Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  emännän sisko panettaa ja sen kaveri
pera
LähetäLähetetty: 31.8.2005, 20:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





siis emännän sisko on ihan himo tahtoo... mite sais.. ja sen kaveri siltä saattas saahakki mut pelkään et jos kertovat emännälle.. mitä teen
Takaisin alkuun
henusavo@suomi24.fi
LähetäLähetetty: 1.9.2005, 13:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





joo pane sitä ei se uskalla kertoo
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 2.9.2005, 14:31  Vastaa lainaamalla viestiä






MOI.Joo pane sitä jos se tahtoo.Kyllä mä ainakin panisin.Mua taas himottaa muijan tytär joka on 30+.Ja sen ensimmäisestä aviksesta.Jos on himot niin ne käy sietämättömäksi.Ei muuta kun munaa sinne vaan.Molemminpuolinen nautintohan se on.Katsokaa rauhallinen paikka vaan
Takaisin alkuun
aitobi
LähetäLähetetty: 3.9.2005, 15:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mun naapurn emäntä salaa vilkuttelee ja sekstailee uskaltaakon lähestyä päivisin kun silloin olisi rauhallista ja voisi koittaa

ps hän varmaan tietää musta että olen bi henkinen
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 3.9.2005, 17:59  Vastaa lainaamalla viestiä






Mun ukon siskon veljen tädin eno on tosi kone. Uskaltaiskohan sitä panee, ettei ukko, sen sisko, sen veli ja sen täti saa tietää?? Mä en kestä enää!! Piti jo panna naapurin kissan siskon pikkuveljeäkin tässä himossani!!
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 3.9.2005, 23:56  Vastaa lainaamalla viestiä






Anonymous kirjoitti:
Mun ukon siskon veljen tädin eno on tosi kone. Uskaltaiskohan sitä panee, ettei ukko, sen sisko, sen veli ja sen täti saa tietää?? Mä en kestä enää!! Piti jo panna naapurin kissan siskon pikkuveljeäkin tässä himossani!!





MUAAAAAAAAAHHHAAHHAAAAA.............. Very Happy
Takaisin alkuun
Asiantuntija
LähetäLähetetty: 25.11.2005, 14:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 53
Paikkakunta: Helsinki

pera kirjoitti:
siis emännän sisko on ihan himo tahtoo... mite sais.. ja sen kaveri siltä saattas saahakki mut pelkään et jos kertovat emännälle.. mitä teen

Sama vika!
Emännän (tosin jo ex) nuoremman siskon kun näin ensi kerran, rakastuin ensisilmäyksellä. Ongelmana on ollut, että hän on onnellisesti naimisisa ja hänen miehensä on tosi mukava. En viitsinyt tuotta ahänelle mielipahaa.
Oli hankalaa käydä heillä kylässä, kun katseeni ei meinannut pysyä erossa exäni siskosta. Kovaa on elämä joskus..
Kerran heräsin unesta, jossa suutelin selkäni koivunrunkoa vasten tuota tyttöä. Uni oli niin elävä, että olin pari tuntia aivan onneni kukkuloilla, aivan kuin se olisi oikeasti tapahtunut!.


Confused

_________________
Mottoni:
"19 vuoden avioliittoni riitti, lapsistamme exvaimolleni iso kiitti!"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 3.1.2006, 1:27  Vastaa lainaamalla viestiä






Omakohtaista kokemusta suurinpiirtein aiheesta tai vähän sen sivusta. Tämä tapahtui parikymmentä vuotta sitten. Sen aikaisen tyttöystäväni eli nykyisen vaimoni paras ystävä oli kovasti kiinnostunut minusta ja mikäettei minä myös hänestä, kaikenlisäksi hän seurusteli parhaan kaverini kanssa. Kerran ollessamme nelistään kesämökillä saunomassa kaverini ja tyttöystäväni lähtivät saunasta aiemmin ja jäimme kahden löylyyn joka "kuumenikin" heti kiehumispisteeseen. Kaikkea muuta teimme mutta emme kuitenkaan edenneet yhdyntään asti. Tämä kerta jäi ainoaksi ja meidän kahdenkeskiseksi salaisuudeksi, emmekä yrittäneet jatkoa. Vaan kuinka kävikään, jostakin minulle käsittämättömästä syystä hän oli tunnustanut asian kaverilleni. No arvaahan sen, kaveruus loppui sinä päivänä. Sitä en ole milloinkaan saanut varmuudella selville tietääkö vaimoni tästä jutusta, mutta olen luulevinani että tietää, koska minusta hän joskus aivan kuin vahingossa sivusi jotenkin asiaa tai sitten vain luulin niin. Summa summarum, ota kaikki seuraukset huomioon äläkä luota salaisuuteen vaikka toinen niin vakuuttaisi, sillä voit olla varma vain itsestäsi jos siitäkään.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 4.1.2006, 11:37  Vastaa lainaamalla viestiä






Moi Pera! Olehan varovainen,minä kävin emännän siskoa panemassa ja asia piti olla 100% varma.Jostain syystä emännällä ja siskolla tuli erimielisyyttä ja eikös tämä sisko kertonut meidän tapauksesta.Olihan siinä selvittelyt ja monen vuoden mökötykset ,Nykyisin olen aika kontrollin alla.Siskosten välit ovat tässä vuosien varrella korjaantunut sen verran että ovat puheväleissä.Että silleen
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 4.1.2006, 13:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
Moi Pera! Olehan varovainen,minä kävin emännän siskoa panemassa ja asia piti olla 100% varma.Jostain syystä emännällä ja siskolla tuli erimielisyyttä ja eikös tämä sisko kertonut meidän tapauksesta.Olihan siinä selvittelyt ja monen vuoden mökötykset ,Nykyisin olen aika kontrollin alla.Siskosten välit ovat tässä vuosien varrella korjaantunut sen verran että ovat puheväleissä.Että silleen

Joo, mulle ei ole sattunut noin mutta muita tilanteita on tapahtunut, missä on nimenomaan sovittu että asia on luottamuksellinen yms yms, mutta hemmetti jos nainen jostain pahastuu tai joku toinen häntä ärsyttää tai muita tilanteita tulee missä hän saa syyn muuttaa mielensä tuon lupauksen suhteen NIIN HÄN SEN TEKEE. Eli olen samaa mieltä tuon edellä olevan varoituksen kanssa. Naisen ei tarvitse pitää sanaansa, jos siihen löyty hänen mielestään hyvä syy.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 5.1.2006, 15:22  Vastaa lainaamalla viestiä






Noin parikymmentä vuotta sitten ihastuimme silloisen vaimoni siskon kanssa toisiimme ja eräänä iltana sänkyynhän se johti. Kivaa oli ja oli vielä useammankin kerran, kunnes sisko alkoi vakituisesti seurustella. Haikeana muistan häntä vieläkin. Vaimoni ei koskaan saanut tietää.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker