Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  pettääkö vaimo
Vieras
LähetäLähetetty: 31.8.2006, 21:08  Vastaa lainaamalla viestiä






soittaa mulle välillä salatulla nrolla ja alkanu joksemaan kapakissa ja töihin lähtöö niin pitää saaha meikattua (ennemmin ei tehny sitä mielestäni).. pettämisen suhteen mielipide muuttunut ERITTÄIN paljon.. tyyliin: kyllä minä toisaalta ymmärrän niitä jotka pettää... esim meillä oli hiljaista seksi zydeemit pitkän aikaa kun saatiin ensmäinen lapsi. niin hän tuumaa vaan että ymmärtää minua jos mä kävin vieraan sylissä.... eisitä ny tarvi kuitenkaan rehennellä, yksinkertaisesti jätä kertomatta....
tällästä hän tuumaili... mites o?
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 31.8.2006, 21:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Onhan tuossa melko raskauttavia asianhaaroja jo.

Kysy suoraan?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
ukkomies
LähetäLähetetty: 31.8.2006, 22:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Ota nyt tosi varovasti ! Jos rupeat mustasukkaiseksi ja rupeat maalaamaan piruja seinille , sinä olet se suurin hävijä ja häviät myös koko pelin. Kannatta ehdotomasti olla mahdollisimman cool.Seuraa tilannetta tarkkana, mutta älä näytä sitä vaimollesi.Ennen kun olet 100 % varma.
_ Voit tehdä yhden testin : Rupeat jumppaamaan ja hoidat kuntoasi viimesen päälle (mm. vatsa pois )
hankit muodikkaan esim puvun ... No mikäli vaimosi on innostunut ja kannustaa sua, sulla ei ole syytä epäillä häntä mistään salasuhteesta. Mutta jos hän on täysin piittaamaton sun uudelle lookillee ja treenille ,hälytyskellot kyllä soivat sulle!
Tämä vaatii sulta henkista itseluottamusta ts.henkistä voimaa .
Muista myös :Vainoharhaisuus on pahinta, se on jo sairautta !
Tsemppiä !!
Wink
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 31.8.2006, 22:25  Vastaa lainaamalla viestiä






kysyinkin sitä suoraan, totesi vain että miten hänellä muka oisi aikaa edes sellaiseen.... mutta tässä suhteessa seksi on muuttunu nyt viime aikoina paremmaksi ja välillä hän tykkää oikeen kovasti ja välillä suorastaa hakee riitoja ettei tarvitsisi vaan lähtee yht aikaa "nukkumaan".. saatanan moinen järkytys kuitenki oli kuulla tuo kommentti hänen suustaan... se mua vaivaa eniten... edelleenki seksi ei ole hänen prioriteetissa kovin korkealla... sitä tuloo harrastettua ehkä n. kerran kuussa... Itse tykkäis yllättäen useammin.. niin ja se kuntoilu... polvi paskana ollu jo kohta vuoden.. ei onnistu kuntoilu ja kaksi lasta ja työt ja opiskelu mulla... niin ja vähä autotallin viimeistelyä...
aikaa ei oo urheilulle nyt..
mitäs veikkaatta kun saa vähä viunaa kroppaan niin onkohan kenties halut niinku rabitilla?
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 31.8.2006, 23:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Viinahan se on aina ratkaisu kaikkiin ongelmiin. Sitä kannattaa varsinkin täällä absolutistien luvatussa maassa suositella tilanteeseen kuin tilanteeseen. Harvaanpa paikkaan juuri viinassa ei ole ratkaisu. Sanotaanhan sitä sanassakin; in vino veritas.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Raaka
LähetäLähetetty: 1.1.2007, 4:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Jos seksi ei maistu kotona, niin se maistuu muualla. Etenkin jos seksi tuntuu pakolliselta ns. virkamiesseksiltä.
Luulen, ettet sinäkään tuossa tilanteessasi saa myöntävää vastausta, vaikka niin olisikin.
Kannattaa muistaa, että se mitä ei sanota sanoin kerrotaan eleillä, olemisella ja elämisellä ja jos on elämä on ollut aiemmin kiihkeämpää ja nyt kosketustasi väistellään, niin yleensä se on merkki siitä, että jonkun muun kosketus saattaa olla mukavampaa kuin sinun.
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 1.1.2007, 11:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

ukkomies kirjoitti:
Ota nyt tosi varovasti ! Jos rupeat mustasukkaiseksi ja rupeat maalaamaan piruja seinille , sinä olet se suurin hävijä ja häviät myös koko pelin. Kannatta ehdotomasti olla mahdollisimman cool.Seuraa tilannetta tarkkana, mutta älä näytä sitä vaimollesi.Ennen kun olet 100 % varma.
_ Voit tehdä yhden testin : Rupeat jumppaamaan ja hoidat kuntoasi viimesen päälle (mm. vatsa pois )
hankit muodikkaan esim puvun ... No mikäli vaimosi on innostunut ja kannustaa sua, sulla ei ole syytä epäillä häntä mistään salasuhteesta. Mutta jos hän on täysin piittaamaton sun uudelle lookillee ja treenille ,hälytyskellot kyllä soivat sulle!
Tämä vaatii sulta henkista itseluottamusta ts.henkistä voimaa .
Muista myös :Vainoharhaisuus on pahinta, se on jo sairautta !
Tsemppiä !!
Wink

Aivan näin ^kuten yllä
Mä ehostan aina kasvoni, kotona ollessanikin, jos en sitä tee olen kipeä. Eilen tuli vieraita käymään: "miks sä meikkaat", kysyivät he. Vastasin: "onhan mulla mies, hänen vuokseen tietenkin".

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
freesex
LähetäLähetetty: 4.1.2007, 1:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

Tulisydän kirjoitti:

...
Mä ehostan aina kasvoni, kotona ollessanikin, jos en sitä tee olen kipeä. Eilen tuli vieraita käymään: "miks sä meikkaat", kysyivät he. Vastasin: "onhan mulla mies, hänen vuokseen tietenkin".


Jestas, sun miehellä on olo kun herran kukkarossa,
muutenkin... Laughing Laughing

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 4.1.2007, 18:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

freesex kirjoitti:

Jestas, sun miehellä on olo kun herran kukkarossa,
muutenkin... Laughing Laughing
No jaa Rolling Eyes , enpä tiedä onko, taitaa olla jo niin tottunut meitsiin, ettei se enää näjekään mua, paitsi silloin, kun olen poissa Laughing

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker