Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  Äidin mollaaminen... (ja vähän jenkkienkin)
cowboi45
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 20:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

^mä tiiän ...AMERIIKASSA ..koska kapitalistisiat käyttivät sähkötuolia muistaakseni 1890....en tiiä tosin sponssasko vorttumi sähkön.... Cool

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 20:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Badman kirjoitti:
Ei olisi WWW:tä jos ei olisi ensin kehitetty ethernettiä. Käsitääkseni ensimmäinen WWW pyöri nimen omaan Yhdysvaltojen yliopistojen välillä, ei Cernissä.


Käsityksesi eivät ole kohdallaan, opiskele aiheesta lisää. Ensimmäiset pienet WWW pohjaiset verkot olivat CERNin sisäisessä käytössä.

Tässä puhutaan kahdesta aika eri asiasta. Toisaalta WWW (tai oikeastaan HTML) ei olisi sitä mitä on, ilman maailmanlaajuista verkkoa. Mutta internet ei olisi mitään ilman WWW:tä.

Laaja verkottuminen on kyllä jenkkien suosioksi laskettavaa, mutta sekään ei ole lähtöisin yliopistojen vaan puolustusvoimien verkoista (alunperin).

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 20:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

kyseinen termi keksittiin 60-70 lukujen taitteessa ja sai nimensä erään vietnamilaisen Nörtti mukaan ..www= We Won Wietnam .....amerikan usalaiset jenkit ei ole koskaan tykänneet tästä termistä.... Confused

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 21:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

No nyt mennään nippeli ja nappeli tasolle kinaamaan jostain keksinnöistä.

Myöntäkää vaan että Yhdysvalloilla on meillä läntisen demokratian maissa ollut valtaisa vaikutus. Ihan sama mitä mieltä he heistä olette mutta älkää heitä nyt ainakaan tyhmiksi väittäkö kun se jo tosiasioiden valossa on absurdia.
Myöntäkää vain että elämämme hyvin pitkälti nojaa ja ohjautuu heidän innovaatioidensa varassa. Oman osan tietenkin kantaa muutkin maat ja kansat mutta kenellä tässä on se valtikka kädessä? kuka sen suunnan näyttää? kuka meitä puolustaa kun alienit avaruudesta hyökkää Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 21:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Badman kirjoitti:
No nyt mennään nippeli ja nappeli tasolle kinaamaan jostain keksinnöistä.


Ei minua teidän politiikkanne kiinnostakaan - vaan pikku asiavirheiden korjaaminen Wink

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 21:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

assa kirjoitti:


Ei minua teidän politiikkanne kiinnostakaan - vaan pikku assavirheiden korjaaminen Wink
..olit kirjoittanut väärin ton ..älä huoli ,mä korjasin sen ... Cool Laughing

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Boston
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 8:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Jenkeissä on kaikki suurta, sielähän on vitukkin kun veneitä Repeää

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 8:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Heh, Boston Very Happy ^
Ootkos päässyt koettamaan jenkkiläistä v*ttua?
Ottiko seinät lainkaan vastaan? Laughing

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 8:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Badman kirjoitti:
Älkää jumalauta alkako jenkkejä (+etelävaltiolaisia) haukkumaan ainakaan tyhmiksi.
Jäkättää kovin
Tsooh, Pahis, relaa nyt

Badman kirjoitti:

Juotte niiden keksimiä limpsoja, syötte niiden keksimiä ja lanseeraamia ruokia
Me syömme kyllä ihan kotimaista tavallista perusruokaa, nuoriso, lue lapset, ovat sitten asia erikseen. Meidän likka tykkää roskaruuasta Confused

Lainaus:
palvotte niitä automerkkejä Volkkari BMW
Mun tietääkseni Bemari ja Wolkkari ovat kyllä alunperin olleet saksalaisia, mitä nyt tänäpäivänä ovat jotain muutoksia tehneet.


Lainaus:
Kun joku asia on muodissa USA:ssa on se kohta sitä meilläkin.
Juu, tämä kyllä on totta, Suomessahan matkitaan kaikki sarjat suoraan jenkeistä, mutta onneksi voi itse valita katsooko niitä vai ei.

Lainaus:
käytätte heidän kielensä ilmauksia vaikka suomalainenkin sanonta löytyisi.
Juu, tuonkin olen huomannut, jossain määrin se ärsyttää mua, koska suomalainen vastine löytyy kyllä usealle sanonnalle.
Mulla menee toisinaan tovi ja kaksikin, kun käytetään englanninkielistä sanaa jostakin, että mikähän oikein on kyseessä *tok*?
Ja kaikkeen en vieläkään ole päässyt selville....

Jonkunhan se pitää esimerkkiä antaa näissä kehitysasioissa. Meidän pitäisi poimia vain käyttökelpoiset kehitykset, eikä suurena sopulilaumana heti kaikkea niellä.
Tässäkin pätee sanonta: Järjen käyttö on sallittua, muttei pakollista!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 12:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Fanta....alunperin natsit keksivät sen propigana...propapana...vastineeksi kapitalistijenkkisikojen koka -kolalle....nyttemmin KKK =koka -kola kompany omistaa kyseisen koskenkorvan lisä- aineksen = plandiksen..... Cool

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 21:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Tulisydän kirjoitti:
Badman kirjoitti:
Älkää jumalauta alkako jenkkejä (+etelävaltiolaisia) haukkumaan ainakaan tyhmiksi.
Jäkättää kovin
Tsooh, Pahis, relaa nyt

Badman kirjoitti:

Juotte niiden keksimiä limpsoja, syötte niiden keksimiä ja lanseeraamia ruokia
Me syömme kyllä ihan kotimaista tavallista perusruokaa, nuoriso, lue lapset, ovat sitten asia erikseen. Meidän likka tykkää roskaruuasta Confused

Lainaus:
palvotte niitä automerkkejä Volkkari BMW
Mun tietääkseni Bemari ja Wolkkari ovat kyllä alunperin olleet saksalaisia, mitä nyt tänäpäivänä ovat jotain muutoksia tehneet.


Lainaus:
Kun joku asia on muodissa USA:ssa on se kohta sitä meilläkin.
Juu, tämä kyllä on totta, Suomessahan matkitaan kaikki sarjat suoraan jenkeistä, mutta onneksi voi itse valita katsooko niitä vai ei.

Lainaus:
käytätte heidän kielensä ilmauksia vaikka suomalainenkin sanonta löytyisi.
Juu, tuonkin olen huomannut, jossain määrin se ärsyttää mua, koska suomalainen vastine löytyy kyllä usealle sanonnalle.
Mulla menee toisinaan tovi ja kaksikin, kun käytetään englanninkielistä sanaa jostakin, että mikähän oikein on kyseessä *tok*?
Ja kaikkeen en vieläkään ole päässyt selville....

Jonkunhan se pitää esimerkkiä antaa näissä kehitysasioissa. Meidän pitäisi poimia vain käyttökelpoiset kehitykset, eikä suurena sopulilaumana heti kaikkea niellä.
Tässäkin pätee sanonta: Järjen käyttö on sallittua, muttei pakollista!



No väitätkö ettet ole koskaan fantaa, spraittia tai kokista suuhusi pistänyt, syönyt Kellogsin muroja... tsekkaa yhdestä jos toisestakin pussista, paketista tai purkista (mistä perinne ruokasi teet) mikä yleensä USA:lainen korporaatio sen on valmistuttanut. Smile Vai syödäänkö teillä vain lanttukukkoa, sultsinoita, tönkkösuolattuja muikkuja, mämmiä ja palanpainikkeeksi kokkelipiimää Very Happy

Se oli USA:n miehitysjoukot jotka viisaudessaan tai tyhmyydessään laittoivat pommitetut tehtaat pyörimään saksassa heti sodan jälkeen, joista esimerkkinä tiedän VolksWagenin tehtaan koska olen jokus ko. historiikin lukenut ja omallakin laanilla on pari 50-luvun volkkaria.

No toisaalta jos venäläiset olisivat vallaneet euroopan niin voitte uskoa ettei edes Härski ajaisi sillä sosialistisen suunnitelmatalouden pohjalta lähteneneellä BMW:llä Very Happy

Ranskalaisia tai brittejä ei olisi vähempää voinut säälittää saksalaisten pula ja hätä, he olivat kaksi maailman sotaa näiden kanssa kamppailleet lyhyellä aikaa ja menettäneen miljoonia maanmiehiään.
Mitään sodanjälkeistä "Saksan nousu ihmettä" ei olisi tapahtunut eikä koko euroopankaan nousua ilman USA:n vahvaa tukea.

Jos Jenkit oisivat antaneet vihalleen vallan tai heitä ei olisi ollut olemassakaan, olisi Saksa sodanjälkeen ja nykyisinkin lähinnä Valkovenäjää muistuttava talousmahti Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 21:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Badman kirjoitti:

No väitätkö ettet ole koskaan fantaa, spraittia tai kokista suuhusi pistänyt, syönyt Kellogsin muroja... tsekkaa yhdestä jos toisestakin pussista, paketista tai purkista (mistä perinne ruokasi teet)

Minä en väittele. Jos nyt haluat ihan välttämättä tietää mitä minä syön. Se on kaurapuuroa Elovenaa aamuisin. Pääasiallisin ruoka on kotimainen peruna lisukkeineen. Juomaksi paljon vettä. Alkoholia en käytä.
Ruisleipä, hedelmät, marjat yms. Hyvin yksinkertaista ja vaatimatonta suomalaista ruokaa. Limpsoja en juo. Ehkä lapsena tuli cokista juotua, mutta ei enää.

Muihin asioihin en ota millään tavalla kantaa.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kale
LähetäLähetetty: 14.1.2007, 8:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 15 Syy 2006
Viestejä: 12

Lainaus:
Älkää jumalauta alkako jenkkejä (+etelävaltiolaisia) haukkumaan ainakaan tyhmiksi


Eiköhän tuo jenkkien tyhmyys ole aika yleistettyä,ja johdu lähinnä tiedotus välineiden ja heidän elokuviensa/sarjojensa antamasta ameriikka kuvasta. Sanotaanhan sitä suomalaisista että ollaan hiljainen ja juro kansa,mutta onhan täälläkin iloisia supliikki ihmisiä Laughing ,joten uskon että suuressa usa:ssa saatta älykkäitäkin ihmisiä olla Confused Question .. Heidän nykyinen johtajansa ei kyllä mielestäni kuulu näihin kaikkein terävimpiin vaikka onkin itsensä sinne pallille keplotellut Rolling Eyes Rolling Eyes Tämä tosin vain minun mielipiteeni..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Badman
LähetäLähetetty: 15.1.2007, 1:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Tulisydän kirjoitti:

Minä en väittele. Jos nyt haluat ihan välttämättä tietää mitä minä syön. Se on kaurapuuroa Elovenaa aamuisin. Pääasiallisin ruoka on kotimainen peruna lisukkeineen. Juomaksi paljon vettä. Alkoholia en käytä.
Ruisleipä, hedelmät, marjat yms. Hyvin yksinkertaista ja vaatimatonta suomalaista ruokaa. Limpsoja en juo. Ehkä lapsena tuli cokista juotua, mutta ei enää.

Muihin asioihin en ota millään tavalla kantaa.


No enhän minä tarkoitakkaan, että sinä väittelisit. Enkä minä niin välttämättä halunnut ruokavaliotasi perangoida, mutta nythän se tiedetään jos joku aamu vaikka heräisin luotasi, niin mitä sitä aamupalaksi syötäsiin Very Happy Entäpä jos tarvitsisin kunnon rohkaisu ryypyn? Very Happy Very Happy

Minunkaan ei näköään olisi pitänyt ottaa kantaa. Olen vain varsin lyhyen aikaa asunut USA:ssa ja vain parikymmentä kertaa siellä käynyt. Kyllähän sen oikean amerikkakuvan saa elokuvista ja vaikka South Parkista ja Simpsoneista, hullua ja tyhmää porukkaa johtajastaan lähtien.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 15.1.2007, 7:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Badman kirjoitti:

Entäpä jos tarvitsisin kunnon rohkaisu ryypyn? Very Happy Very Happy
Pahis
Jos tarvitset rohkaisuryypyn, se sun olisi tuotava itse, sillä minä en kippaile, enkä haistele viinalle tuoksuvia miehiä - sorge

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker