Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  S/M seuran haun vaikeus ( eikä maksullisia)
Vieras
LähetäLähetetty: 26.9.2006, 0:24  Vastaa lainaamalla viestiä






Kiva, kun avasit aiheen. OLen ihmetellyt, että miksi S/M seuran haku on niiin vaikeata??? Ns normi vanilja seksiä saa milloin vain, mutta miksie S/M seksiä ? Onko ihmiset niin arkoja vai olenko mukamas poikkeuksellinen? ;-D

Itse 30v ja Stadista ja toki viestiä voi laittaa suoraankin m28vee@suomi24.fi
Takaisin alkuun
Boston
LähetäLähetetty: 26.9.2006, 8:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Olen harrastanu BDSM juttuja kaverini kanssa jo pitkään. Onhan näitä clubeja ympäri suomenniemen. SMFR hesassa, Turun baletti, Bizarre clubi Jyväskylässä, Tampereella fetish clubi .... Ei muuta kun sopiva asu päälle ja mukaan. Yleensä näissä on pariskuntia mutta näkyy bileissä myös yksinäisiä, varmasti saat seuraa jos meet rohkeesti mukaan Twisted Evil

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Missy
LähetäLähetetty: 26.9.2006, 13:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 12 Maa 2006
Viestejä: 57

Ainaki omien tuntemusten mukaan normiseksissä ei tarvi luottaa siihen toiseen niin paljon, kun taas S/M:ässä tarvitaan paljon luottamusta siihen kaveriin. Voi löytämisen vaikeus vähän johtua siitäkin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
bmad30
LähetäLähetetty: 26.9.2006, 17:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Anonymous kirjoitti:
Kiva, kun avasit aiheen. OLen ihmetellyt, että miksi S/M seuran haku on niiin vaikeata??? Ns normi vanilja seksiä saa milloin vain, mutta miksie S/M seksiä ? Onko ihmiset niin arkoja vai olenko mukamas poikkeuksellinen? ;-D


Itselläni on ihan kivasti SM-seuraa. Rolling Eyes Mutta joitakin asioita
voisit huomioida. Netin kautta SM seuraa on todella vaikea saada, koska
poika/tyttöjakauma on ensinnäkin toisenlainen kuin
live-elämässä usein ja kynnys vastata/keskustella toisen kanssa on vedetty hillittömän korkealle pettymysten pelossa. Lisäksi vilkkaampaa elämää elävät eivät useinkaan nettisaiteilla vietä aikaansa, joten netistä ei kannata
tosiaan yrittää tasokasta seuraa, vaan mennä solmimaan perinteisiä suhteita ulos. Sieltä niitä voi aika helpostikin löytää.

Siellä kannattaa sitten katsoa vähän toisen olemusta ja sitä,
onko ulkonäkö mieleinen. Ja sitten kun päästään juttuun vasta ottaa esille piiskaamiset ja sellaiset.
Takaisin alkuun
RogueTr
LähetäLähetetty: 5.2.2007, 0:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 07 Syy 2006
Viestejä: 29
Paikkakunta: itäinen kotimaa

Joskus kannattaa olla tosin AIKA varovainen.

Tyyppiesimerkki siitä miten voi käydä selviää mm. seuraavasta linkistä.

Oltiin tytön kanssa molemmat viesteilty jo jonkin aikaa ja paljastui, että molemmilla on tietynasteinen vormu-vetissi.

Noh, siitäpä vanhana reservin upseerina tj-kamppeet + muuta rekvisiittaa päälle ja Ilomantsin VR:n tyhjälle varikkoaukealle odottelemaan.

Hämmästykseni oli suuri kun paikalle kurvasi isohko auto ja tulijoita olikin useampi kuin yksi !!!! Nörtti

Ei siinä auttanut enää sotilasarvot... minua vietiin.

Kattokaa vaikka itte. (jumalauta ottivat vielä koko homman videolle)

http://video.google.com/videoplay?docid=-7724548452351649714&q=russian+girls

-RogueTr

_________________
Per Ardua ad Astra
(suomeksi: Redbull antaa siivet)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 5.2.2007, 2:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

katsoin tuon videon ..melko törkeää käytöstä tytöiltä,hummerin moottori oli käynnissä koko videon ajan ,siis yli kolme minuuttia..altistivat sinut pakokaasuille ja muille myrkyille..kaatoivat sinut nikean tuolilla maahan ja roiskivat kärtserillä vettä päälle...noh ,huomenna pääset mummon kanssa saunaan ja mummo kuppaa sinut... Very Happy

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 5.2.2007, 9:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Silkkaa kusetusta koko juttu. Ilomantsin aseman ratapihalla kun ei ole kuin yksi pieni oranssi rakennus, muutama propsipino ja ruostuneet kiskot. Ei mene läpi mokoma juttu.

Kaikkea sitä.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 5.2.2007, 11:05  Vastaa lainaamalla viestiä






Niipä...ainakin miehillä on vaikeampaa kuin naisilla. Itse olen erittäin siisti ja tyylikäskin nelikymppinen kaveri ja etsinyt jo pidempään seuraa. Takana pitkä kokemus masterina olosta mutta miten keroa siitä jollekin joka on oikeasti kiinnostunut. Alan bileissä porukat pinnallisia pellejä jotka harrasatvat sm-juttuja koska sitä PITÄÄ harrastáa kun se on niin trndikästä yms.
Takaisin alkuun
RogueTr
LähetäLähetetty: 5.2.2007, 13:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 07 Syy 2006
Viestejä: 29
Paikkakunta: itäinen kotimaa

Snadi - sinä tiedät sen ja minä tiedän sen, mutta tietävätkö NE sitä?

Cowboi - kaltaisiasi ymmärtäviä ihmisiä on harvassa. Mummostasi puhumattakaan.

Russian Rogue

_________________
Per Ardua ad Astra
(suomeksi: Redbull antaa siivet)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 7.2.2007, 10:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Lainaus:
Noh, siitäpä vanhana reservin upseerina tj-kamppeet + muuta rekvisiittaa päälle ja Ilomantsin VR:n tyhjälle varikkoaukealle odottelemaan.

Hämmästykseni oli suuri kun paikalle kurvasi isohko auto ja tulijoita olikin useampi kuin yksi !!!! Nörtti

Ei siinä auttanut enää sotilasarvot... minua vietiin.

-RogueTr



Hyvä juttu, mä sit tykkään ihmisistä jotka keksii hauskoja juttuja ihan asia teemojen sekaan Rolling Eyes Smile Very Happy Laughing Shocked Embarassed Laughing

ja jumalauta ottivat vielä koko homman videolle Laughing

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 7.2.2007, 10:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Mut jos tohon itse kysymykseen myös hiukan pohtisin, niin mielestäni SM-jutut on niin laaja kenttä - sen sisään mahtuu niin paljon eri sävyeroja. Tämä vaikeuttaa sitten seuran löytymistä, koska ihmisillä pitäis olla suht samanlainen "SM sävy".

Toiset tykkää sitoa/olla sidottuna, toiset ei missään tapauksessa halua seurakseen passiivista kohdetta tai olla passiivinen objekti. Toiset tykkää kivusta tai sen tuottamisesta, toiset ei missään nimessä halua sitä jne. Tosilla on vaan fetisisimejä ja SM puoli on ohuempi. Toiset taas tykkää roolileikeistä, jotkut kaipaa 24/7. Joku on tyypiltään Master, Domi, Isäntä, Domme, Sadisti, Valtiatar, Diiva, joku narttu, slave, palvelijatar, orjatar, pet, subbie jne.

Eli vastaukseni on, että SM kenttä on niin laaja ja sen sisällä niin paljon erilaisia variaatioita. Toiveet pitäis mennä yksiin, jotta kumpikin olis tyytyväinen.

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker