Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Pelit ja vehkeet  ~  Lepomitta EI korreloi ”juhlakuntoa”!
MMT79
LähetäLähetetty: 24.11.2018, 13:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





No niin hyvät ystäväni jotka omaatte peniksen ja te toiset jotka otatte sitä vastaan Wink Eli siis toitotan tätä jo aika monetta kertaa, mutta naiset,jos menette saunaan esim (miehen kanssa jonka kanssa ei ole ollut intiimiä) niin vaikka se näyttäis kuinka rupsahtaneelta tulitikulta, niin älkää tehkö johtopäätöksiä siihen mikä on sen ”toimintavalmius”. Itse myönnän jo lähes 40 ikävuoteen mennessä, että saattaa tulla kylmä vesi jne jne tms ja sitä katsoessa (vaikkette katso niin kuitenkin;)) se prosentuaalinen kasvu voi olla huikea jäykkänä verrattuna lepotilaan, joten painotankin edelleen, että älkää kuvitelko kyseisen miehen naisen (välttämättä) ellet ole itse tämä ”onnellinen saaja”, että se olisi kevytsarjalainen sängyssä. Levossa se on ainoastaan kusemista varten joten voitte yllättyä vielä Smile (toki onhan miehen elin aina yäk), jos vertaa normaaliin vaginaan ja voihan sitä tirskahdella, koska jos oletettu lepo on oletettu olevan sen 9-13cm mutta älkää heti olettako miehen olevan miniman jos onkin 5cm omistajana ei olekaan sängyssä se 10cm Wink ja miehet jotka olemme heteroita, niin turha kiusata ”pikkusia” saunassa ettei satu vielä omaan nilkkaan Razz ja tutkimushan kertoo myös, että 1/100 eli 1% miehistä omaa yli 16cm erektiossa (joka kuulostaa itsestänikin hassulta, mutta tutkijoiden hommaahan se on). Kiitos. Olen puhunut.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker