Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö  ~  Ujo tyttö myy käytettyjä alushousujaan
Emmah_90
LähetäLähetetty: 5.8.2014, 23:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 05 Elo 2014
Viestejä: 1

Ujo 23-vuotias naapurintyttö myy käytettyjä kiimaisen tuoksuisia alushousujaan. Olen hieman ujo, mutta jos haluat, voin ottaa sinulle lisämaksusta kuvia itsestäni alushousut päällä, mitkä sinulle lähetän Wink Voin pyynnöstä pitää alushousujani jalassa niin monta päivää kun haluat. Voin myös käydä salilla alushousut jalassa, tai tyydyttää itseäni.. Mitä vain haluat Wink Saat myös valita, käytänkö hipstereitä... stringejä.. Päätös on sinun Wink

Olen s-m kokoa, minulla on ruskeat alaselkään ylettyvät hiukset. Kuppikokoni on 70C. Harrastan kuntosalilla käyntiä 4krt viikossa. Kasvoiltani olen kaunis ja minulla on paljon vientiä miesrintamalla.

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä sähköpostiini. Kerro mitä haluat ja tee tarjous Wink

Emmah_90@outlook.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker