Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  X-files

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  X-files  ~  Väännetääs autoista (split)
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 16:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

Tony ScorPPa kirjoitti:
siinä tulee ilmi että kuinka paljon arvostellaan mun taidot....en ole sanonut että olisin ollut liikenteessä...hehe ...... mut tuskin lothar ajanut talvella turkuun ferrarille ja tuskin sille pääset edes sieltä peruna pellosta pois talvella..ajoin jalasjärven ja kauhajoen keskellä kiihditys radalla mikä suljettu liikenteeseen...Smilepässit.. Twisted Evil

ja minä teen useita kertoja sitä kun en muistaa edes montako kertaa että voisin antaa nimet....Mut hyvä että lotharkin ferrarille joku johannalla antanut poskeen..minä en pystyisi ajaa kun niin pieni auto että munat menee ratin välistä..ehkä suoralla vois antaa ... Twisted Evil

Bemarille on tilaa ja harrastettu seksiä useita kertoja että tietää missä asennossa pannaan.... Laughing


Juu, täällä foorumissa kyllä arvostellaan aika monien ihmisten taitoja, myös sinun Tony.
Mitä taas tulee Ferrarilla talvella ajamiseen, niin ei se ole mikään ongelma minä olen nimittäin ajellut sillä talvellakin ja juuri Turun suunnallakin Cool
Mutta tuo sinun kertoma tieto paikasta jossa ajoit rauhoittaa ainakin minun mieltä, sillä minun mielestä on erittäin hyvä että sinä kosket bemarisi palkimeen vain kiihditys radalla tosin se olisi hyvä olla suljettu muulta liikenteeltä eikä siis suljettu liikenteeseen Laughing

Johanna siis otti minulta poskeen eikä Ferrarilta, vaikka kyllä Enzokin olisi varmasti ollut Johannan suihinotosta mieleissään jos olisi elossa.
Mitä taas tulee kullin kokoon, niin sanopas Tony nyt kaikelle kansalle että minkä kokoinen kulli sinulla on kun se ei mahdu seisomaan Ferrari Testarossassa Very Happy Minä kun olen ihan sitä mieltä että ei sinulla nyt niin kummoisen kokoinen kulli ole, sen verran olen filmejä joissa sinäkin esiinnyt nähnyt.

Tuohon viimeiseen kommenttiisi täytyy myöntää että Bemarille kyllä varmasti on paremmin tilaa kuin Ferrarille. Ferrari on näet sisätiloihinsa nähden ulkomitoiltaan erittäin leveä auto (tasan kaksi metriä) eli bemarille varmaan on tilaa esimerkiksi parkkipaikoilla, saati sitten jos minun pitäisi löytää parkkipaikka limusiinilleni se se vasta tilaa tarvitseekin Cool

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
cowboi45
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 19:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Mä yllätyin siitä miten pienellä rahalla saa tuommoisen verrari poskirosan ...netissä näky olevan piirun alle kahdeksankymmentä tuhatta egee...toisaalta se on kyllä aika paljon parikymmentä vuotta vanhasta autosta.... Cool

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 20:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Tästä on odotettavissa tulikivenkatkuinen vääntö missä hammasta kiristellen taitetaan sanansäillää Shocked Taidanpa suojautua tänne palvelinräkkie väliin kun noi pojat aloittaa vääntämisen oikein kunnolla. Nörtti

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 20:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

^älä suotta pidä sitä sormea banni nappulalla...."kohteliasta" ja "ystävällismielistä" kädenvääntöä vain.... Twisted Evil

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 22:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Pidetään kuitenkin mielessä että iästä huolimatta Testarossa on Ferrarin malleista melkoisessa klassikkomaineessa. Maksoi tai olkoon maksamatta.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 22:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

joka johtuu hyvinkin pitkälti miami vice sarjasta....ajatellaan muita sen aikaisia urheiluautoja...esim tuo minun himoitseva vector w2 ....huippua ottaa enemmän kuin testiruusu.....silti harva "automies" edes tietää autosta.....eikä kyseinen auto "automiesten" puheissa esiinny....

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 23:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

cowboi45 kirjoitti:
joka johtuu hyvinkin pitkälti miami vice sarjasta....ajatellaan muita sen aikaisia urheiluautoja...esim tuo minun himoitseva vector w2 ....huippua ottaa enemmän kuin testiruusu.....silti harva "automies" edes tietää autosta.....eikä kyseinen auto "automiesten" puheissa esiinny....


Ferrari Testarossa oli vuosina 1984–1995 maailman nopein normaalissa sarjavalmistuksessa oleva auto eli eiköhän sen maine ole aika pitkälle tullut siitä.
Mitä taas tulee Vectorin malliin W2 niin sehän on vain prototyyppi eli ei ole ollut ikinä sarjavalmistuksessa.

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
cowboi45
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 23:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

en tainnut väittääkään sen olevan sarjavalmisteinen ...muistaakseni 12 tehtiin....testiromun myynti taisi olla kyllä huipussaan 80-luvun puolivälissä jolloin sarjaa tehtiin...enzo antoi jon donssonille testirakkineen "hyvin edistetystä myyntityöstä"...

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 23:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

cowboi45 kirjoitti:
en tainnut väittääkään sen olevan sarjavalmisteinen ...muistaakseni 12 tehtiin....testiromun myynti taisi olla kyllä huipussaan 80-luvun puolivälissä jolloin sarjaa tehtiin...enzo antoi jon donssonille testirakkineen "hyvin edistetystä myyntityöstä"...


Vectorin W2 prototyypin pohjalta kehitettiin Vector W8 jota valmistettiin 21 kappaletta joista neljä siis prototyyppejä. Kyseisen auton teholukema 625hv oli suht vaatimaton verrattuna Ferrarin F40 LM mallin saavuttamiin 720hv tehoihin. Ferrari F40 LM mallilla pystyi hetkellisesti ajamaan yli 900hv tehoillakin! Kyseistä Ferrari F40 LM versiota valmistettiin 19 kappaletta eli siinä sinulle Ferrarin tuon aikainen vastine Vectoreille Cool

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
cowboi45
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 23:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

jooo....noinhan toi wikipedia sanoo...mä tyhmä luulin että nyt puhutaan/puhuttiin testiraudasta........ Cool

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 13.1.2007, 23:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

cowboi45 kirjoitti:
jooo....noinhan toi wikipedia sanoo...mä tyhmä luulin että nyt puhutaan/puhuttiin testiraudasta........ Cool


No eikös se ole reilumpaa laittaa saman sarjan autot vastakkain eli Vector W2/W8 vs Ferrari F40 LM ja kuinkas sitten kävikään, Ferrari vei taas kerran voiton 6-0 Laughing

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
cowboi45
LähetäLähetetty: 14.1.2007, 0:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

jerry wiegert mies vectorin takana taisi joutua "antamaan" w8 mallin lamborginille ...eli pitäiskö sekin vetää tähän mukaan ...tai sitten bugatti veyron ,jota wiegert kävi koeajamassa... Cool Laughing Laughing ..nyt mä lähden baariin mulla ei ole vippi korttia ,enkä halua jonottaa..... Wink

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 14.1.2007, 4:15  Vastaa lainaamalla viestiä






Kyllä takavetonen auto on kaikista paras. En halua ajaa millään riisikupilla jossa turvallisuus melkein nollassa. BMW on ihan hemmetin hyvä.
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 25.1.2007, 21:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Hih! Keskustelufoorumin etusivulla alalaidassa on aina Mersun tähti... Very Happy
Varmaan ihan minun ilokseni, kun sitä ei ole vaihdettu Bemarin logoon... Cool
Vai onko se joka käyttäjällä eri jonkun vakoiluohjelman ansiosta... Shocked Härski, onko Sinulla kameroita kaikkien kotona... Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  X-files

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker