Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Fantasiat, tarinat ja novellit  ~  JATKOA KOHTAAMINEN, LOPPUSOITTO
Tulisydän
LähetäLähetetty: 14.12.2005, 18:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

”Voi, kun ei tarvitsisi mennä”, ajatteli nainen, ”tämä on suloista ja mikä fiilis”
He makasivat sylitysten, mies melkein unenhorteessa.
Oli lämmin ja hyvä olo.
Naisen onkalo tykytti arkana rakastelusta. ”Nukutaan vähän”, mies mutisi. Eikä unta tarvinnut houkutella.

Aamulla nainen havahtui hereille. Suihku kohisi. Suu oli kuiva. Nainen kömpi sängystä ylös edelleen hellänä öisestä. Hän haki juomalasia ja löysi pahvimukin. Tassutteli suihkun ovelle ja jäi katselemaan miestä. ”En olisi ikinä uskonut että olisin törmännyt häneen enää” nainen mietti.
Hän ihmetteli, miten mies oli selvinnyt ex-vaimonsa kuristavasta otteesta. Onneksi hän ei ollut sitoutunut vakavasti koskaan, uran luominen oli ollut tärkein, eikä hänestä äitiä saisi millään muotoa.
Mies äkkäsi naisen suihkun ovella. ”Ai huomenta, säkin heräsit jo, mitä sä tolla mukilla?”
”Mitäs luulet, mulla on aivan karsee jano ja suu tosi kuiva”
”Tääl on vettä, mikä kelpaisi murulle?”
”Älä sanoa mua muruksi, mä en ole kenenkään muru”
”Oothan sinä, mun oma muru, olet aina ollut ja tulet olemaan”
”Jassoo, on annatko vettä?”
”Tule ottamaan”

”Hei muru älä käännä raanaa noin kylmälle, varpaat jäätyy”
”En mä lämmitä vettä juo”. Nainen joi ahnaasti vettä.
Mies veti naisen lähelleen. ”Mull on kuule pimppi nyt kipee, hei älä….”
”Kerta vielä”, mies pyysi. Nainen katsoi miestä pitkään ja totesi: ”et ole muuttunut tavoiltasi mihinkään sitten nuoruusvuosien”.
”No, mihis sä luulet koiran karvoistaan pääsevän”, mies hymähti.
Mies puristi naisen pakaroita, kokeeksi. Nainen tarttui Jadeen. ”Niin, tätäkö?” nainen kysyi vaikka hyvin tiesi mitä mies halusi.

Nainen astui kokonaan suihkun alle ja antoi miehen taas pestä itsensä. Vaginaa koskettaessa nainen parahti: ”nyt varoen, hei, olen arka”.
Hellästi mies siveli naisen puutarhaan saippuaan ja tunsi naisen värähtävän.
Nainen kyykistyi alas ja otti miehen elimen suuhunsa, pyöritellen ja imien vuoronperään, puserrellen palleja samalla. Mies nautti. Tämän naisen hän ottaa, päätti hän.
Miehen halusi kasvoi taas, liikuttaen lantiotaan hän tunkeutui syvemmälle suuhun. Nainen jatkoi käsillään, hurmiossa. Mies painoi naisen päätä kupeitaan vasten. ”Haluun sisälles”. ”ei”, nainen sanoi, ”olen ihan hellänä”.
”Yritän olla varovainen” mies sanoi.

Nainen vastusteli, mutta vaikka arkana olikin halu nosti päätään. ”mene kyykylles”, nainen sanoi. Mies teki niin ja nainen istui kahareisin miehen syliin, puristui niin kiinni kun pystyi mieheen ja alkoi keinuttaa.
Työnnöt sekä sattuivat, että huumasivat. Nainen ulvahteli. Jade työntyi, kerta toisensa jälkeen. Äkkiä nainen huusi kivusta. ”lopeta!, hei lopeta, kuulitko mua sattuu…. ai saatana”.
Mies ei kuullut, vagina oli kuuma ja kostea ja suuteleva. Silmät kiinni nautinnosta mies puski naista. Hän ei voinut lopettaa, ihanaa autuutta nuoruuden rakastetun kanssa – ei, ei hän voinut. ”Anna…. mä….en voih….”, mies mutisi. Sanat takertuivat nieluun, halu sykki koko kehossa.
”mua Sattuu!!!!!!!” toisti nainen, ”Lopeta!” Nainen nousi ylös ja katsoi miehen kuninkuutta. Siinä se seisoi loistokunnossa valmiina antamaan lastin.
”Nuole mua, vähän”, nainen pyysi.
”Sopii, muru”

Varoen ja hellästi mies suuteli naisen häpyä ja taas tuo ihana hurmio sai vallan naisen kehossa. Nautinto sai vallan ja raivokkaasti nykien nainen laukesi miehen suuhun, maailma naisen silmissä pimeni ja sitten hän tunsi taas tuon miehisyyden työntyvän sisäänsä ja vaikka arkana olikin antoi miehen tulla.

Kuin kohmeesta, nainen havahtui. ”Nyt, kuule pitää mennä. Mitähän se kello on? Jestas se on noin paljon ja mun pitäis olla taas matkalla”

”Hei, eikö me voitais yrittää yhdessä?” mies kysyi.
”Empä usko, mulla on liian kiireinen aikataulu suhteille, luon uraani ja se on tärkeintä, en ehtis tyydytellä sua niin usein kuin haluaisit. Kyllä sä sen tiedät ja varmaankin muistat”, nainen vastasi.
Ripeästi tavaransa keräten ja pukien nainen säntäili huoneessa. Mies katseli, pettymys kirvelsi jo mieltä. Hän yritti vielä. ”Jos kuitenkin sun mieles muuttuu? Voitahan aina soittaa mulle, mä oon aina valmis sulle”.
Joo, panen muistiin, nyt pitää mennä alapa laittaa ittees kuntoon”, nainen kehotti.

Ulkona nainen pysähtyi katsoi mieheen ja suuteli häntä vielä kerran ja kääntyi menemään autolleen.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fantasiat, tarinat ja novellit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker