Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  S/M ja Kinky

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  S/M ja Kinky  ~  Haaveilee päästä dominan hoidettavaksi
Kemikaalitonttu
LähetäLähetetty: 28.9.2012, 17:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Olisi kiva joskus päästä kokeilemaan olisiko jotain mistä ehkä tykkäisin? Olen bi, tykkään miesten kesken olla btm.Olen muutenki kuriton henkilö, ehkä domina saisi pidettyä kuria =) Kertokaa te jotka ovat joutuneet alistumaan dominalle Smile Tai miks ei dominatkin voivat kertoa mielipiteensä!
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 2.6.2015, 10:32  Vastaa lainaamalla viestiä






Siitä vaan kokeilemaan. Very Happy Eka kerta vaan voi tuntua vatsan pohjassa etukäteen enemmän kuin kokemus sinällään. Väärät odotukset tms. Mutta onhan se mahtavaa olla naisen "käsittelyssä."
Takaisin alkuun
Nahkatakki
LähetäLähetetty: 21.6.2015, 14:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 20 Hel 2013
Viestejä: 2
Paikkakunta: Pks

Minäkin olen kiinnostunut dominakokeilusta. Privaattipaikassa otin kerran yhden session ja se oli hyvä kokemus sinänsä. Haluaisin silti kokeilla uudestaan, mutta tällä kertaa ihan oikean dominan kanssa. En ihan tarkalleen osaa kertoa mitä haen, mutta se alistamisen tunne kiihottaa. Minua saa kyllä "riepotella", mutta kipu ei silti ole se varsinainen pointti. Tunne että domina käskee mitä teen itselleni tai Valtiattarelle, on se tärkein kokemus. Onko muilla hyviä vinkkejä Valtiattaresta, joka voisi opastaa minua tämän lajin saloihin? Diminat, teidänkin yhteydenottonne ovat tervetullleita! Dominatyypin suhteen olen kaikkiruokainen, mutta jos toiveita saa esittää, niin uhkeat ja hieman kypsemmät Valtiattaret ovat ainakin mielikuvituksessani kiihottavimpia! Aurinkoisia kesäpäiviä kaikille!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  S/M ja Kinky

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker