Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 7 Yht. 7
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Salarakkaista ja rakastajista....
assa
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 21:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Viimeinen varoitus, perkele. Pitäkää keskustelu asialinjalla ja jättäkää piilovittuilut pois. Puolin ja toisin.

Olisi ikävä lukita näinkin mielenkiintoista aihetta.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 21:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Badman kirjoitti:

Me taidetaan Tulisydän olla jo sitä ikäluokkaa että on nämä turhat ideologiat ja aatteet ovat ja haihtuneet ja etsitään jo sitä omaa juttua.
Joo kiitos Pahis, kun vähän valaisit, en osaa sanoa mitään Ei voi mitään

assa: kuka täällä piilokettuilee, en ainakaan minä, koska minä en tiedä tästä uskollisuudesta vastaan tai puolesta mitään, älä nyt suotta hermostu. Ja minä olen TOSISSANI tässä asiassa, usko se, joten rauhoitu, hyvä mies!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 22:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

mielenkiintoista... Smile tämän ketjun perusteella pettäminen on selitettävissä uskomattomilla ja uskonnollisilla asioilla..kun taas se joka ei hyväksy petoksen mukanaan tuomaa epärehellisyyttä pitäisi polttaa roviolla..ihminen on kehittynyt huomattavasti ,sitten keskiajan ....ajatelkaa 40 vuotta taaksepäin ,kun ei ollut nykyistä tietoteknikkaa..piti "salarakkaalle" lähettää kirjekyyhky tai savumerkkejä..eli kaiken tämän pettämisen ja huorintekemisen taustalla ovat internet yhtiöt ,kännykkätehtaat..nyt alettiin saamaan vähän tolkkua hommaan.. Rolling Eyes entäpä geeniperimä..jos molemmat vanhemmat ovat olleet huorintekijöitä...mitenkä ulkoisetpaineet ,median antama "nykykuva" vagina tai jortikka-lehti kirjoittaa "näin petät jäämättä kiinni" ...näet otsikon lehtihyllyllä ja kohta panet ärräntätiä kakkoseen .... Laughing ..taisin olla väärässä ihminen ei taida olla vastuussa teoistaan..toisin kuin väitetään...terv fabrizio fallos envy. Cool

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 22:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Tulisydän kirjoitti:
assa: kuka täällä piilokettuilee, en ainakaan minä, koska minä en tiedä tästä uskollisuudesta vastaan tai puolesta mitään, älä nyt suotta hermostu. Ja minä olen TOSISSANI tässä asiassa, usko se, joten rauhoitu, hyvä mies!


Kaikki kommenttini eivät ole aina vain sinulle osoitettuja.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 2.3.2007, 0:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Badman kirjoitti:
Siksi olenkin ollut uskollinen kun ei ole tullut koskaan tilaisuutta Smile


No hyvä sun Bääd on leveillä muka korkeilla arvoilla, jos sul ei oo ollu eTes tilausta...Höö...toista mulla näillä keuHkoilla...Möö Laughing

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Badman
LähetäLähetetty: 2.3.2007, 1:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

BigBigGirl kirjoitti:
Badman kirjoitti:
Siksi olenkin ollut uskollinen kun ei ole tullut koskaan tilaisuutta Smile


No hyvä sun Bääd on leveillä muka korkeilla arvoilla, jos sul ei oo ollu eTes tilausta...Höö...toista mulla näillä keuHkoilla...Möö Laughing


No jos satuttais joskus samaan aikaan Kalevan karaokeen, laulaisin sinulle pettäjän tien niin hätistäisit varmasti heti kaikki kavaljeerot kimpustasi Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 2.3.2007, 1:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

^ onko kalevas muuten karaokea? Tiekkö..mulle on kerran käyny silleen et olin exän kaa paaris ja joku pirulainen oli mennyt ilmottaan mut laulaan pettäjän tietä...eikä se ilmottaja ollut minä tai exä... Laughing seillä sit karaoke emäntä kuulutteli minua sit moneen kertaan laulamaan - arvaa meninkö?

Kaikennäköistä yllättävää sitä voi sattua savossa Embarassed

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Badman
LähetäLähetetty: 2.3.2007, 1:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

assa kirjoitti:
Keskustelu takaisin asialinjalle ja pois henkilökohtaisuuksista, tai threadi saa lukkoa.

Voitte jatkaa toisillenne vittuilua privassa.


Ei helv....on nämä tosissaan Confused
Lehmipoika pliis. Älä kirjoittele minulle, et varmasti saa vastausta! Vaimoni ei myöskään sinun sääliä varmasti kaipaa.

Minulla ei ole enää mitään syytä jatkaa tätä keskustelua tässä eikä ainakaan privassa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 2.3.2007, 1:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

ja mä luulin että OIKEAT pahikset ei pelkää Sad ..ps. oliko toi sun oma mielipide vai kysyitkö vaimoltasi ....ja lopuksi ..what happen`s on priva ..stays on priva ..siitä sulla on varmaan kokemusta... Laughing.... mr.Sensitive...sori assa..

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 2.3.2007, 11:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

assa kirjoitti:
Tulisydän kirjoitti:
assa: kuka täällä piilokettuilee, en ainakaan minä, koska minä en tiedä tästä uskollisuudesta vastaan tai puolesta mitään, älä nyt suotta hermostu. Ja minä olen TOSISSANI tässä asiassa, usko se, joten rauhoitu, hyvä mies!


Kaikki kommenttini eivät ole aina vain sinulle osoitettuja.
asser, asser Very Happy I know that
Kunhan sanoin vaan, meillä on diili tästä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 2.3.2007, 21:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Nahkatappi kirjoitti:
Kävi kuitenkin niin, että hän suhteemme aikana rakastui (ei pitänyt!) minuun ja loppu menikin päin mämmiä muistuttavaa orgaanista ainetta. Olisi pitänyt olla hieman viileämpi, mutta kun en oikein osaa. Se on kaikki tai ei ollenkaan.

No, kerroin hänelle homman menneen raiteilta, kun alkoi yhteydenpito olemaan päivittäistä ja vieläpä monta kertaa. Alkoi ottamaan yksinkertaisesti pannuun. Hyvä seksi oli vaihtunut keski-ikäiseen huolehtimiseen. Hän muistutteli säännöllisestä ruoasta jne.
Tiedätkö, luin kirjoitustasi henkeäni pidätellen, niin hyvin olet sen kirjoittanut

Lainaus:
Tuli sitten päivä, kun minulle riitti. Ilmoitin homman olevan paketissa. Hän ei uskonut suhteemme päättyneen, vaikka muistutin hänelle niistä "pelisäännöistä" jotka sovimme ihan alussa. Ensimmäinen sääntö oli: Älä rakastu, vaan rakastele!
Nämä ovat varmasti vaikeita pelisääntöjä, mikäli tapailee vielä usein rakasta .

Naisen näkökulmasta, eli minun itseni, on syytä välttää salarakkaita, joihin liittyisi seksi, koska minun on erittäin vaikeaa olla tuntematta intohimoa, jota joskus kutsutaan rakkaudeksi, joskus joksikin muuksi.
Nälkä kasvaa syödessä ja mikään ei riitä mulle.
Pohdin tässä, että voisinko pitää salaseksisuhdetta, ilman mitään tunnetta? Ehkäpä alkuun. Mutta tunnelatausten vuoksi itse tahtoisin välimatkaa, ettei kävisi noin, kuin rakastajattarellesi.
Sillä tunnesidoksia minä kammoan suuresti, syynsä on niihinkin.

Se, miten lopetit suhteen, ei minun mielestäni kyllä ole väärin. Sinä teit kuten parhaaksi näit. (mutta kysypä jätetyltä naiselta tätä, mitä hän sinulle vastaa?)
Vallalla oleva ajattelutapa naisiin kohdistuvasta kohtelusta, teki sinulle ilmeisemmin tuon, että koit olevasi täysi tollo . Se soimasi sinua ilmeisesti??
Lainaus:
Toiseksi tunnekylmyyteni sai mietteliääksi, oliko suhde pakko lopettaa? Miksen antanut sen vain "loppua" pikkuhiljaa? Miksi sovittuja sääntöjä ei sitten noudatettu?
Ilmeiseti tunsit olevasi häkissä tai sidottu naiseen, jonka piti vain olla seksikumppani, ehkäpä siksi koit tarpeen lopettaa heti, eikä antaa suhteen vaan loppua hiljalleen? Se, että koit miten koit, teki ehkä myös sitten sen, että sinäkään et noudattanut pelisääntöjä?

Mutta silloin roiskuu, kun rapataan! Ja elämä on tällaista - se ei pelaa, joka pelkää elää!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Nahkatappi
LähetäLähetetty: 6.3.2007, 8:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 10 Tam 2007
Viestejä: 8
Paikkakunta: Tampere

Lainaus:
Se, miten lopetit suhteen, ei minun mielestäni kyllä ole väärin. Sinä teit kuten parhaaksi näit. (mutta kysypä jätetyltä naiselta tätä, mitä hän sinulle vastaa?)
Vallalla oleva ajattelutapa naisiin kohdistuvasta kohtelusta, teki sinulle ilmeisemmin tuon, että koit olevasi täysi tollo . Se soimasi sinua ilmeisesti??


Kyllä soimasi, totta vieköön soimasi! Salaexäni pitää minua varmaan vieläkin vellihousuna ja on muuten oikeassa.

Lainaus:
Se, että koit miten koit, teki ehkä myös sitten sen, että sinäkään et noudattanut pelisääntöjä?

Mutta silloin roiskuu, kun rapataan! Ja elämä on tällaista - se ei pelaa, joka pelkää elää!


Pelisäännöt rikkoutuvat kyllä, kun niitä jompikumpi alkaa rikkomaan. Korttitalo-ilmiö tai kakarat hiekkalaatikolla, päättele itse. Olen kyllä paaaaaaaljon viisaampi tänään!

_________________
Nahka takana-terska ekana!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 7.3.2007, 13:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Nahkatappi kirjoitti:


Kyllä soimasi, totta vieköön soimasi! Salaexäni pitää minua varmaan vieläkin vellihousuna ja on muuten oikeassa.
Minä en pitäisi sinua minään vellihousuna. Suhteet ovat aina kimuranttisia, eikä yhtä oikeaa tapaa ole, suhdeviidakossa.
Tietysti suhteen katkaisemiseen on toisiakin tapoja. Mutta mitä minä ymmärsin koit ahdistusta siitä, että hän oli niin likellä, kun kysymys oli pelkästä seksistä, eikä mistään muusta.

Täytyy muistaa pelata yhteisten sääntöjen mukaan, jotka ollaan sovittu ja myös pitäytyä niissä.

Eihän siitä hommasta mitään tule, jos toinen osapuoli rikkoo sääntöjä, silloin on täysin loogista, että toinenkin rikkoo.

Lainaus:

Pelisäännöt rikkoutuvat kyllä, kun niitä jompikumpi alkaa rikkomaan. Korttitalo-ilmiö tai kakarat hiekkalaatikolla, päättele itse. Olen kyllä paaaaaaaljon viisaampi tänään!
Näin kyllä, mutta toivottavasti se ei tee sinusta kyynistä, sillä kyseessä oli vain yksi nainen, Kaikki eivät todellakaan ole samanlaisia!
Tsemppiä sulle Jess!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Nahkatappi
LähetäLähetetty: 8.3.2007, 10:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 10 Tam 2007
Viestejä: 8
Paikkakunta: Tampere

Tulisydän kirjoitti:
Näin kyllä, mutta toivottavasti se ei tee sinusta kyynistä, sillä kyseessä oli vain yksi nainen, Kaikki eivät todellakaan ole samanlaisia!
Tsemppiä sulle Jess!


Kaunis kiitos lämmittävistä sanoista. Itsetutkiskelun piiska sivalsi henkisen orvasketeni verille, syyllisyys painoi ryhtiä kumaraan. Se sai miehen puremaan alahuultaan. En kestänyt salaex:n katsetta, koska oma käytös hävetti niin helvetisti.

Kyynisyys sanana merkitsee, ainakin mulle, odotusarvon muuttumisesta pettymykseen ja tuon tunteen palauttamista aina, kun on jotain hyvää odotettavissa.

Väittäisin, ettei mulle jäänyt pettymystä salarakkaasta, vaan pikemmin toisinpäin. Minä siinä sössin ja aika parantaa. Kyyniseksi en muuttunut, salarakkaat on ihania!
Heart Pink

_________________
Nahka takana-terska ekana!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 8.3.2007, 16:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Nahkatappi kirjoitti:

Kaunis kiitos lämmittävistä sanoista. Kyyniseksi en muuttunut, salarakkaat on ihania!
Heart Pink
Ole hyvä Heart small
Oikein mukavaa saada välillä positiivistakin palautetta, ilo on minun puolellani.
Aivan upeaa - pidät edelleen salarakkaista Heart Pink
Siispä tutka päälle vainen ja nauttimaan Jess!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 7 Yht. 7
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker