma asia. Tai vaikka hurahtanu sielunvaellus oppeihin. Sehän on vaan rikkaus kun on kaikenlaisia ihmisiä. Aatelkaa ny jos kaikki olis laihoja heteroja, vaaleetukkasia ateisteja, kyllä itsemurhatilastot olis karua katteltavaa.

Että erilaisuus kunniaan . Smile

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 20.9.2006, 9:25  Vastaa lainaamalla viestiä






Härski kirjoitti:
assa kirjoitti:
Härski kirjoitti:
kumma kyllä kun ei vielä ole mailia tullut missä naiset pyytää iltakävelylle Shocked onkohan täällä vain noita naisia jotka hakee kovia jätkiä Confused ei nörtit kelpaa...


No minulla on sitten senkin edestä koko ajan privaboksi tukossa.

Jos forwardaan puolet sinullepäin, niin tasoittuisi kuorma vähäsen? Cool

Voi v**** mä valitsen aina väärän strategian. No forwardaa muutama vähän kiltimpi tyttö tänne sitten - kyllä on noloa Embarassed
.....hahh....ma ainakin tykkään pehmis.... jäätelöstä......m:n mielestä paras mitä olen syönyt......mmmm.... Embarassed ....ja mun kaapissa on ehkä enempää tilaa..... Embarassed ..
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 20.9.2006, 10:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:
Ihan viaton hellä suuteleminenkin on musta kivaa Embarassed

Noista mieltymyksistä kun täällä avautuu niin ei saa edes teilauksiaa ja haukkuja vaan mun suuntaus ohitetaan kylmästi ja vaietaan kuoliaaksi. Siksi olen täällä kaapissa edelleen Sad


Härski, beibe Arrow
Tule tänne pusuttelemaan, *kiss, kiss*
Katotaan kumpi lopettaa ensin Wink

Niin, se on sääli ettei saa koskaa avautua rauhassa Sad , joku aina rökittämässä. Rolling Eyes Very Happy
Mä inhoon machoilua miehissä Evil or Very Mad
Mikähän pätemisen tarve pojilla oikein on? *silittää poikien päitä*
*voi, voi, äidin pikkupojat, onko teillä kurja olo?*

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Aapo
LähetäLähetetty: 20.9.2006, 11:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 09 Tam 2006
Viestejä: 22

Mielenkiintoista!
Tuo suuntautuminen on joskus hieman hankalaa rajata varsinkin jos on nuori. Näin keski-iän kynnyksellä se alkaa jo pikkuhiljaa kuitenkin hahmottua.

Nuorena poikana itse luulin olevani vallan homoseksuaali, koska Kalle-lehden gay-sivut saivat minut aina toisinaan kiihottuneeseen tilaan. Tosin niin sai koko muukin lehti, olin kova poika runkkaamaan. Mutta tuo asia kuitenkin hämmensi mieltä ja sen seurauksena menetin poikuutenikin vasta armeijan käyneenä eli pari kymmpisenä Embarassed Naisen kanssa.

Kuitenkin tiesin, että miehetkin minua kiinnostavat. Olin juuri aloittamassa vakavaa suhdetta naisen kanssa, kun sitten yksin liikuessani päätin erään ravintola illan iskemällä itselleni seksikumppaniksi miehen. Ja niinhän se sitten tuli kokeiltua. Oraaliseksiä harrastettiin, kun minua ei anaalihomma oikein innostanut. Eikä nyt sitten se toisen kullin imeminenkään, mutta parhaan suihinoton kyllä silloin koin. Eli ei ihan turhaa. Cool

Sen kuitenkin tajusin, että miesten välinen seksi ei ole minua varten. Voin kyllä edelleen katsella miehiä sillä silmällä ja katselenkin.
Mutta seksi on parasta naisten kanssa ja minäkin tykkään lähetyssaarnajasta eri variaatioineen, enkä edelleenkään halaja anusta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 9.10.2006, 16:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Eliksiiri kirjoitti:
Mua harmittaa, kun täällä on niin vähän noita vähemmistöjä mukana. Jokunen bi on näyttäytynyt, mutta eipä hekään ole suuntautumisestaan juuri avautuneet.

Keskusteluja ja mietteitä tahtoo hän! Smile


Eliksiiri Heart Pink , et varmaan arvaakaan, että minä olen kovasti bi... en ole koskaan tainnut mainita? Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 9.10.2006, 19:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

bi-vaimo kirjoitti:
Eliksiiri kirjoitti:
Mua harmittaa, kun täällä on niin vähän noita vähemmistöjä mukana. Jokunen bi on näyttäytynyt, mutta eipä hekään ole suuntautumisestaan juuri avautuneet.

Keskusteluja ja mietteitä tahtoo hän! Smile


Eliksiiri Heart Pink , et varmaan arvaakaan, että minä olen kovasti bi... en ole koskaan tainnut mainita? Very Happy

Ihan olen vain rivien välistä näin lukenut. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Bi, gay, lesbo

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker