Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Vaimon tytär panettaa
Vieras
LähetäLähetetty: 2.9.2005, 15:24  Vastaa lainaamalla viestiä






Moi.Mitä teen kun olen huomannut että olen rakastunut avovaimon tyttäreen Ens:aviksesta.Ja tekis mieli panna sitä.Aina kun rakastelen muijan kans.Niin kuvittelen tyttärensä olevan siinä ja saan kauhean kovan orkun.Mitä teen.Hän on 30+ tämä tytär ja erittäin muodokas.
Takaisin alkuun
minävain
LähetäLähetetty: 2.9.2005, 21:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 11 Elo 2005
Viestejä: 7

vai niin jos oot vanha ja se tyttö ei ole kiinnostunut susta niin jätä se rauhaan!!


Viimeinen muokkaaja, minävain pvm 5.9.2005, 7:27, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Titti
LähetäLähetetty: 4.9.2005, 16:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Eikös nämä raiskaus-viestit yms. voitaisi poistaa? Mä en ainakaan (raiskattuna) naisena halua lukea tällaisia, vaikka ilmeisesti se sitten jonkin mielestä onkin vain huumoria...Eiköhän tässä maassa olla jo raiskattu ihan tarpeeksi!
[ylläpito sensuroi äsken mainittua viestiä Shocked ]
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 5.9.2005, 8:51  Vastaa lainaamalla viestiä






MOI.Kirjoitit mun ilmoitukseen että sut on raiskatt.Se on erittäin paha asia .Mä haluaisin poistaa sulta sen asian.Ja haluaisin todella pitää sua lähelläni.Ja haroa sun hiuksia ja helliä ja suukotella sua.Ei naista saa kohdella kaltoin.Mä haluaisin kivan naisen itselleni,sillä elän vähän niin kuin pommin päällä.Mun kumppani terrorisoi taas mua.Ja sen takii on hänen tyttärensä mielessä koko ajan.Ollaan me hänen tyttärensä kanssa halailtu ja se teki todella hyvää.Ja hänkin melkein nukahti olkapäätä vasten.Mä haluaisin naisen jolta saa rakkautta ei pillua yksinomaan.Jota myös saa helliä ja suukottaa.Olen hyvin pahoillani puolestasi edellinen kirjoittaja.Että sulle on käynyt niin.
Takaisin alkuun
kissa
LähetäLähetetty: 8.9.2005, 15:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





[sairasta muijaas kohtaan, kuvittele kääntäen se asia,miltä susta tuntuis. eiköhän ole paras erota, niin voit haikailla nuorten perään !!!!!!!
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 4.10.2005, 11:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Kyllähän tuo vähän tulenarka aihe on. Moisessa tilanteessa herkästi voi kuvitella sieltä nuoren tytön suunnalta ihan toisenlaista kiinnostusta kuin sitten tosiasiassa onkaan. Tytär voi tuntea sinuun äitinsä "miehenä" pikemminkin isällistä läheisyyttä, kuvittele sitten miten tuhoat koko turvallisuuden tunteen jos menet tuomaan julki seksuaaliset halusi häntä kohtaan.

Tottakai nuoret tytöt kiihottaa, kaikkia meitä kaksilahkeisia. Tuskin rakkaudesta kuitenkaan kyse on tässäkään tapauksessa.

Suosittelisin että hillitset itsesi, tai jos et siihen pysty, hankkiudu pois noin vaikeasta tilanteesta/suhteesta. Ehkä jos pystyt suhtautumaan isällisin tuntein tytärtä kohtaan, huomaat senkin läheisyyden ja luottamuksen tuovan hyvänolon tunteen.

Fantasiat ovat sitten jokaisen oma asia, yksin pimeässä voit rauhassa hetken kuvitella mitä vaan ja runkkailla asialle, kunhan pysyt järki päässä arjen keskellä.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
minä
LähetäLähetetty: 4.10.2005, 14:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Ei kait tää tytär "kovin nuori" ole jos se on jo yli 30. Näin mä sen käsitin.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 4.10.2005, 15:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

minä kirjoitti:
Ei kait tää tytär "kovin nuori" ole jos se on jo yli 30. Näin mä sen käsitin.


No niinpä näkyy. Käsitin äidin olevan se 30 ja tytär sitten sen mukaisesti Shocked Embarassed

No vitut. Pane sitä.

Twisted Evil

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 4.10.2005, 18:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Anonymous kirjoitti:
Moi.Mitä teen kun olen huomannut että olen rakastunut avovaimon tyttäreen Ens:aviksesta.Ja tekis mieli panna sitä.Aina kun rakastelen muijan kans.Niin kuvittelen tyttärensä olevan siinä ja saan kauhean kovan orkun.Mitä teen.Hän on 30+ tämä tytär ja erittäin muodokas.


Muuta neuvoa on vaikea antaa, tässä tilanteessa, jos haluat säilyttää kasvosi: Fantasioi.

Kyllä sitä sitten sais joka mulkkua imeskellä, jos noin ajattelis, mutta järkee pitää osata käyttää tilanteen vaatimalla tavalla Cool

Vaikka ite olenkin aika himotar, se ei tee musta sellaista että vinkuisin joka pojan vehkeelle, onneksi on tuo siippa Very Happy

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker