Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ideat ja palautteet  ~  Omakuvat määräaikaisiksi

Kannatan vanhojen kuvien poistoa
kyllä
62%
 62%  [ 5 ]
ei
37%
 37%  [ 3 ]
Ääniä yhteensä : 8

e-lovers
LähetäLähetetty: 4.11.2005, 19:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 04 Mar 2005
Viestejä: 2

Hei,

Pari vuotta Omakuvia seuranneena on pakko tehdä ehdotus, että yli vuoden ikäiset kuvat poistetaan gallerioista. Hyvä vaihtoehto olisi, että arvosteluissa ja katsotuimmissa näyttettäisiin vain kuukauden vanhat kuvat kuten useimmilla kv-saiteilla tehdään. Omatkin vanhat kuvat joutavat surutta roskakoppaan. Kun kuvat vaihtuvat sopivasti, mielenkiinto gallerioihin kasvaa ja motivaatio lähettää uusia herkkuja kuvia paranee oleellisesti.

Radikaalia putsausta toivoopi,

e-lovers
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 4.11.2005, 20:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Huh, eikös tuo olisi kulttuuriskandaali kun legendaarisia nettikuvia joutuu heittämään roskiin? Ja noihan muutenkin näytetään aikajärjestyksessä että uusimmat on aina helppo löytää, eikös se riitä? Yksi hitsin hyvä perustelu on mulla kuitenkin jonka vuoksi tuo pitäisi tehdä, ja se on se, että ohjelma alkaa tulemaan hitsin isoksi ja nuorennusleikkaus voisi auttaa sitä. Mutta pelkään että saan tosi isot vihat niskaani jos alan noita vanhoja poistelemaan. Se on melkein kuin jonkun Turun Tuomiokirkon purkaminen ja uuden lasikirkon rakentaminen tilalle.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lady_Not
LähetäLähetetty: 4.11.2005, 20:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 08 Lok 2005
Viestejä: 169

No tota ja heh, mä ajaisin samat kuvat (ainakin melkein) omaan kansiooni takas. Joten mun puolesta ihan miten vaan Wink

_________________
Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Kiathal
LähetäLähetetty: 5.11.2005, 1:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Mielestäni sivuilla pitäisi olla vain rekisteröityneiden käyttäjien kuvia.. Muulla ei niin väliä.. Muistaakseni oon Härskin kans käynyt asiasta aikanaan pienoisen "tappelun", kun joku oli lisännyt minun kuviani luvatta sinne.. Mutta eipä voi mitään..

Mutta sanoisin, että eihän aktiivisten käyttäjien kuvia kannata poistaa, vaikka olisivat vanhojakin?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
t
LähetäLähetetty: 5.11.2005, 2:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Ei ne kuvat iän myötä huonone. Esille vaan!
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 5.11.2005, 9:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Kiathal kirjoitti:
Mielestäni sivuilla pitäisi olla vain rekisteröityneiden käyttäjien kuvia.. Muulla ei niin väliä.. Muistaakseni oon Härskin kans käynyt asiasta aikanaan pienoisen "tappelun", kun joku oli lisännyt minun kuviani luvatta sinne.. Mutta eipä voi mitään.?

Joo, tosin rekisteröityä voi myös anonyymillä sähköpostilla jonka on juuri sitä ennen ottanut netistä, joten se ei estä luvattomien kuvien lataamista, tosin voisi sitä vähentää. Me ollaan tekemässä ihan omaa omakuva ja deittiohjelmaa, ja toivotaan että saadaan se vuoden vaihteeseen koekäyttöön. Sen myötä sitten kokeillaan erilaisia ratkaisuja tossa. Pitäisi palvelun olennaisesti parantua, mutta sen näkee sitten miten siihen reagoidaan. Yleisön reaktiot on aina vähän yllätys. Minä itse luulin ettei toi omakuva jaksa ketään kiinnostaa mutta onneksi toi Henry Lake painosti mua asentamaan sen.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
e-lovers
LähetäLähetetty: 5.11.2005, 14:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 04 Mar 2005
Viestejä: 2

Edelleen aiheesta...

... mielestämme tällainen saitti ei saa muuttua museoksi, sillä "katsotuimmat kuvat" rankkaus ohjaa selvästi liiaksi satunnaisten kävijöiden selailua. Ja järjestelmä on tullut tosiaan liian raskaaksi selata/hakea.

Jos rakkaat legendat halutaan pitää esillä, nille voisi olla jonkilaiset "gallery of fame"- tai kaikkien aikojen top 50-sivut. Ennen kaikkea: aidot amatöörikuvat/kuvaajat kunniaan!

Mutt katellaan, miten tää kehittyy...


e-lovers
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 5.11.2005, 16:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Niin, vanhojen kuvien poistaminekaan ei ratkaise sitä ongelmaa, että omakuvassa on joukossa myös kuvia jotka ei välttämättä ole aitoja omakuvia tai amatöörikuvia.

On vain vaikea vetää rajaa, koska esim meidän malleista on jotkut laittaneet sinne oman kuvansa ja se siis on siinä mielessä omakuva mutta on ainakin puoliammattilaisen ottama.

Vuodenvaihteen tienoilla varmasti aukeaa toi uusia galleriaohjelma, ja täytyy katsoa miten se vaikuttaa tilanteeseen, voihan olla että omakuva jää sellaisenaan tuohon eikä sitä muuteta, mutta tehdään uudella ohjelmalla toiseen osoitteeseen eri idealla toimiva galleria.

Kuten tässäkin huomattiin niin eri ihmisillä on erilaisia toiveita ja ilmeisesti ainoa tapa tyydyttää kaikki toiveet on tehdä parikin erilaista galleriaa, joissa on vähän eri pelisäännöillä ja eri sensuurilla toimivat galleriat. Mutta kohta päästään kokeilemaan, jahka toi koodi alkaisi valmistumaan.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 12.11.2005, 13:05  Vastaa lainaamalla viestiä






Aiheeseen liittyen: voisiko noissa "Suosituimmat" tai "Katsotuimmat" -kategorioissa olla myös vaihtoehdot miltä ajanjaksolta kuvia haluaa katsella? Siis että haluanko katsoa katsotuimmat alkuräjähdyksestä asti vaiko vain esim. viimeisen kuukauden katsotuimmat?

Mutta ehkäpä tämmöinen ominaisuus on sitten siinä uudessa galleriassa jo otettu huomioon...
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 12.11.2005, 13:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
Aiheeseen liittyen: voisiko noissa "Suosituimmat" tai "Katsotuimmat" -kategorioissa olla myös vaihtoehdot miltä ajanjaksolta kuvia haluaa katsella? Siis että haluanko katsoa katsotuimmat alkuräjähdyksestä asti vaiko vain esim. viimeisen kuukauden katsotuimmat?

Mutta ehkäpä tämmöinen ominaisuus on sitten siinä uudessa galleriassa jo otettu huomioon...

Joo toi on hyvä idea uuteen galleriaan, kun se on itse koodattu niin sitä jopa osataan kohtuudella muokata ja laittaa tollasia lisäominaisuuksia. Tuo nykyinen (täytyy myöntää) on sen verran monimutkainen että siinä ajassa kuin tuollaisia ominaisuuksia lisää voi koodata aikapitkälle oman softan joka toimii perusteiltaan kuten halutaan ja on sitten senkin jälkeen jatkossa muokattavissa kohtuu helposti. (Tämä nyt vain ohjelmistokehityksen strategiasta). Mutta hieno idea, kunhan uusia ohjelma on käytössä niin aletaan näitä juttuja sinne huomioimaan.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker