Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  Nuoren naiset vahvasti tuoksuvat pikkarit.. ;)
viivi93
LähetäLähetetty: 13.4.2016, 18:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 13 Huh 2016
Viestejä: 2
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Ke Huh 13, 2016 5:49 pm Viestin aihe: Nuoren naisen vahvasti tuoksuvia pikkareita... Wink Vastaa lainaamalla viestiä Muokkaa/Poista viesti Poista viesti
Moikka!





Mun nimi on Viivi ja olen 23-vuotias. Opiskelen Helsingin yliopistossa lakia. Vaikka omaankin DD-silikonit, niin en ole mikään bimbo. Wink Mulla on punertavat pitkät hiukset ja XS-S koon muodokas vartalo. Vaikutan ulospäin kiltiltä lukutoukalta, mutta olen rakastanut seksiä ja kaikkea siihen liittyvää ihan nuoresta saakka. Ajattelen seksiä useasti päivän aikana ja kun kiihotun, kiihotun todella kosteaksi. Kiihotun erityisesti seksistä vanhempien miesten kanssa ja kaikesta joka on jollain tavalla "väärin". Ehkä juuri siksi myös ajatus siitä, että sinä haistelet pilluni aromeita kiihottaa kovasti...



Pikkarit ovat 20 euroa/kpl. Voin pitää niitä päällä 3 päivää. Useamman päivän/pissatut/masturboidut pikkarit 25e/kpl.

Voin myös lähettää kuvan pillustani/pepun reiästä ostajalle, kun kaupat on sovittu. Kuva on 5e/kpl. Smile



Kaikesta voidaan keskustella ja yritän parhaani mukaan vastata sinun mieltymyksiisi! En juttele skypessä tai tapaa ostajaa kasvotusten. Maksu tapahtuu paypalin kautta. Huom! Sinulla ei tarvitse olla PayPal-tiliä. Lähetän kaikki pakattuna tiiviisti minigrip-pussiin ja valkoiseen kirjekuoreen. Olen ehdottoman luotettava! Asiakkaita minulla on ollut useita ja olen saanut pelkästään positiivistä palautetta.



Ota ihmeessä yhteyttä meilitse osoitteeseen kiimaviivi93@gmail.com niin jutellaan lisää! Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker