Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  Cruel cuckold
Ariel
LähetäLähetetty: 3.7.2016, 19:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Olen Ariel, 43vee Kotkalainen transsu.Minulla on micro penis ja olen kykenemätön yhdyntään naisen kanssa, olen siis neitsyt..mutta tykkään tytöistä ja etsin naista joka on valmis alistamaan minua julmasti, nussimalla oikeiden miesten kanssa ja antamalla minun turhautua.Teet minusta aisurin julkisesti ja avoimesti.. marko-ariel@luukku.com
Takaisin alkuun
olliolli
LähetäLähetetty: 5.7.2016, 23:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mussalon teinitytöt nauravat tällä transsu virkkuselle jolla niin peni peli että se on melkein eunukki.
Takaisin alkuun
posso
LähetäLähetetty: 6.7.2016, 7:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tästä Virkkusesta kerrotaan kyllä juttuja, se on any way transsu ja tykkää kyllä tytöistä.Muttei se kykene mihinkään miropeniksellään..
Takaisin alkuun
raaka
LähetäLähetetty: 8.7.2016, 20:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Monikin tiettää Mussalon transsun Virkkusen, se lenkkeili pari vuotta sitten naisten tiukoissa verkkareissa.Näis sen muutaman kerran lenkkeilevän perse heiluen..Kuulin että silloin pari vuotta sitten kolme teinityttöä.16 vuotiaita, riisuivat väkisien transsun tiukat verkkarit, kun sillä ei näyttänyt olevan ollenkaa mitää jalkovälissä.No olihan siellä pienet pähkinät ja kolme, neljä senttinen pippeli.
Takaisin alkuun
sika
LähetäLähetetty: 31.7.2016, 7:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kyllähän minä tiesin että Virrkusen Marko on transsu mutta 40 vuotias neitsyt..säälittävää!
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker