Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 7 Yht. 9
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Minä haen seuraa sinusta

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Minä haen seuraa sinusta  ~  Oletko onnistunut Seksitreffit.fi seuranhaussa?

Oletko löytänyt seksi- tai muutakaan seuraa Seksitreffit.fi kautta?
Olen mies, KYLLÄ OLEN löytänyt seuraa
15%
 15%  [ 33 ]
Olen mies, EN OLE löytänyt seuraa
74%
 74%  [ 164 ]
Olen nainen, KYLLÄ OLEN löytänyt seuraa
6%
 6%  [ 14 ]
Olen nainen, EN OLE löytänyt seuraa
4%
 4%  [ 9 ]
Ääniä yhteensä : 220

Vieras
LähetäLähetetty: 13.7.2007, 13:59  Vastaa lainaamalla viestiä






Kyllä olen onnistunut. Viimeviikolla laitoin ilmon jossa hain vanhempaa naista. Vastauksia tuli tasan yksi ja kerran olen käynyt jo paikanpäällä. Olen oikein positiivisesti yllättynyt. Kyseessä ei ole maksullinen tapaus.
Takaisin alkuun
peki79
LähetäLähetetty: 13.7.2007, 20:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Itselläni kävi hyvä onni matkassa, kun laitoin ensimmäisen ilmoituksen tänne niin seuraavana päivänä oli jo postia. Olemme nähneet kerran seksin merkeissä ja tarkoitus olisi viellä jatkaa samaa rataa... Very Happy Very Happy
Takaisin alkuun
Hitaasti
LähetäLähetetty: 13.7.2007, 21:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 13 Hei 2007
Viestejä: 85

Olen hakenut seuraa ja vihdoin sitä saanutkin. Luulin kyllä että naisille seuraa löytyy helposti... Rolling Eyes
Tai löytyyhän sitä, mutta mieleisen löytäminen teettää töitä! Wink

_________________
Älä ota kesäkissaa ... liian rajusti!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
teewa
LähetäLähetetty: 13.7.2007, 22:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 13 Hei 2007
Viestejä: 1

En ole, enkä ole kyllä edes yrittänyt saada. Ei taida oikein meikäläisen juttu tuo seksiseuran hakeminen netistä Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 14.7.2007, 8:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Kuten jo tuli mainittua aiemmin, on ollut äärimmäinen onni onnistua. Tosin se kyllä taitaa ennen pitkää viedä minulta hengen.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Little_Angel
LähetäLähetetty: 13.8.2007, 16:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Missäs semmonen vaihtoehto; en ole hakenut vielä seuraa ??
Rolling Eyes
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 13.8.2007, 16:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Little_Angel kirjoitti:
Missäs semmonen vaihtoehto; en ole hakenut vielä seuraa ??
Rolling Eyes


Sellaiset ei vastaa tähän threadiin.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 8.12.2007, 21:04  Vastaa lainaamalla viestiä






Ensimmäisellä vilkaisulla ja vastauksella tärppäsi, eli löytää kyllä muitakin kuin maksullisia naisia Smile
Takaisin alkuun
mehumaija
LähetäLähetetty: 10.12.2007, 4:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Laitoin joskus viime keväänä ilmoituksen, johon sain ihan hurjan määrän vastauksia, olisikohan ollut lähemmäs 200. Tosin asiallisia niistä oli ehkä 10, jos nekään.
Mikä ihme siinä, on jos laittaa ilmoitukseen selkeällä suomen kielellä, että minkä ikäistä miestä etsii, mistä päin, ja ilmoittaa, ettei halua varattuja, ja toivoo fiksuja vastauksia, lopputuloksena on 150 viestiä sisällöltään " annako pillua paljox maksaa varattu pena 58w". Jostain syystä tuollaisille ei kiinnosta vastata.
Asiallisille toki vastasin, ja löytyi pari ihan fiksuakin tapausta. Onneksi. Meinasin jo menettää uskoni miehiin.
Takaisin alkuun
¨field
LähetäLähetetty: 11.12.2007, 11:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





täällä on vähintään 90% naisista jotka hakee miestä on maksullisia, soitto ja kysely mitä maksaa nainen heittää 100e, sanoin ei kiinnosta liian kallista, on harvinaista että löytäs naista joka on himosta täällä.
Takaisin alkuun
tiukkabibo
LähetäLähetetty: 20.12.2007, 23:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tähän internet treffikeskusteluun olen todella tyytyväinen! Nosti mun silmissä miesten tunneälyn ihan uudelle tasolle, mistä olen todella onnellinen, koska ikää on jo kertynyt ja parisuhde rakoilee kyseisen asian vuoksi. Ei tosin mun puolesta, mutta alkoi jo käydä mielessä, että vastaanko samoilla aseilla ja alan etsiä myös vaihtelua kuvioihin... Nälkähän se on mikä ihmisen tiellä pitää! onnea parin etsintään ja elämään, niin teille kum mullekin.
Takaisin alkuun
tiukkabibo
LähetäLähetetty: 20.12.2007, 23:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Ja mä tykkään seksistä! Jos tää nykyinen suhde kusee niin takuu varmaan löydän itseni täältä. Enkä rahasta jos kemiat skulaa!! ollaanhan yhteydessä!
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 21.12.2007, 4:04  Vastaa lainaamalla viestiä






Mikäs vika maksullisissa on? Pillu se heilläkin on jo he ovat useinmiten keskivertoa paremman näköisiä naisia. Sitä paitsi, pitemmän päälle tulevat sittenkin halvemmaksi kuin ns oikea suhde.
Takaisin alkuun
Mulli
LähetäLähetetty: 22.12.2007, 20:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 19 Jou 2007
Viestejä: 97
Paikkakunta: Kanta-Häme

Hmm... Olisin oikeastaan joutanut vastata gallupin kohtaan "en ole ehtinyt haeskella seuraa, konsa olen niin vihreä koko sättimälaattorissanne". Se sijaan päätin jättää varsinaisen gallupin sikseen ja alkaa vain viisastelemaan threadissanne.

Lueskellessani tätä pötköä mielenkiintoni kiinnittyi kahteenkin seikkaan. Ensiksi havaitsin kovin paheksuttavaksi sen, että sen kumempia saivartelematta käy ilmoituksissaan suoraan asiaan. Tämä on toki seuranhakufoorumeila hyvinkin yleistä.

Jaa mikä..?

Siis se, että varmuuden vuoksi aletaan paheksumaan muita, että päästään itse korkeammalle portaikossa. Samalla pyritään luomaan keskustelulle sääntöjä, joissa pääsee itse esiintymään edukseen.

Olen nimittäin havainnut tuolla oikean elämän puolella, että kolmessa promillessa örähdelty "annap***aperr..." toimii oikeassa osoitteessa ihan yhtä tehokkaasti (itse asiassa liiankin. Minulla on kaveri, joka ei muuta osaakaan ja aikoinaan tapasin paheksua tuonkaltaista lähestymistapaa kovastikin, kunnes äkkäsin olevani kolmantena pyöränä ties kuinkamonetta kertaa), kuin mikä tahansa muukin line. Kaikki ihmiset eivät ole lahjakkaita kirjailijoita. Itse asiassa hyvin harva niistä, jotka tälläkin hetkellä ovat toimivassa parisuhteessa, osaa kirjoittaa (tai edes lukea sen vertaa, että kirjahyllyyn olisi ollut pakko raivata tilaa kirjoillekin) minkäänlaista ymmärrettävää tekstiä. Se lyhytsanainen "Varattuarska50stadi" saattaa poistaa akuutin puutostilan naaraseläjän paritteluvarustuksista huomattavasti hintelää runoilijatyyppiä tehokkaammin ja säästääpähän ainakin turhalta jorinalta.

Mitähän tuosta muuten mahtaa... Siis foorumin nimestä pohdiskelen, jotta mitä siitä tulee ensimmäisenä ihmiselle mieleen? Henkevä keskustelu?

Paheksuntaa herättää myös naaraseläjien tapa viestittää emättimen vuokraamismahdollisuuksista ilmoituksia jättäneille herrasmiehille. Vaikka tämänlainen paheksunta olisikin minulle huomattavasti tutumpaa (olenko muka niin epätoivoinen, että saan vain rahalla?!?), arvelin jättää senkin ymmärtämättä.

...ainakaan minussa ei tänään asu pieni Annelitempakka...

Jos minua luultaisiin niin rikkaaksi, että voisin todellakin maksaa parittelemisesta, se varmaankin imartelisi minua enemmän, kuin ottaisi ajukoppaan. Tosiasiahan on kuitenkin se, että nuo satanen ja 20 min ammattilaiset saattaisivat minut perikatoon muutamassa tunnissa. Muutenkin minulle (elkääpä nyt kuitenkaan lakatko ostamasta, jos tähän mennessä kaupan kama on ollut parittelun manuaalista simulointia parempaa) prostituuttiin sotkeentuminen olisi lähinnä nälkäkuoleman venyttämistä. Itseasiassa epäilen, josko saisin edes mitään aikaan parissakymmenessä minuutissa...

Ajatus harhailee Rolling Eyes

Toisaalta taas holtiton sikiäminen ja osamaksulasten laatiminen lähes jokaiseen suomen kuntaan on varmaankin tullut maksamaan minulle satakunta metriä korkean kivitalon sokkelia metritolkulla, joten jos olisin lapsosena (tuohon ikään luetaan 0-30-vuotiaisuus) älynnyt leasingemättimen edullisuuden, olisin nyt rikas mies. Oikeastaan siis päätän kuitenkin paheksua ammattilaisen ilmoittelua. Paheksuntani kuuluu näin: "Älkää kääntäkö veistä haavassa!!"

Noin muuten pidän kyllä ammattilaisten ilmoittelua tolkun touhuna verrattuna esimerkiksi siihen, että sähköpostin mukana tulee tuhansittain ilmoituksia tuotteista, joilla saan prinssinnakin kasvamaan moduulirekaksi, ameriikan ihmemaan osakeanneista, afrikkalaisten prinssien perinnöistä ja muusta soopasta.

Niin että olkoon paheksumatta koko roska.

Paitsi että kuitenkin...

Tapaan paheksua kaikenkarvaista suvaitsemattomuutta. Maailma on täynnä ihmisiä, joiden mielestä juuri heidän tapansa ovat ainoita oikeita käyttäytymismalleja kaikille. Käyköön kaikkien kameleiden kirput heidän karvoituksensa kimppuun.


Viimeinen muokkaaja, Mulli pvm 23.12.2007, 6:22, muokattu 1 kertaa

_________________
Tämäkin kommentti on aivosolujeni (molempien) tuote. Suhtaudu siihen, kuin vaalilupaukseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mulli
LähetäLähetetty: 22.12.2007, 23:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 19 Jou 2007
Viestejä: 97
Paikkakunta: Kanta-Häme

Piti vielä lisätä tuohon ensimmäiseen viestiini, että tottakai minäkin yritän vakuuttaa kanssakirjailijoilleni omaa erinomaisuuttani paheksumalla sitä, mitä he paheksuvat ja nyt toki paheksun itseäni paheksumisesta, joka taas laukaisee minussa lisää paheksumista jne jne jne

Millä sitä saa mielensä ulos limbosta, että pääsee nukkumaan ja saa silläkurin itsensä tehokkaaksi? Kapitalistille kun pitää todellakin lähteä tienaamaan jo muutaman tunnin kuluttua.

_________________
Tämäkin kommentti on aivosolujeni (molempien) tuote. Suhtaudu siihen, kuin vaalilupaukseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 7 Yht. 9
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Minä haen seuraa sinusta

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker