Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Trans-ihmiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Trans-ihmiset  ~  Yhdestä Thai-ladyboysta pikkasen
Goliath
LähetäLähetetty: 9.1.2018, 21:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 09 Tam 2018
Viestejä: 1

Tulipahan viimeviikolla kokeiltua shemalea ekaa kertaa ja olen hyvin tyytyväinen vaikka maksoikin 250€ tunti. Tänään piruuttani kattelin mitäs muita ilmoituksia löytyisi lähiseudulta ja törmäsin Thaihieronta69 nimiseen ilmoitukseen. Kuvassa helvetin pantavan näköinen perse, pisti epäilemään kun vain yksi kuva. Google ei antanut mitään olennaista kuvasta tai nimimerkistä. No soitin seuraavana päivänä töiden jälkeen. Olin unohtanut miltä se kuva näytti. Ajattelin että jos se oli sen vanha kuva, sovin ajan kokeilumielessä. Ovelta otettiin liikkeessä vastaan iloisin mielin, taaempana toinen nainen. Ensimmäisenä totesin että feikkitukka. Hieman hämmentyneenä päätin silti ottaa ainakin hieronnan mikä ei ollut lähellekkään parasta hierontaa mitä olen saanut, mutta onnistui kuitenkin kiusoitella jortikan pystyyn ja kysyi ottaako hän suihin, annoin luvan, kohtalaisen hyvin sai otettua vaikka hampaat tuntui(kaikki ketä on ottanut multa suihin on ollut ongelmaa pitää hampaat irti, paitsi tämä eka shemale josta mainitsin alussa Very Happy). Noin minuutin suikkarin jälkeen aloin panemaan. Sisään saamisessa ei ollut mitään ongelmaa. Pantaessa totesin että feikkirinnat eli tyttöilijä, jos edes voisi sellaiseksi kutsua, vaikutti enemmän homo naisten vaatteissa tyypiltä. Kullikin tupakan mittainen. Siinä sitten hän laukesi ennen mua. Käskin runkata mut valmiiksi, no eipä sekään oikeen onnistunut niin tein homman itse loppuun, runkkasin lähes raivolla valmiiksi ja enempää sanomatta lähdin menee, olisi jäänyt vielä 20min aikaa. Autolla ajaessa rupes haarovälissä ja kullin päässä ihme kihelmöivä polte tuntua, mitäköhän v**** jatkettua moottoriöljyä se minuun levitti. Evil or Very Mad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Trans-ihmiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker