Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  Kuka maksaa?
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 15.5.2007, 9:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

^ Toi oli kyl aika paha Laughing

Ei mullakaan ole sellasta fiksaatiota et miehen PITÄIS maksaa, mut et tarjoutuu maksaan vaikkei antaiskaan lupaa niin tuntuu hyvälle...mut tollanen et pyytää naista tarjoon tuntuu tosi nuijalle.

Mäkin tarjoon miehille - puolin ja toisin. Mut kieltämättä olen kallellani vähän vanhanaikaisiin miehiin - myös muis asiois ku tarjoamisen suhteen Wink

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Saija
LähetäLähetetty: 16.5.2007, 11:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 16 Tou 2006
Viestejä: 14
Paikkakunta: Turku

Jos mieskin vain tahtoi nähdä mikä toinen on naisiaan ja tarjoaako kupin kahvia? Wink Sellaistakin tapahtuu, ihan samoin kuin naiset katsovat millainen mies on. Aina tämäkään ei päde, vaan toisella ei yksinkertaisesti ole aikomus maksaa mistään.

Omilla treffeilläni vuorottelu maksamisen suhteen on toiminut. Silti se raha ei tärkein vaan millä tyylillä mies toimii sekä nainen. Toki jokaisella omat tapansa. Minä olen tarkka ja valikoiva käytöksen suhteen.

Minua hävettää usein ravintolassa toisten puolesta, kun on pöytäseurueita ja kaikki alkavat ääneen laskea ostoksiaan ja päivitellä hintaa. Se pilaa myös minun ruokailuhetkeni! Toinen on kun, nuoret ovat ruokapaikassa ja pojat syö, tyttö selvästi kuolaa vieressä nälkäisenä. Tämänkin olen nähnyt. Lopuksi poika tarjoutui jättämään jämät ja siihen oli tytön tyydyttävä. Onko kyse silloin rahasta ja sen puutteesta vai käytöstavoista ja kohteliaisuudesta Question
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Esteetikko
LähetäLähetetty: 16.5.2007, 15:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 15 Tou 2007
Viestejä: 9
Paikkakunta: Pirkanmaalla

Itse olen pitänyt nyrkkisääntönä että jos minä kutsun/pyydän naista jonnekin syömään tai elokuviin tms niin silloin minä maksan molemmat.
Ensitreffeillä olen aina valmis maksamaan molemmat, jos nainen sanoo maksavansa omansa niin sanon kerran että minä voin maksaa molemmat mutta en ala asiasta vänkäämään.

Siitä naisesta meni kyllä maku alkuunsa joka ensimmäisillä ja ainoilla treffeillä kysyi ennen kahvien tilaamista että maksanko minä molemmat .. aikomus oli maksaa ja maksoinkin mutta oli jotenkin tökerösti kysyä. No muutenkin tuo nainen taisi olla etsimässä juuri sellaista miestä joka palvoo ja maksaa ja pitää prinsessana...

.. ja mikäpä siinä jos nainen olis ollut jumalainen ja minä ökyrikas mutta kun kumpikaan ei ollut
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Matador
LähetäLähetetty: 16.5.2007, 19:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 12 Tam 2007
Viestejä: 53
Paikkakunta: Oulu

Eliksiiri kirjoitti:
Olin muinoin erään "herrasmiehen" kanssa kahvilla ja jonottaessamme maksamaan kupposiamme, mies kysyi voisinko maksaa hänenkin kahvinsa. Minä tietysti kauniisti hymyilin ja suostuin, mutta hankkiuduin miehestä todella nopeasti eroon.

Olin maksamassa omaa kuppostani, mutta olisin odottanut miehen maksavan omansa. Tilanteessa ei siis sinänsä ollut mitään pahaa, mutta mies antoi olettaa ettei hänellä ollut rahaa sitä muutamaa euroa... Päätin hävitä hänen elämästään, tai siis hävittää hänet omastani... Jos minä menisin tärkeille treffeille (mies oli toivonut tapaamista pitkään), hankkisin edes kahvikupin hinnan vaikka pulloja keräämällä.


Voi ziisus! Repeää Tuosta herrasmiehen toiminnastahan saa paremmat naurut ku tuolta hjuumori-osastolta. Repeää

Et Ellu hoksannu siinä vaiheessa mainita tuosta pullojen keruusta kaverille? Wink

Itse olen valmis kustantamaan ensimmäiset treffit alusta loppuun asti... Jos ei nyt ihan johonkin Las Vegasiin asti olla menossa. Laughing
Mut eiköhän noissa tilanteissa täydy osata hieman lukea tilannettakin? Ei kai kukaan ala kattella jotain elvistelyä siitä kenen lompakossa rahkeet riittää ja mihin asti?

_________________
Aina on joukossa joku, jolla on muita parempi kalaonni!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 17.5.2007, 22:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Saija kirjoitti:
Jos mieskin vain tahtoi nähdä mikä toinen on naisiaan ja tarjoaako kupin kahvia? Wink

Voin kertoa, tällä kertaa ei todellakaan kyse ollut siitä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker