Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 6 Yht. 6
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Bi, gay, lesbo

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Bi, gay, lesbo  ~  seksi samaa sukupuolta olevan kanssa
jukkaantero
LähetäLähetetty: 4.8.2009, 21:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 04 Elo 2009
Viestejä: 2

Mielestäni homous on sairaus joka pitäisi hoitaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 5.8.2009, 0:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Joo, keskustelemalla kaikki asiat hoituu Very Happy

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cockboy
LähetäLähetetty: 28.2.2010, 19:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 28 Hel 2010
Viestejä: 7
Paikkakunta: ylivieska

Se oli 18 vuotiaana kun runkkasin yhden 30kymppisen miehen kanssa luonnossa. Otettiin suihin ja sen sellasta. Kyrvän sain eka kertaa perseeseen viime joulukuussa ja himohan siihen jäi. Nyt oon 19v ja munaa tekee mieli usein.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 5.3.2010, 2:02  Vastaa lainaamalla viestiä






14v olin kun ekan kertaa yhen, ehkä 35-40v säliin kanssa olin. Tämän autossa mentiin yhdelle rakennustyömaalle (Sunnuntai aamupäivät for the win!) otin suihin ja annoin vetää ihan kunnolla takaluukkuun. Piti istua toisella kannikalla takasin päin ajellessa Embarassed
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 5.3.2010, 2:02  Vastaa lainaamalla viestiä






Anonymous kirjoitti:
14v olin kun ekan kertaa yhen, ehkä 35-40v säliin kanssa olin. Tämän autossa mentiin yhdelle rakennustyömaalle (Sunnuntai aamupäivät for the win!) otin suihin ja annoin vetää ihan kunnolla takaluukkuun. Piti istua toisella kannikalla takasin päin ajellessa Embarassed


Jätkän puollustukseksi pitää sanoa että näytin jo tossa vaiheessa kokoni ja sänkeni puolesta ainakin 18-vuotiaalta. Tosi mukava tyyppi oli ja oikea herrasmies, vaikka lutkaksi kutsui toiminnan keskellä Very Happy
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 9.8.2010, 10:39  Vastaa lainaamalla viestiä






Olin 25v kun ravintolassa tapasin 50v miehen jonka kanssa juttelimme koko illan. Vähän keskiyön jälkeen hän ilmoitti lähtevänsä kotiin, mutta pyysi minut mukaan oluelle. Päästyämme hänen luokseen joimme olutta ja hän esitteli lastensa kuvia ja kertoi elämästään. Kuin puun takaa hän yhtäkkiä kysyi haluanko ottaa häneltä suihin ja pitkään miehistä haaveiltuani en edes miettinyt kieltäytyväni. No sinä yönä sain maistaa sperman maun ja tuntea jäykän elimen pakaroideni välissä. En sen koommin ole tätä miestä nähnyt mutta muistelen iltaa lämmöllä.
Takaisin alkuun
pena.pena18
LähetäLähetetty: 23.8.2010, 13:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tuo viimeinenhän on melkein tämmöisen kokemattoman ison kaverin unelma. Kyllä minäkin ottaisin suihin ja pakaraan ukolta, jos sellainen löytyisi. Ikää en kysyisi, mutta itse en voisi kyllä vedellä kankkuun enkä suudella, mutta pikku narttu kyllä olisin ilomielin!
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 30.10.2011, 0:59  Vastaa lainaamalla viestiä






Minusta seksi samaa sukupuolta olevan kanssa on epänormaalia.
Luontohan on luonut meille sukupuolivietin vastakkaista sukupuolta kohtaan, jotta me lisääntyisimme. Jos näin ei olisi kuolisimme sukupuuttoon.Maailmassa on toki paljon poikkeuksia ja luonnoikkuja jotka pitää vain hyväksyä. Mutta pitää myös myöntää että se ole normaalia. Confused
Takaisin alkuun
T83
LähetäLähetetty: 24.11.2012, 20:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 24 Mar 2012
Viestejä: 1

Moikka kaikille. Oon uusi tällä sivustolla. Omia kokemuksia vuosien varrelta. 9-11 vuotiaana kaverini kans touhuttiin parisen vuotta. Käsitöitä toisillemme, ei kummempaa.

Taisin olla 15v kun seuraavan kerran olin miehen kanssa. Oli vappu ja tottakai teininä piti juomaan päästä. Tapasin arviolta 40-50 vuotiaan miehen joka pyysi sitten kylään saunomaan ja lisää kaljaa. Saunassa mulla rupesi hieman seisomaan ja mies rupes sitten silittelemään ja hieromaan mun munaa. En laittanut vastaan kun nautin tilanteesta. Käsi- ja imutyöt tehtiin toisillemme kun en haluaisi edes kuvitella anaalijuttuja.

Nykypäivänä pari kertaa käsi- ja imujuttuja 3 henkilön kanssa. Niistäkin on kyllä jo vuosia. Haluttaisi kyllä enemmän mutta oon aika pahasti jumissa kaapissa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 6 Yht. 6
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Bi, gay, lesbo

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker