Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  Kertokaa
Carlos_Munoz
LähetäLähetetty: 21.12.2005, 0:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 12 Jou 2005
Viestejä: 34

Ei h:tti! Välillä tuntuu, ettei tällä palstalla kävijät ole koskaan tehneet muuta kuin panneet, naineet tai nussineet! Se on ihan eri asia, kun sekstataan pelkästä seksin tarpeesta tai seksin halusta jonkun nimenomaisen henkilön kanssa. Jos nainen kiihottuu pelkästään siitä, että miehellä on iso, ei tule muuta kuin nussimista, sanon minä. Ja on se naisen nautinto vähän siitäkin kiinni, mitä nainen itse tekee; lahna ei orgasmia saa, vaikka sitä jyystäisi halolla. Kyllä mun exäkin sai vähintään yhden orgasmin joka kerta ja halus usein, sitä paitsi aina kaikki kommentit oli positiivisia ja exä oli tyydytetyn oloinen. Ei sitä kiinnostanut se asia yhtään, että mulla on iso, lähti kuitenkin mun entisen pelikaverin messiin. Sillä ei varmasti ole lähellekään samaa kokoa kuin mulla, ellei sen kulli tee ihme-erektiota. Ja jos joku nainen kysyy, onko mulla iso, tai innostuu just siksi, lipeän maisemista.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 21.12.2005, 8:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Tämä taitaa kuuluua Avautumiset -alueelle...

Koska ollaan Seksitreffit-palstalla, eikä DEMI:n foorumilla, lienee aika selvää että täällä keskustelukin painottuu enemmän sinne seksielämän puolelle eikä ihmissuhdeasioiden vatvomiseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 22.12.2005, 1:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Carlos_Munoz kirjoitti:
Ei h:tti! Välillä tuntuu, ettei tällä palstalla kävijät ole koskaan tehneet muuta kuin panneet, naineet tai nussineet! Se on ihan eri asia, kun sekstataan pelkästä seksin tarpeesta tai seksin halusta jonkun nimenomaisen henkilön kanssa. Jos nainen kiihottuu pelkästään siitä, että miehellä on iso, ei tule muuta kuin nussimista, sanon minä. Ja on se naisen nautinto vähän siitäkin kiinni, mitä nainen itse tekee; lahna ei orgasmia saa, vaikka sitä jyystäisi halolla. Kyllä mun exäkin sai vähintään yhden orgasmin joka kerta ja halus usein, sitä paitsi aina kaikki kommentit oli positiivisia ja exä oli tyydytetyn oloinen. Ei sitä kiinnostanut se asia yhtään, että mulla on iso, lähti kuitenkin mun entisen pelikaverin messiin. Sillä ei varmasti ole lähellekään samaa kokoa kuin mulla, ellei sen kulli tee ihme-erektiota. Ja jos joku nainen kysyy, onko mulla iso, tai innostuu just siksi, lipeän maisemista.


Kuten Assa jo mainitsikin, niin tällä palstalla keskustelu keskittyy juuri panemiseen, nussimiseen jne. Ei parisuhdeongelmiin. Kyllähän jokainen meistä sen tajuaa, että jonkun kalun koon varaan ei maailmaa rakenneta.
Jos olet vittumainen tms. jätkä niin fiksu akka lähtee oli millainen hevosen kulli tahansa.
Jotkut naiset taas joskus haluavat vain nussia, kuten me miehetkin, vailla avioliittotarkoitusta Smile
Kuten me miehet joskus haluaisimme panna hyvävartaloista, isorintaista, tiukkapeppuista kaunista naista, niin naisetkin (joskus joku heistä)saattavat joskus haluta isoa kalua. Mitä väärää siinä sitten on?

Keskustelu kävi siitä että erottaako sen ison kysymättä, ei suinkaan siitä että iso kalu on joku onnen täyttymys.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker