Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ryhmäseksi ja parinvaihto  ~  Unelma kahdesta naisesta
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 20:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Härski kirjoitti:
Tulisydän kirjoitti:
Naista voin halata ja antaa suukon - toki. Mutta seksiä naisen kanssa en harrasta, mulle miehet ovat sitä varten.

Ei hemmetti, minä olen tosta ihan eri mieltä, kyllä ne on naiset jotka on seksiä varten ja miehiä voi pitää vain ystävinä Exclamation



Minä valitsen molemmat... Very Happy ihanaa on on naisten kesken, yksi mies sekaan tai kahden miehen kanssa tai miten vain... kaikki on kiinni ihmisistä. Monen tyypin kohdalla en olisi mitenkään vaan mieluummin yksin... pitää olla miellyttävyyttä, tuntea ja voida luottaa...

Mutta aiheeseen: ei meillä ole ongelma, jos minä nautin toisen naisen tai miehen kanssa eikä ole ongelma, jos mieheni nautiskelee jonkun toisen naisen kanssa - mutta kaikkien henkilöiden on miellytettävä meitä molempia ja yleensä molemmat ovat läsnä. Ei ole ollut mustasukkaisuutta, päin vastoin - se on kiihottanut molempia. Tosin haluan, että sillä toisella miehellä on isompi kuin miehelläni, siitä tulee monellakin tavalla lisää nautintoa... Wink Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 20:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Mr Lothar kirjoitti:
Tuo sinun vastauksesi antaa sellaisen kuvan että et haluaisi vaimosi harrastavan seksiä muiden miesten kanssa, mutta suot sen hänelle koska et halua itse tinkiä omista eduistasi.
Mielenkiintoinen näkökohta... Enpä ole tullut ajatelleeksi asiaa tuolta kantilta. Pitääkin antaa sille hetki aikaa ja tuumailla. Itseään on sangen mielenkiintoista analysoida aika ajoin.

Tällä hetkellä (ennen tuumailua) kuitenkin oma fiilis on pikemminkin sellainen, että se mitä vaimoni siitä saa on arvokkaampaa, kuin minun vähäinen mielipahani. Ei se ole millään tavalla minulta pois, mutta en minä silti riemusta kiljahtele.

Tästä tulikin mieleeni vanha arvoitus, joka minulta kysyttiin aikanaan, kun tulin töissä maininneeksi emännän menevän ystävättärensä kanssa elokuviin minun jäädessä lapsenvahdiksi.

Missä persereikä on silloin kun oikeen tosissaan naidaan?

Se on kotona tiskaamassa ja hoitamassa lapsia.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 25.1.2007, 23:36  Vastaa lainaamalla viestiä






minä olen nainen, ja haluaisin niin naista.mutta entäpä jospa tulenkin mustasukkaiseski miehestäni kun hän sorvaa naistani.Taidan kokeilla itse ensin sitten pyydän miehen mukaan..Olen kuitenkin sitä mieltä että kunnon seksin kruunaa se mies.apu hitsi mitä tehdä

Anna
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 26.1.2007, 19:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Analyysini alkaabi olla valmis ja olen tullut jopa jonkinlaiseen johtopäätökseen...

Avoimen suhteemme kaksisuuntaisuus, eli tasapuolisuus ei johdu henkilökohtaisen hedonismin tavoittelusta ja omien intressien varmistamisesta. Kuitenkin se on varmasti osa totuutta, eikä sitä käy kieltäminen. Toisaalta sekin tie vie kahteen suuntaan...

Tärkeintä kuitenkin on, että oma parisuhteemme (tai polyamorinen, jos siihen joskus ihan oikeasti pääsemme) toimii, ilman suurempia sieluntuskia ja turhaa mustasukkaisuutta. Tähän asti olemme selvinneet, enkä näe syytä miksi emme selviäisi tästä eteenpäinkin.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 26.1.2007, 19:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Anna.

Mieti tarkkaan, mitä haluat ja miten. Älä hätiköi ja keskustele miehesi kanssa asiasta kaikessa rauhassa. Jos olette valmiita, niin go 4 it. Mutta ole varma, että olet valmis, ennen kuin kokeilet. Tällaisilla jutuilla on paljon annettavaa, mutta niissä voi myös menettää paljon.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker