Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Mies 50+, minä 42...vauvakuumetta ilmassa
NaineVaan
LähetäLähetetty: 25.4.2006, 13:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kaikki toimii ihan hyviin....molemilla lapsia- isoja jo, nyt vois olla viellä se iltatähti, mut....en tiia, uskallaanko enää, vaikka niin haluaisin, mies ilm. myös, vaikka nauraa sitä mummon vauvakuumetta. Seksi toimi ihan ok- 2x päivässä- on niin jo 1,5 vuotta ollut- ilma apuvälineitä- se vaan toimiiiii ja on ihana. Embarassed
Takaisin alkuun
Wirko
LähetäLähetetty: 25.4.2006, 13:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 24 Huh 2006
Viestejä: 29
Paikkakunta: Savo

En kyllä ite viiskymppisenä ukkelina enää alkais sinappitehdasta tekemään. Kuolisin kuitenkin pois ennen kuin se penskuli ehtii riparia käydä, niin tulis vaan paha mieli sillekin sit.
Mutta eihän siinä mitään jos lapsen haluaa teidän iässänne. Onhan ne lapset ihan kivoja Shocked


Viimeinen muokkaaja, Wirko pvm 25.4.2006, 19:18, muokattu 1 kertaa

_________________
Nuha lähtee nussimalla
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
DDD
LähetäLähetetty: 29.5.2006, 22:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mun äiti teki iltatähden sun ikäsenä, hyvin on mennyt.. Mies tosin on jokusen vuoden nuorempi.
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 29.5.2006, 23:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Mikäs siinä, itsestään ja omista voimavaroistaanhan se on kiinni. Jos todella on valmis kantamaan vielä koko lopunelämäänsä vastuuta yhdestä lapsesta, niin silloin vain pökköä pesään. Toisaalta asia kannattaa punnita perin pohjin, haluaako lasta todella vai onko kyse jonkun tyhjiön täyttämisestä muiden lasten lentäessä pesästä pois?!

Toisaalta 40+ kuuluu suuriin riskiryhmiin ja komplikaatiot lisääntyvät. Tämän vuoksi kannattaa punnita vielä riskiraskauden mahdollisuus, ehkä jopa kehitysvamma lapsella. Jaksaako vielä sittenkin? Entä yövalvomiset, ne on tunnetusti 3x raskaampaa iän karttuessa.

Lapsensaanti vanhempana takaa ehkä lapselle paremman taloudellisen tilanteen ja olosuhteet, mutta kannattaa myös miettiä asiaa laspen kannalta. Ystävälläni oli yläasteiässä +55-vuotiaat vanhemmat ja hän häpesi heitä niinkin paljon, ettei halunnut tuoda koskaan kavereitaan heille. Vanhempina olivat todella rakastavia, mutta eivät kestäneet/ jaksaneet pysyä maailman ja nuoren kehityskulussa mukana.

Itse haluan tehdä lapset mahdollisimman nuorena ja toivon saavani kaikki aikaan ennen kolmeakymmentä. Täten uskon jaksavani paremmin heidän kanssaan ja sitten minulle & isille jää vielä vähän laatuaikaa "vanhuksina". Nykyään mm. lapsettomuuden lisääntyessä ja nuorten kouluttautuessa yhä pidempään en pidä minään ihmeenä kasvavaa ensisynnyttäjien ikää. Toisaalta on hienoa, että ihmiset kuitenkin ovat valmiita saamaan lapsia vanhempanakin. Jos on tarjota voimaa ja rakkautta lapselle, niin sitten on sitä millä tämä maailma jaksaa porskuttaa tulevaisuudessakin.

Minulle lapset ovat ainakin elinehto elämälle, iästä tai rahasta riippumatta. Kaikki ei aina mene niinkuin toivoisimme, mutta niin suurta ja ihmeellistä asiaa en halua koskaan jättää kokematta! Ja aina kannattaa muistaa sekin, että maailmassa on paljon lapsia, jotka tarvitsevat hyvän kodin ja rakastavan ilmapiirin. <3

Lapset ovat rikkainta maailmassa Exclamation
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Neito_X
LähetäLähetetty: 25.8.2006, 22:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 20 Elo 2006
Viestejä: 277

Omista voimavaroistanne se on kiiinni... Smile Ite työ sen asian päätätte.. Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 3.1.2007, 18:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Eliksiiri kirjoitti:

Toisaalta 40+ kuuluu suuriin riskiryhmiin ja komplikaatiot lisääntyvät. Tämän vuoksi kannattaa punnita vielä riskiraskauden mahdollisuus, ehkä jopa kehitysvamma lapsella. Jaksaako vielä sittenkin? Entä yövalvomiset, ne on tunnetusti 3x raskaampaa iän karttuessa.
Joo, tämä vaara aina piilee näissä ikä raskauksissa. Vaikka mulle sanottiin, että en ole vanha synnyttämään. Mutta olenko valmis valvomaan ja kulkemaan kuin haamu päivisin, jos lapsi ei nuku yöllä? Enpä taida olla Rolling Eyes

Lainaus:
Ystävälläni oli yläasteiässä +55-vuotiaat vanhemmat ja hän häpesi heitä niinkin paljon, ettei halunnut tuoda koskaan kavereitaan heille.

Näinkin voi olla. Mulla onneksi on nuoret vanhemmat. Tosin en koskaan ymmärtänyt, kun multa lapsena kysyttiin:"mikä ikäiset sun vanhemmat on?"
Toisilla tosiaan saattaa olla iäkkäät vanhemmat, mutta en näe syytä, miksi hävetä heitä? Mulla oli likkakaveri, jonka vanhemmat olivat silloin keski-iän paremmalla puolella, kun me olimme lapsia. Ei hän ainakaan hävennyt vanhempiaan. Mutta mua nolotti omat - suuresti. Sanotaan näin: meillä oli Virtahepo olkkarissa.

Eliksiiri kirjoitti:

Lapset ovat rikkainta maailmassa Exclamation

Niin, lapset ovat suunnaton lahja. Rakastakaa suurella sydämellä lapsianne, kellä niitä on, sillä he ovat arvokkainta, mitä koskaan tulette saamaan Love Love Love

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker