Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö  ~  Penismaster
kessu1977@hotmail.com
LähetäLähetetty: 10.7.2006, 11:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 10 Hei 2006
Viestejä: 1

Onko kokemuksia penismaster peniksen venyttäjästä. Millaisia tuloksia ja miten harjoittelette ko laitteella?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
bimies
LähetäLähetetty: 22.8.2006, 15:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Moi.Mä ostin ton masterin itelle 7kk sitten.Ennen mulla oli noin 17cm erektiossa nyt se on 20cm.Löysänäkin se on 3senttiä isompi kun ennen.Pidin masteria noin 12h joka päivä. Kannattava sijoitus.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 23.8.2006, 21:38  Vastaa lainaamalla viestiä






Antoko myös paksuutta lisää???
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 25.8.2006, 8:18  Vastaa lainaamalla viestiä






Minkälainen kiinnityssysteemi on terskan juureen? Onko hiertänyt tai ollut hankaluuksia? Näyttää erilaiselta kuin Andropeniksessä. Androssa on rengasmainen silmukka, josta jotkut ovat maininneet sen hiertävän. Onko laite kestänyt?
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 2.9.2006, 15:28  Vastaa lainaamalla viestiä






oon käyttäny 2kk noin 5h/pv eikä mitään muuta ku verisuonia katkennu Embarassed
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 19.9.2006, 22:26  Vastaa lainaamalla viestiä






ite ostin masterin n. kuukausi sitten mutta en pystynyt pitämään sitä kuin 2-4h päivässä siintä johtuen että munanpää on velttona niin pieni että tahtoo aina luiskahtaa pois paikoiltaan ja sen takia muna tulee kipeäksi. varmasti toimii kyllä jos vaan sitä pystyy pitämään Smile tosin itellä 19cm jo nyt eikä sitä missää housuissa voi pitää piilossa Confused jos jota kuta kiinnostaa nii voin myydä laitteen pois kun en itse pysty käyttämään xD
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 20.9.2006, 9:57  Vastaa lainaamalla viestiä






Mistä tuosta penismasterista löytyy tietoja?
Takaisin alkuun
Boston
LähetäLähetetty: 20.9.2006, 10:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Kyllä mä suosittelisin edelleenkin tota jelqing metodia, Tiedä näistä venytyshäkkyröistä mitä ne lopulta tekee ja onko niistä pysyviä tuloksia saatavissa. Eihän hauistakaan venytetä jollain venyttäjällä kyllä se vaatii lihaksen rasittamista fyysisesti, samahan sen luulis olevan kullin varressa Rolling Eyes

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 20.9.2006, 20:44  Vastaa lainaamalla viestiä






Anonymous kirjoitti:
Mistä tuosta penismasterista löytyy tietoja?


www.penis.de on kai viralliset sivut. kyllä mä sitä mieltä olen että kyllä varmasti tuo pituutta lisää ja vähemmällä vaivalla ku munan venyttämisellä käsin mutta aikaa se vaatii pitää vehettä munassa ja jos vähänkin isompi on jo niin ei sitä piilossa pidetä.
Takaisin alkuun
Badman
LähetäLähetetty: 20.9.2006, 22:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Boston kirjoitti:
Kyllä mä suosittelisin edelleenkin tota jelqing metodia, Tiedä näistä venytyshäkkyröistä mitä ne lopulta tekee ja onko niistä pysyviä tuloksia saatavissa. Eihän hauistakaan venytetä jollain venyttäjällä kyllä se vaatii lihaksen rasittamista fyysisesti, samahan sen luulis olevan kullin varressa Rolling Eyes


No varmaan tiedätkin että penis tai siis sen näkyvä osa ei ole lihas vaan paisuvaiskudosta, tämä kudos on kiinni ligamenteissä, siis erittäin lujissa sanoisinko nivelsiteissä kun en niiden suomenkilistä nimeä tiedä.
Ihan oikeastihhan penis lähtee jo sieltä peräaukosta ja peniksestä siis vain osa on vartalon ulkopuolella.
Näillä venytyslaitteilla ja venytyksellä yleensä haetaan kahta asiaa.
vedetään sitä vartalon sisällä olevaa penistä ulos, tämä muutaman sentin ulos tulo on helpoiten saavutettavissa. Erektiokulma muuten yleisesti laskee tällöin.
Toinen vaikutus mitä haetaan on että näitä ligamenttejä virutetaan eli peniksen ulkona olevan osan koossa pitäviä siteitä virutetaan pidemmiksi. Tämä kehitys on jo sitten hitaampaa ja joillekkin jopa lähes mahdotonta.

Nämä peniksen pidennys leikkaukset muuten ovat sitä että nämä ligamentit napsataan irti kiinnikkeistään, joten siellä vartalon sisällä oleva penis tulee enempi näkyviin kun se putoaa alemmaksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker