Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 8 Yht. 8
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  epäreilua
assa
LähetäLähetetty: 24.8.2006, 17:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
No jos puhutaan noin 80% miehistä niin olen aika oikeassa.


V*tut olet, ennenkuin esität jotain konkreettisempaa faktaa väitteesi tueksi. Oletko tehnyt Veijon Baarissa syväluotaavan gallupin?

Lainaus:
Ketkä pokaavat yleensä baarissa ja ketkä istuvat hyvännäköisinä? Mies on siitä lähtien tekijä. Kuten alunperin Nymfotar kirjoitti,


Tai ehkä olet vain sen verran keskinkertaisempi ilmestys, että sinun täytyy yrittää Wink. Minä vain menen baariin pousailemaan ja valitsen parhaan niistä jotka änkevät tyrkylle Laughing

Lainaus:
Okei sänkytaidoilla on väliä mutta ensin tulee ulkonäkö. Miehet ovat paljon kosmeettisempia siksi naiset meikkaavat perinteisesti.


Alunperin puhuttiin naisten iästä, nyt käännät sen ulkonäköön. Oletko tosiaan sitä mieltä ettei hieman aikuisempikin nainen voi olla hyvännäköinen ja jopa hyväkroppainen?

Lainaus:
Heh meneppäs katsomaan vaikka stadin teinibaareihin. Teinitytöillä on todellakin kysyntää ja teinipojat katsovat haikaillen kun oikeat pelimiehet vievät ne.


Tottakai. Muistanhan minä tuon omastakin nuoruudestani (ei se niin kaukana vielä ole). Se nyt vaan on yksi "luonnonlaki", tytöt kypsyvät nopeammin ja miellyttävät vanhempiakin miehiä. Tottakai nuoret tytöt ottavat mieluummin vähän miehekkäämmän tapauksen, kuin ikäisensä pojankoltiaisen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 24.8.2006, 17:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
mutta teinibaarilla tarkoitetaan ihan laillista k18-baaria.


...Tosin kyllä 15vee menee niin että hujahtaa K18 baareihin, jopa K22:iin. Tytöt siis. Kaunis kasvo ja antelias kaula-aukko antaa helposti anteeksi sen, ettei papereita ole mukana.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 24.8.2006, 17:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

mä taidan kuulua 80prossaisiin..tosin kurttumummot out ...vanhassa vara parempi... Palvoo Very Happy

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 24.8.2006, 19:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

assa kirjoitti:
Minä vain menen baariin pousailemaan ja valitsen parhaan niistä jotka änkevät tyrkylle Laughing


No aijaa! Shocked Onks tää nyt sitä, että sä saat pousailla, koska mä olen joskus pannu varattua kundia? Twisted Evil Mut onneks mulla onkin aina sua enemmän vientiä baarissa... Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 24.8.2006, 20:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Eliksiiri kirjoitti:
Mut onneks mulla onkin aina sua enemmän vientiä baarissa... Wink


Shhhh! Älä pilaa illuusiota... Lyö päätät seinään
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Sivusilmä
LähetäLähetetty: 25.8.2006, 15:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Härski kirjoitti:
Yrität provosoida toisia kirjoittamalla hyvin tunnepitoisia vertauksia joissa toista osapuolta verrataan lapsiväkivaltaa harjoittavaan henkilöön tai muuhun yleisesti paheksuttuun piirteeseen.


Varatun kanssa panemisen tulisi myös olla yleisesti paheksuttu piirre. Olen perustellut tämän seurauseettisesti. Samat lainalaisuudet toteutuvat huumeiden välittämisessä. Makuasioista ei kannata kiistellä, ellei kyse ole kannibalismista. Provosoivat vertauskuvat ovat paikallaan, jotta itsestään selvinä pidetyissä arvoissa ja asenteissa voisi tapahtua muutosta yhteisen hyvän vuoksi.

toivottavasti assa tulisi olemaan viimeinen, joka kirjoitti:
Kahden ihmisen harrastaessa seksiä keskenään, vain se on moraalisesti vastuussa joka ITSE on varattu. Luulisin tuon olevan aika itsestäänselvä sääntö.


Vertaukseni lapsia lyövästä isästä oli sen sijaan osoitettu keskustelijalle, joka halusi assan sanoin lyödä lekkeriksi lukematta edes koko keskustelua ja yritti samalla loukata offtopic-henkilökohtaisuuksilla saaden kuitenkin itse turpiinsa "lapsiltaan". Riita ei ollut tavoitteeni, mutta tarpeen vaatiessa myös minä näpäytän takaisin. En kuitenkaan tässä takerru utopistiseen umpikujapäätelmääsi tehdä minusta lastenhakkaajan. Ethän sinäkään liene oikeasti lastenhakkaaja. Ivailun kohteena oleminen ei minua itseäni haittaa, ellei se vie huomiota pois keskustelusta. Toisaalta turha ivailu voi jotakuta toista loukata, joten siihen tulisi puuttua.

Tuskin olisin niin rajusti arvostellut assan arvoa, ellei hän olisi pitänyt sitä niin itsestään selvänä sääntönä. Toiset kestävät kritiikkiä, toiset riitaantuvat. Enkä nyt jaksa syytellä ketään.

Paitsi.

Eliksiiri ei näytä sen enempää katuvansa kuin myöntävänsäkään varattujen kanssa panemista. En sitten tiedä, onko hän ollut varattujen naisten kanssa, mutta näin hän kirjoitti:

Eliksiiri kirjoitti:
Eläissäni en ole vielä koskaan pannut ukkomiestä... Enkä nähtävästi tule koskaan panemaankaan. Twisted Evil

Lähetetty: Kes Elo 16, 2006 1:44 pm

Tässä lisää tämän naisen "katumista":

Eliksiiri kirjoitti:
Mutta ehkä hän on tehnyt sen kaiken itse ollessaan sinkku? Ehkei hänen ole koskaan tarvinnut pitää puukkoa kenenkään varatun miehen kaulaa vasten?


Siitä olen kanssasi ehdottomasti samaa mieltä, että jos joku avautuu ja kertoo mitä väärää on tehnyt ja sittemmin korjannut tapansa niin se ei ole hyväksyttävää että häntä sitten siitä pilkataan. Eliksiiri ei kaikkia näitä ehtoja täytä. Ja jos taas tietämättään sekstailee varatun kanssa, niin eihän siitä voi ihmistä syyttää. Vastuulta tulisi myös välttyä, jos ero on jo vireillä tai miten se juridisesti sitten meneekään.
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 25.8.2006, 16:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Kaikilla on kantasi jo selvillä, turhaa jatkaa tätä keskustelua enempää. Hra yrittää nyt väen väkisin vääntää vääntöä jo väännetystä asiasta.

Minun moraalikäsitykseni mukaan en kadu moniakaan tekemiäni valintoja. Jos tämä sinua jollain tapaa häiritsee, se on aivan sinun asiasi. Yritä tottua siihen, että jokainen meistä voi olla oikeassa aivan omine mielipiteineen.

Anna asian jo olla, turha sinun on ketään enää yrittää ruoskia ja henkilökohtaisuuksilla loukata. Hra Sivusilmä voisi keksiä vaikka uuden keskustelun ja alkaa suvaitsemaan erilaisia kantoja asioissa.

Lukko tähän siis.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 25.8.2006, 16:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

tiirikoi lukkoa..... Cool jotenkin mä ymmärsin eliksiirin tarkoittavan ettei ole assan kanssa papin siunausta saanut....eli synnissä elävät ...tai sitten ei..R.S.V.P Smile

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 25.8.2006, 16:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Ei oo papin voiteluja tullut, eikä tule tulemaankaan. Syntisinä siis matkaa jatkamme...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Sivusilmä
LähetäLähetetty: 25.8.2006, 16:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Rva Eliksiirin olisi hyvä ymmärtää, että kysyvälle on tapana vastata. Jos luit Härskin raivoisan viestin minulle, tiedät, miksi jouduin puhumaan sinusta. Mitään muuta merkitystä ei sinun henkilöhistoriallasi minulle ole. Suvaitsemaan en moraalittomia tekoja/kantoja/mielipiteitäsi rupea, eikä minun tarvitsekaan. Minulla on siihen Yhdistyneiden kansakuntien ihmisoikeuksien yleismaailmallisen julistuksen 18. ja 19. artiklan lupa.

Puhuit osuvasti väen väkisin vääntämisestä. Siltä viestisi nimittäin kuulosti. Minun puolestani saat sanoa haluamasi viimeisen sanan, vaikkei sinulla mitään sanottavaa olisikaan. Areena on Teidän. Muista lukita ovet lähtiessäsi.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 25.8.2006, 16:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Eiköhän tämä nyt ollut tässä. Kiitos ja jatketaan seuraavassa aiheessa.

Itkuvinqvonqut siitä kuinka kusipäämode olen ja ihan vaan naistani puolustaakseni lukottelen mielivaltaisesti threadeja, voi osoittaa suoraan TÄNNE .

Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 8 Yht. 8
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker