Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  omakuva.orgin uusi ulkoasu
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 15.11.2006, 23:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Härski kirjoitti:
Osaako joku tarkemmin yksilöidä mikä tuon aiheuttaa (jos noin on)?

Ulkoasua nimittäin muutettiin juuri sen takia että ylläkuvatusta ongelmasta olisi päästy eroon Very Happy

Mutta mielellään muutetaan sellaiseksi että on täydellinen, kun vain tietäisi mikä se on Confused


Palautteen antamisesta kannattaa käydä vilkaisemassa osviittaa...
http://www.seksitreffit.com/forum/viewtopic.php?t=43&postdays=0&postorder=asc&start=15
Ihan oikeasti. Taitamattomasti annettu palaute on yhtä tyhjän kanssa. Tekeepä sitten mitä tahansa, niin mieluummin kerralla niin hyvin, että päästään vaikutukseen. Heikkotasoinen Näyttää keskaria palaute on yhtä tyhjän kanssa.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 15.11.2006, 23:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

ASSA on oikeASSA kuin vanhan alkon kASSA.....koska SINInen on mun lempiväri,niin mun mielestä nämä sivut ovat siistit....ja loppupeleissä sillä ei ole "naiseuden" vertaa väliä, vaikka olisi mattamustat ripulinruskeilla reunoilla ...koska HERR HÄRSKI on tehnyt ison työn sivujen eteen ja sitä pitää kunnioittaa... Palvoo Nörtti

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 16.11.2006, 12:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:


Yliopistolla käytettiin Word Perfectiä ja Word 3.0, muistaakseni käyttis oli MS-DOS 3.2 ja vuosi 1986 niin silloin ei voinut käyttää värejä kun oli matriisikirjoittimet ja harmaasävynäytöt, mutta porukka alkoi heittämään alleviivausta, italicsia ja boldia niin että 30% seminaarityön tekstistä oli jollain noista vahvennuskeinoista. Ja sen lisäksi kaikki väliotsikot capseja.

Muistan kun opponentit jo tuolloin kritisoi tehokeinojen ylikäyttöä. Ajattelin silloin että kunhan ihmiset tottuu tietokoneisiin niin noi ongelmat vähenee Very Happy

Vielä 2 vuotta ennen tota harjoitustöitä tehtiin univac keskuskoneella ja siinä ei ollut noita italicseja, boldeja eikä muuta, mutta caps-lokit vainosi tuolloin 1984, ne oli kovia aikoja.

No, tulihan se sieltä, just noin, kiitos Herman Heart small
Tietokoneet tuli kouluihin tuolloin, meillä oli mikromikko. Ei ollut hiirtäkään vielä hokattu. Teksti tallennettiin disketeille. Kurssi meni jollain ATK-nimellä, enkä paljoa päätäni vaivannut miten mikäkin tehtiin ja kas tyttö oli + 10 arvoinen tietojenkäsittelyssä.

Mulla on vain jotain harvoja harmaita muistikuvia, noista ajoista, tulostuskin oli tosi ikävää luettavaa.

Sinänsä asserin mietteet muotoilujen poistamisesta kannattavat, koska silloin jokaikinen joka tänne kirjoittaa, joutuu opettelemaan selkeän kirjoitustyylin, mitä täällä harvalla on tapana käyttää, että ehdotuksena ei ollenkaan huono Very Happy

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 16.11.2006, 13:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

assa kirjoitti:
Nymfotar kirjoitti:
kunhan haastoin sua pieksemään suustasi, että arvosi nousisi kunniaan, että saat taas olla se suuri jehu, joka sanoo mitä kuuluu ja kuka käskee.


Kiitos vaan, mutta sen tarpeen pystyn tyydyttämään ilmankin sinun apuasi.

asser Very Happy
En minä viitsi ruveta suuta pieksemään, minä en tykkää siitä tavasta. Jos emme osaa keskustella asiallisella tasolla, emme sano toisillemme mitään, eikö?
Ja muuten muista rakastaa Ellua - pyyteettömästi ja kauniisti, toivon minä. Rakkaus on, TulinenRakkaus sitä ei voi ansaita, se vain on

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker