Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Internet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Internet  ~  Mistä löytysi ilmaisia Dietti sivuja
Matruusi
LähetäLähetetty: 28.10.2018, 21:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 20 Lok 2012
Viestejä: 247

Hei vaan voinko joku autta minua täs yhdessä asiaissa että mitä löytyy ilmaisia Dietti sivua kun etsi jonkun mukava Naisseuraa nettin kautta sitten kun nyt minulla ei toimi tuo Google.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Janne Pollari
LähetäLähetetty: 29.10.2018, 13:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tämän sivuston seksitreffit.fi lisäksi iskuri.net ja suomi24.fi toimii joten kuten.

Iskuri muutti juuri toimintaperiaatettaan, jotta päästäisiin eroon noista maksullisten deitti-sivujen trolleista. Sivusto tosin tuli käyttäjälleen huonommaksi mutta toivottavasti ilmoitukset ovat nyt tosia eikä feikkejä. Eikä sibusto enää ole maksuton vaan siitä menee ne ilmoituksen jättö- ja vastausmaksut puhelinsoiton muodossa. Ei silti kaada kenenkään budjettia.

suomi24:ssa olen huomannut sen, että vaikka naiset hakevat seksiseuraa, niin kuitenkin taustalla heidän toiveensa on aina vakavampi seurustelu. Erään turkulaisen naisen kanssa piti aloittaa puhtaasti seksisuhde mutta ykskaks minun olisikin pitänyt tutustua myös häneen vanhempiinsa ja muuta sellaista "seurustelusälää". Liian kova hinta seksisuhteesta.

seksitreffien sivustolla harmittaa se, että liian usein vastaus tulee juuri joltain maksullisen deittisivuston trollilta tai sitten transu/homoilta. Vaikka kuinka selvästi kirjoittaisi ilmoitukseen etsivänsä AITOA NAISTA, niin silti niitä transu-vastauksia tulee. Eivätkö he osaa lukea vai onko heidän sukupuoli-identiteettinsä jo niin sekaisin.

Maksullista seksiä en etsi. Enkä sitä myöskään halua. Silti maksullisiakin naisia tulee näillä treffisivustoilla vastaan yllättävän paljon. Aika vihastuttavaa, kun vasta kolmannessa viestissä heitetään koko hinnasto silmille. Olet luullut kommunikoivasi seksiä vapaasti haluavan nymfon kanssa ja huomaatkin kyseessä olevan puolijuoppo h****.

Olisi todella hyvä, jos meillä olisi edes yksi hyvin toimiva ja hyvin organisoitu treffikanava, jota kautta seksihalukkaat voisivat todella tutustua toisiinsa yhteisten intressien merkeissä. Tinderit ja muut uudet verkostoitumisapsit eivät sovellu meille kaikille. Ehkäpä aika on ajanut jo ohitse. Emme ole oikeata kohderyhmää vaikka taloutemme olisikin kunnossa.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Internet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker