Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  X-files

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  X-files  ~  Foorumin lukijakunta
cowboi45
LähetäLähetetty: 30.12.2006, 0:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

menepäs vieras lähikuppilaan ottamaan pari kylmää...ja palataan aamulla asiaan.. Cool

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 30.12.2006, 18:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

cowboi45 kirjoitti:
oletko kauankin tätä foorumia lueskellut ,kun noin tarkkoja johtopäätelmiä osaat tehdä.....yksi syistä miksi itse olen täällä on nuo modet..... Very Happy


Yhdyn edelliseen... Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 30.12.2006, 19:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

..nyt mua hermostuta yhtään... Very Happy Very Happy Very Happy gracias chica.... Wink

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 4.1.2007, 11:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

cowboi45 kirjoitti:
..nyt mua hermostuta yhtään... Very Happy Very Happy Very Happy gracias chica.... Wink


Kraakkuva sika?? Very Happy Wink Kyllä minua sellainen hermostuttaisi...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Profaros
LähetäLähetetty: 4.1.2007, 14:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän messias


Liittynyt: 12 Jou 2006
Viestejä: 73

Itse olen ollut vasta vähän aikaa mukana rekisteröityneenä ja todennut että täällä kyllä "uskaltaa" antaa kommenttia vaikka enimmäkseen tänne kirjoittajat ovat samoja henkilöitä. Täytyy myöntää että voisi luulla tämän olevan vain pienen sisäpiirin saitti mutta hieman tarkempi perehtyminen osoittaa että näin ei tosiaan ole. Täällä on myös erittäin ystävällisiä ja asiallisia ihmisiä jotka antavat hyviä neuvoja eri ongelmiin. Suuret kiitokset kaikille teille jotka teette tästä asiallisen ja viihdyttävän saitin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 4.1.2007, 15:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

^ Joo, kiva kuulla että on positiivinen fiilis. Enemmänkin saisi laittaa palautetta, myös jos toivoo että jotain muutettaisiin niin varsinkin asiallinen kritiikki otetaan mielellään vastaan.

Muutenkin tulee ällistyttävän vähän palautetta käyttäjiltä. Esim noista myyntivideoista niin laskin että alle 1 promille ostajista koskaan kirjoittaa niistä mitään kommenttia meille. Siinähän sitten yrität parantaa ja kehittää toimintaa Neutral

Ja omakuvan videogallerian maksulliseksi laittamisesta en ole saanut viikossa yhtään ainoaa palautetta. Ymmärrän toki ettei kukaan siitä hurraa, mutta kun realiteetit on ettei ole varaa maksaa noita kaistankulutuksia ja palvelimenrautoja muuten. Ainoa palaute mitä olen nähnyt omakuvan videogallerian maksulliseksi laittamisesta (95 sentin maksu viikossa) oli kommentti: "Ylläpidon ahneus iskee vielä takaisin".

Eli kun palautetta tulee niin vähän ja kun tulee niin sitä on vaikea ottaa todesta niin kaikki muutokset ja kehitykset pitää tehdä yrityksen ja erehdyksen kautta, eli ensin tehdään ja sitten katsotaan mitä se sai aikaan.

Tosin tämä ketju oli foorumin toiminnasta joten toisi mennä vähän OT mutta laittakaa palautetta vaikka maililla webmaster@seksitreffit.fi tai tuonne PALAUTE osioon.

Senkin kerron jo tässä vaiheessa että on paljon esteitä ja reunaehtoja mitä ei voida muuttaa mutta mahdollisuuksien rajoissa toki yritetään toteuttaa toiveita.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 6.1.2007, 16:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Tänne melkeinpä nykyään tulee tapaamaan tuttuja, vakituisimmat alkavat jo olla melkein tuttuja... Very Happy

ja jos on hiljaista niinkuin viime aikoina kun miehet ovat jossain sanomassa vaimoilleen viimeistä sanaa eli "kyllä rakkaani" ja naiset missä lie Confused , niin melkein pettyy, kun ei kukaan ole sanonut mitään kuolematonta... Sad

...ja kohta loma loppuu ja sitten ei ole itselläkään aikaa tulla ihan niin usein katsomaan... Crying or Very sad

...ja sitten on joskus luokkakokous , johon tullaan kaikki ihmettelemään, että tuollainenko se oikeasti on! Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 6.1.2007, 22:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

^ehkä myös ^^ ...mut ku mullahan ei oo vaimoa ,jota vois välillä naimoa...joo ,juttujen takia täällä ollaan eikä "kämmenenlävistysmateriaalin"...piti jotain kommentoida Härskin kirjoituksista....mutta unohdin mitä...tementia taitaa tulla ..mutta mihin ja milloin Question ....

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  X-files

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker