Kirjoittaja |
Viesti |
< Ylläpito tiedottaa ~ Tökkimistä sivustossa |
|
Lähetetty:
11.2.2007, 22:53
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Ilmoitelkaapa vaikka tässä ketjussa jos on käynty niin että tämä keskustelufoorumi tai joku muu meidän sivu on ilmiottanut että yhteyttä palvelimeen ei saa tai että web sivu toimii mutta tulee virheilmoitus ettei tietokantaa löydy.
Meillä on ihme tilanne, toi kantapalvelin joka hoitaa tätä foorumia antaa ajoittain ihme virheitä. Webpalvelin ilmoittaa että hukkasin yhteyden kantaan kesken kyselyn. Kuitenkin kuormat on samaan aikaan tosi alhaisia.
Sitten kun katsoo kantapalvelimen käyttöä niin siellä on pari hassua kyselyä yhtä aikaa mutta kuitenkin max arvot näyttää että maksimissaan on ollut 200 kyselyä kerralla. |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.2.2007, 22:57
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
..minun tietokone antaa sellaisia ilmoituksia ja erroreitä.... |
_________________ Don"t hate me because i am.......soft... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.2.2007, 23:00
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
ainakin ton romance puolen sivut ilmoitteli jotain outoja juttuja ,mistä tämmöinen työmuurahainen mitään tajua ...mä otin valokuvan ruudusta ,mä voin lähettää sen ...tai sitten mä voin lähettää mun näytön sähköpostilla....ihan miten vaan... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.2.2007, 23:05
|
|
|
|
|
Joo, ja niin iroonista kuin se on niin minä olen nähnyt lokeista että tuota tapahtuu muttei ole omalle kohdalle saattunut mutta JUURI kun postasin tuota ylläolevaa viestiäni niin se sattui omalle kohdalle, no me alamme tutkimaan. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.2.2007, 23:08
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
pilkka sattuu omaan nilkkaan ..tai sitten kirves...johtuuko sivujen hidas vaihtuminen tosta vai onkohan mun kone vaan (taas) kuuma kuin ruotsinlaivan ruuma.. |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.2.2007, 23:11
|
|
|
|
|
no kyllä nämä nyten on toimineet ok, mutta tasan klo 21:52:25 tänään oli 15 sekuntia että kantapalvelin oli hukassa.
Sitä nyt sitten selvittämään |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.2.2007, 23:17
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Härski kirjoitti: |
kantapalvelin oli hukassa.
|
...sairasta..onhan tämä sentään seksifoorumi,mutta muistetaan että SUSI ON RAUHOITETTU ja lisäksi kansalliseläin suruni peittää raivon joka sisälläin velloo.. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.2.2007, 23:19
|
|
|
|
|
^ ei saamari että repesin tosta |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.2.2007, 23:24
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Härski kirjoitti: |
^ ei saamari että repesin tosta |
repesin..repe sorsa...sinä,sinä... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.2.2007, 23:28
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Joo, kertaalleen osui tänään minunkin kohdalleni, että foorumi kadotti yhteyden tietokantaan. Kesti vajaan minuutin katkos. |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
12.2.2007, 0:02
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
johtuisko toi ilman nopeasta jäähtymisestä....nettikaapelit maassa on aika kovilla lämpötila vaihteluilla...saas nähdä paljonko menee lämpöputkia hajalle ,kun lämpötila vaihtelut suuria..virtasalmella ei oo näitä huolia... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
12.2.2007, 11:09
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Ja juuri äsken taas oli ongelmia kyseisen asian suhteen. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
12.2.2007, 11:16
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
cowboi45 kirjoitti: |
johtuisko toi ilman nopeasta jäähtymisestä.... |
Niin on se kyllä, kun muut sivustot jättää lukijansa ihan kylmäksi ja sit tänne foorumille tullessa on yht äkkiä niin kuumat oltavat. Siksi varmaan noi miesten putket aina sylkee silmille täällä käydessään... Ihan selkeesti lämpötilanvaihtelusta kyse!
Kysykää vaan multa, mä tiedän nää jutut! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
12.2.2007, 19:16
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
fiksu likka...toivottavasti saat itsellesi yhtä fiksun miehen....eikä mitään ....oli muuten taas ongelma kun yritin kirjoittaa ... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
12.2.2007, 19:27
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Tahtoo katkeilla tämä saitti, mutta mikä meiltä hajos pakkasten seurauksena oli akku. Bemari nökötti pihalla vaan. Ajattelin, että kai sitä pitää alkaa polkemaan virtaa akkuun, kun tuota energiaa piisaa , mutta että siinä menee iäisyys sitten. No, hyvä puolisiinä on se että ylimääräiset katoaisivat kehosta niks, naks, suit, sait! |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|